2013.05.17. 21:04

Enni Barcelonában

Nem mondom, hogy a gourmet fan olvasóim csettinteni fognak a nyelvükkel ettől az írásomtól, de én szerettem mindet. Ezeket ettem az elmúlt két napban.

Ma:

Délben a hosztom által főzött sajtos valamilyen szószos tésztát ettem, később boltban vásárolt epres kekszet. 

Ma délután találtam egy joghurtozós helyet. A falba építve vannak joghurtcsapoló karok. A joghurt természetes alapanyagokból készült és cukormentes. Választasz ízt, és poharat és csapolsz, amennyi jólesik. Utána megszórod azzal, amivel szeretnéd. Az enyémre fehércsoki, mandula, eper és kiwi került. Súly alapján kell fizetni. Az enyémnek 4.20 EUR volt az ára. Holnap visszajövök ide. 

Photo1 (71).jpg

Utána egy gyorsbüfében kértem egy kicsi sima sajtos paradicsomos szendvicset, nem nézett ki gusztusosan, nem fotóztam le. 4 Eurót kértek el, szerintem átvágtak. 

Valamint uzsonárra egy helyi étterembe ültem be, vegetáriánus lasagne-t rendeltem, ezt se fotóztam le. 5,5 Euróba került, erre még felszámoltak 1.5 Eurót, mivel megettem a hozzá kihozott olivás cibattát. Nem szóltak előre, hogy az plusz pénz, csak letették az asztalomra. Ügyes trükk! 

Tegnap:

A reggelim egy Pans and Company nevű szendvicsmenüs helyen. Pontosan olyan a szisztémában dolgoznak, mint a MacDonalds. Lehet menüben is rendelni a szendvicset, vagy önmagában is. Én krumplisat kértem, mivel még nem ettem ilyet. Hát, furcsa íze volt. 4,10 Euróért adták. 

Photo1 (74).jpg

Ezután a La Rambla mentén található piacon vettem gyümölcssalátát helyi déligyümölcsökből. Isteni volt, de elfelejtettem lefényképezni. A kikötőben ücsörögve ettem meg. 2,75 EUR volt az ára. 

IMG_6050.jpg

Tegnap késő délután egy vegan büfébe tévedtem be a Gotic negyedben. 1.5 EUR volt az ára ennek a sütinek. Finom volt, de szerintem cukrot is adagoltak hozzá. vegán, de nem szénhidrátmentes. 

Photo1 (72).jpg

Egy partmenti elit étteremben ettem. Én voltam az egyedüli vendégük, a két pincér valami elképesztő édes ember volt. Az egyik megkérdezte, hogy amerikai vagyok e. Erre elkezdtem nevetni, mondom dehogyis. Mire mondta, hogy ohh, teljesen amerikai az akcentusom. Mondom na persze. De azért jól esett. :-) És ezt persze ő is tudja, profi vendéglátó! Visszatérve az ételre: Tapast ettem 7 Euróért. A gomba és a fűszerek harmóniája örömkönnyeket csalt a szemembe. Ez volt az a hely, ahol az egyik pincér nehezen értette meg, hogy vegetáriánus vagyok és próbálta velem elhitetni, hogy a csirke az nem hús. 

Photo1 (73).jpg

Screen shot 2013-05-13 at 23.41.57.png

A bejegyzés trackback címe:

https://couchsurfing.blog.hu/api/trackback/id/tr535305282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sparklie (törölt) 2013.05.18. 06:09:04

Elit helyen azert nem illik rabeszelni egy vega embert csirkere. Lehet, hogy meg akart teriteni, azt hitte a vegasag az valami betegseg.

A suti hogy is lehetne szenhidratmentes, ha egyszer lisztbol keszult? A cukor hianya meg nem teszi szenhidratmentesse.

nikita · http://couchsurfing.blog.hu 2013.05.18. 12:00:46

@sparklie: ez nem csodálkozás volt, h nem szénhidrátmentes :-)
süti beállítások módosítása