2013.11.15. 10:09

Lengyel CSer ijesztő malajziai élménnyel

POLA0002.gifHatvannyolcadik vendégem Łukasz Kaliciak Lengyelországban, Olesno városban nőtt fel, jelenleg Varsóban tanul nemzetközi kapcsolatok szakon. Részmunkaidős állása van, amiből utazgat, ha megteheti. 2010-ben csatlakozott a CS-hez, huszonvalahány alkalommal volt vendég és kb. tucat alkalommal hostolt maga is. Mexikóban, Indiában és Németországban, Malajziában és Kínában utazott couchsurfinggel. Indiába többször is elment, jövőre ott fog tanulni fél évig. Varsóban négyen bérelnek egy lakást, mindannyiuknak van külön szobája. A CS vendégeit a saját szobájába, vagy az éppen üres lakótárs helyén szállásolja el. Közép szinten beszél angolul német akcentussal.

Łukasz a last minute csoportba hagyott üzenetet, hogy 4 éjszakára keres szállást. Írtam neki, hogy az elsőn tudom fogadni. Délután 17.00 körül találkoztunk a Deák Ferenc téri Starbucksban, sétálgattunk kicsit a Vörösmarty tér, Váci utca vonalon. Elhívtam, hogy tartson velem a 19.30-as bikram jóga órára. Łukasz még sohasem jógázott ugyan, de belement az ötletbe, hogy itt Budapesten kipróbálja. Még volt fél óránk a stúdióig, ezért beültünk a Széna téri Starbucksba. Megérkeztünk a stúdióba, de mivel az esti óra haladóknak volt vezetés nélkül, ezért a jóga oktató nem javasolta, hogy most próbálja ki. Gyorsan megdumáltuk, hogy 2 óra múlva felszedem a Széna téren.

Vettünk cigarettát, majd lementünk egy Mechwart ligeti kocsmába és ott söröztünk. Łukasz meghívott egy ciderre. A vendégem kedves, amolyan ártatlan fiú. Kicsit elveszett figura. Tud egyedül boldogulni, de nem az a spontán feltalálja magát tipus. Valószínűleg olyan nagyon félteni sem kell, ha India az egyik kedvenc úticélpontja. Nem voltam még Indiában, de nem tünik egy könnyű országnak.

Łukaszt Kuala Lumpurban, Malajziában érte a legfurcsább "CS élmény". Egy anyánál és két gyerekénél lakott. Reggel arra ébredt hogy a teljesen meztelen kb 5 é 8 éves formájú gyerekek ébresztgetik és arra kérik őt, hogy segítsen nekik felöltözni. A kezükben tartották a ruhájukat. Łukasz megijedt és elküldte őket az anyjukhoz, hogy majd ő segít nekik. Utána gyorsan összepakolt és elment. Nem tudjuk mit akarhattak a gyerekek, vagy lehetséges e, hogy maga az anyjuk küldte be őket Łukaszhoz.

Másnap 10.00 óra körül együtt elindultunk, én a szüleimhez, ő egy Starbucksba további hosztokat keresni. Egyelőre még nem kapott pozitív választ, vélhetően hosztel keresés lesz a reggeli program. A Mechwart téri villamosmegállóban búcsúztunk el, kérdezte, hogy akkor mit csináljon. Megmutattam neki merre van az a Starbucks, ahol tegnap is voltunk. Közben arra gondoltam, hogy hogyan tudott Indiába egyedül elboldogulni fél évig? Javasolta, hogy este kimozdulhatnánk, de mondtam, hogy inkább otthon maradok.

Este írt egy levelet, hogy talált egy hosztelt a Veres Pálné utcában, egyelőre egyedül van egy 6 ágyas szobában. Koncertet hallgatott a Bazilikában, megnézte az Operát és a Terror Háza múzeumot, vacsorára lángost evett.

Kövess a Facebookon is.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bambanő (törölt) 2013.11.26. 08:47:44

ooo, ezt a pedofiles trukkot en mashonnan hallottam, nem Malajziarol, de eleg olcson meguszta a srac, halat adhat a sorsnak

a vilag mar csak ilyen, tele veszellyel