2014.03.24. 10:56

Emléktárgyak utazásokról

Mikor elutazom valahova, igyekszem vásárolni helyi pólót, zenét, hűtőmágnest és régi képeslapot..

20140323_121630_resized.jpg

Néha mindet egyszerre, néha csak egyvalamit ezek közül, és van úgy, hogy elfelejtem, utána meg bosszankodom. 23 országban jártam 21 éves korom óta (a gyerekkori családi nyaralások nem számítanak), tehát a kollekcióm nem reprezentatív.

20140323_123302_resized.jpg

Ti milyen szuvenírt hoztok haza? 

Kövess Facebook is!

A bejegyzés trackback címe:

https://couchsurfing.blog.hu/api/trackback/id/tr535875150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

keshudioo 2014.03.28. 09:10:08

Legutóbb Milánóban voltam - Couchsurfingnek indult, végül nem az lett belőle :( -, és mivel óriási Juventus szurkoló vagyok, ami egy torinói focicsapat, így stílusosan Juventusos pólót vásároltam a milánói Juve Store-ban. :D
Ha Olaszország, csak Juventusos dolgok, más helyekről viszont csak apróságokat vásárolok szuvenírként, képeslapot, édességet. Az élményeim és a fotóim számomra többet érnek, mint ezek a csecsebecsék, így nem nagyon foglalkozom velük. Viszont nagyon csodálom, ha valaki gyűjt valamit, mondjuk hűtőmágnest vagy poháralátétet a világ minden tájáról, és nagy kollekciója van, az mindig "csodálattal" tölt el.
süti beállítások módosítása