Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2016.12.02. 15:24

Sugar baby, barátnő vagy kurva?

Nemrég az Index írt egy cikket egy speciális társkereső szolgáltatásról, ami célzottan sugár daddyknek és sugar babyknek szól, magyarul olyan párokat hoznak össze, ahol az egyik fél folyamatos anyagi juttatásban részesíti a másikat, azért, hogy az vele legyen. 

Nincs is ezzel semmi gond, ha a felek a maguk helyén kezelik a dolgokat. Ha egy férfi kapcsolatot kezd egy nővel, és azt folyamatosan támogatja anyagilag, akkor gyakorlatilag van egy saját kurvája. A legaranyosabb a dologban az, hogy ezek a férfiak egyébként váltig hangoztatják, hogy ők sosem voltak még prostival, miközben évek óta finanszíroznak egyet. Takarító is lehet valaki úgy, hogy sok ügyfele van és sok házhoz jár dolgozni, vagy elszegődik egy házhoz, ahova minden nap megy dolgozni. Mindkét esetben takarítőnő marad, csak az ügyfelek száma egy vagy sok.

A férfiak persze tökéletesen megnyugtatják magukat azzal, hogy nekik sok pénzük van, amit szivesen megosztanak a "barátnőjükkel". Azaz inkább költenek a barátnőjükre, nem hiszem, hogy bármelyük is teljes pénzügyi hozzáférést és szabad kezet adna az eltartottuk kezébe. Azt is megmagyarázzák maguknak, hogy ők szeretik egymást, és ez nem a pénzről szól. Áhh nem is! Rendben, akkor próbálják ki, hogy nem adnak egy fillért se néhány hónapig a barátnőjüknek, aztán nézzék meg, tombol-e még a szerelem utána is? Esetleg ha hard core verzióban akarják tesztelgetni a csajukat, akkor tegyék is ki abból a lakásból, amit ők finanszíroznak, és nézzék meg, hogy megáll-e a saját lábán életük párja? Azaz továbbra is olvad-e a cukor, ha a barátnőnek vissza kellett költöznie a szüleihez, vagy meghúznia magát egy haverja kanapéján?

Van aki csak ideiglenesen űzi az ipart, és a férfi támogatásából finanszírozza az egyetemi oktatását, diákhitelét, de egyetem után dolgozni szeretne. Büszkesége meg nincsen, hogy a suli mellett kávézóba, kocsmába menjen dolgozni, mint a többi "rendes" lány. Én 20 évesen étteremben/kocsmában voltam felszolgáló, és nagyon jól kerestem. Nem tudtam volna a fizetésemből Louis Vutton táskát venni, de amire szükségem volt, azt megvettem magamnak. És büszke voltam arra, hogy eltartom magamat. Azt gondolom, hogy ez elsősorban nevelés kérdése: az én szüleim arra tanítottak, hogy tanuljunk és legyünk kreatívak, és csináljuk meg magunkat, nem pedig arra, hogy fogjak egy gazdag férjet. Ha neked van épp egy tizenéves lányod, a te felelősséged, hogy milyen példát mutatsz neki és milyen irányba indítod el az életét.

A legtöbb sugar baby célja, hogy hosszabb távon férjhez menjen valamelyik tehetős férfihoz, mivel tudják magukról, hogy nem sokáig lesznek fiatalok, és 30 után már nehezebb egy kitartót találni. Nem tudom, hogy azért, mert tudják magukról, hogy önmaguktól semmit sem képesek felmutatni, és ez később is így lesz, vagy azért, mert a személyiségük olyan, hogy mindig a könnyebb megoldást választják. De ez nem is csak a korról szól. Ha papír van a kezükbe, akkor megnyugszanak. A házasság legalizálja a prostitúciót. Hozzáteszem, ha a sugar daddyk elvettek feleségül egy sugar babyt, az attól még továbbra is kurva marad, ha nem megy el dolgozni. Persze ilyenkor gyorsan szülnek 1-2 gyereket, hogy lehessen a kölykökre mutogatni, miattuk nem dolgoznak. Ez különösen aranyos, amikor a gyerek már iskolás, kiskamasz, de még anya mindig "nem tudott" elmenni dolgozni. És mindig mindig van kifogás, hogy miért nem. Itt van egy angol lány, aki nem is akar dolgozni. Érdemes megnézni a cikk alján a videót is, amin beszél az életéről és a sugar babységről. 

t-the-young-and-the-rentless-08-2016.jpg

Ha a férfi tényleg gazdag, nem azért kell elmenni dolgozni, mert kell a pénz kenyérre, hanem, hogy legyen miért felkelni. Ne butuljon el teljesen az agyad. Használd, és érezd azt, hogy szüksége van a munkádra valakinek, és a társadalomnak. Van néhány példa a szupergazdagoknál, hogy alapítványt hoznak létre, ahol a feleség fog dolgozni teljes munkaidőben, ilyen szimpatikus eset a Bill és Melinda Gates Foundation is, ahol ugye már a házaspár dolgozik teljes munkaidőben. Vagy Marc Zuckerbergéknél, Priscilla kezeli a közös alapítványukat, amíg Mark Facebookozik. Az összes igazán sikeres férfi mellett egy dolgozó nő áll. 

Szóval ha a párod szupergazdag, és neked nincs mit csinálnod, akkor vedd rá, hogy hozzatok létre közösen egy alapítványt mondjuk 10-100 millió forint alaptőkével, és legyen a te feladatod az, hogy az alapítványt kezeled, és a befolyásotokat latba véve további pénzeket gyűjtesz a programotokhoz. Nem a klasszikus értelemben fogsz dolgozni, vagyis persze dehogynem, a munka ugyanaz lesz, és segíteni fogsz egy általatok kiválasztott segélyezésre szoruló célnak. Ha az eltartódnak meg van már egy felesége, akkor is ráveheted, hogy hozzon létre egy jótékonységi alapítványt a saját nevében, de kérd meg, hogy vegyen oda fel téged dolgozni. Mondjuk ez akkor kissé problematikus, ha a feleség is ott akar dolgozni. 

Az én kérdésem az, hogy ezek a sikeres, gazdag férfiak miért nem egy olyan lányt találnak, aki megél a saját jövedelméből, és nem szorul a támogatásukra? Nekem is volt néhány nagyon gazdag emberrel kapcsolatom, de egyik se tartott el, hanem büszke volt arra, hogy olyan csajuk van, aki magától is sokat keres. Kaptam én is ajándékokat, kifizették néhány számlámat, ha úgy adódott, de mindig volt saját jövedelmem, és én is költöttem rájuk. Sőt, egy fél évig volt egy milliárdossal kapcsolatom, aki effektíve nekem több pénzbe került, mint én neki. Én 24 éves voltam, ő meg 48. Mindig nála voltunk, nem utaztunk el sehova, szóval nem kerültem neki semmibe. Nem volt szükségem a pénzére, mert abban az időben én is nagyon jól kerestem, a társaságáért voltam vele. A barátai persze a korkülönbség miatt azt gondolták, hogy a pénze miatt, én meg nem kötöttem az orrukra, hogy van nekem is, és a barátuk egy fillért nem költ rám, és ez nekem így jó. Ezt azért mesélem el, mert ha nagy korkülönbséggel láttok egy párt, nem biztos, hogy a szokásos "ohh biztos csak a pasi pénze miatt.." sztori van a háttérben, van úgy, hogy egyáltalán nem. Ritka ugyan, de van. 

A férfiak miért elégszenek meg egy eltartott barátnővel, feleséggel? Önmaguk sokat dolgoznak, sikeresek, kreatívak és okosak, akkor miért elég nekik valaki, aki azon kívül, hogy csinos, és talán jó társalkodópartner, és vélhetően jó szerető is, mégsem csinál semmit, azaz egy senki? Persze jól kinézni sok meló. Kozmetikus, testkezelések, manikűr, pedikűr, és fitness termekbe járás, vásárolgatás, hát ezzel majdnem el is ment a nap. A maradék időben meg lehet barátnőzni, filmeket nézni és Facebookozni. De az igazán fasza csajok miközben ezt mind megcsinálják, vezetik a saját vállalkozásukat, vagy bejárnak egy munkahelyre és ott sikeresek. Én ha sikeres milliárdos férfi lennék, sokkal büszkébb lennék egy ilyen barátnőre, mint akiről azt kéne mondanom, hogy öhh.. nem csinál semmit.

8860010_f520.jpg

Ajándékot elfogadni nem ördögtől való, vagy ha megszorul a lány anyagilag, és időlegesen a pasija fizeti a költségeit, az is teljesen rendben van. De fontos, hogy amellett a nő igyekezzen magától is valamit felmutatni, keressen állást, próbálja ki magát különböző vállalkozásokban. Rengeteg ötlet, projekt van, amit pénz nélkül is el lehet kezdeni. Ismerek olyan házasságokat magam körül, ahol a feleség beleült a készbe, nagyon jó életszinvonalon éltek, amit a férj munkája teremtett meg, a lány szült két gyereket. A kapcsolat gallyra ment, elváltak, és most a nő ott maradt 300 ezer forint bevétellel, amit a férje fizet neki gyerektartársa, és a saját jövedelme kb. 100-150 ezer forint. Igen, meg lehet élni havi 450 ezer forintból hárman, csak szerintem nagyon nehéz, és ha előtte 7 számjegyű összeget költöttél havonta, akkor a jövedelem ilyen irányú zuhanása nagy seggreesés lesz. Szóval ha te vagy az a feleség, ahol a férjed eltart, kezdjél el félretenni, mert soha nem tudhatod mi lesz a házasságoddal 10 év múlva, és mennyire lesz a most tündér támogató férjedből később egy fukar nagy köcsög. Válás esetében a gyerekeket kell finanszíroztatni, és természetesen nem önmagunkat.  

Megkérdeztem férfiakat miért jó egy nőt kitartani, nem éppen hogy borzasztó önbizalomromboló érzés, hogy valaki csak a pénzéért van vele? Azt a választ kaptam, hogy ilyenkor a dominanciája erősödik ettől, azt érzi, hogy valaki felett uralkodhat, hiszen annak tőle függ az élete, megélhetése, és úgy irányíthatja, játszhat vele, ahogy neki jól esik. Szerintem meg az igazán mesteri dominancia játék az, ha azt mindig edzésben kell tartani, és nem "érdemli ki" olyan könnyedén. Azaz ha a nő nem függ tőle anyagilag, mégis ő marad a domináns a kapcsolatban. Beszélek persze azokról a párokról, ahol a nőnek szüksége van egy domináns partnerre, és önmaga szivesen van az alárendelt szerepben.

Kevés a fiatal, okos, csinos, jól kereső huszonéves, akit lehet választani barátnőnek. Sokkal kevesebb energiabefektetéssel jár egy sugar babyt találni egy erre szakosodott társkereső honlapon, nem csoda, hogy több száz millió forint nyereséget ért el a honlap üzemeltetője már az első évben. 

Másik vélemény az volt a gazdag ismerősömtől, hogy "azért mert szerelmes vagyok belé". És hát erre nincs is semmilyen ellenérv. És van a puszta leegyszerűsített üzleti modell válasz, amikor nincs dominálásról szó, csak a férfi úgy áll a kérdéshez, hogy nagyon nem ér rá barátnőt keresni, és az ilyen honlapoktól rögtön azt a szolgáltatást kapja meg, amit keres, és amiért nagyon szivesen fizet is. Ez a gyakoribb. 

Ha a másik oldalon állok, és én finanszírozom a férfit, akkor attól a pillanattól kezdve, hogy ez bekövetkezik, elvesztem az érdeklődésemet iránta, magam iránt meg szánalmat érzek, pont úgy, ahogy azok a férfiak iránt, akik megelégszenek egy olyan nővel, aki kitartatja magát. Volt ilyen kapcsolatban, kb. fél évig tartott, megfeleltünk minden sztereptípiának, sokkal fiatalabb volt nálam stb. Utána már idegesített, hogy a srácnak semmilyen ambíciója nincs, és soha nem dolgozott, és azt várja el, hogy majd én oldom meg az életét. Amikor arról kezdett sokat beszélni, hogy odaköltözne hozzám, az már válóok volt a részemről, és azonnal kidobtam. És itt nem a kialakult női-férfi szerepekről van szó. Azaz ne gyertek azzal, hogy héé, persze, hogy az ultragáz, ha a nő tartja el a férfit, de az rendben van, ha a férfi tartja el a nőt. Egyik sincs rendben.

Olyan kivételeket tudok elfogadni a tartós finanszírozásra, hogy az egyik fél lebetegszik (fizikailag vagy mentálisan) és munkaképtelen lesz. Vagy ha gyerek születik, és az egyik fél marad a babával. De az is max két év, utána vissza lehet menni dolgozni. Ha a nő 5 gyereket szül zsinórban, akkor megértem, hogy nem megy el dolgozni, 20 évvel később meg nehéz bármilyen állást találni. A bármilyenre meg nincs is szüksége. Az ő munkája akkor a család lesz, és a férjének is teremt egy biztonságos otthont. És hangsúlyozom azt is, hogy nincs azzal baj, ha a nő ajándékokat, utazásokat, drága ruhákat, akármit fogad el a párjától, ha közben meg van a lehetősége, hogy akármikor elküldhesse a másikat a picsába, ha úgy érzi szükségesnek. De ne legyen kiszolgáltatva. 

 Kövess Facebookon is!

A bejegyzés trackback címe:

https://couchsurfing.blog.hu/api/trackback/id/tr5212016699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2016.12.02. 16:40:20

Én ha nő lennék nem tudnék nem dolgozni... vagy úgy mondom, számomra megalázó lenne "kitartottnak" lenni... még ha a férjem egy jólmenő milliomos is, akkoris egy legalább 4órás valami kis munkát vállalnék

Ám sajnos sok ilyen lány van... és igen, tipikusan a 20-as korosztály! 30 felett már sőt mondok cifrábbat 25 felett már mondhatnám csúnyán, hogy ebben a "bizniszben" már kiöregedett MILF! :D szal 18-25-ig elmókáznak - mókázhatnak így a lányok... mondjuk én ilyen lánnyal szóba sem állok / állnék nagyon, aki ennyire leadja erkölcsileg az igényeit! (bár hülyeség mert ha milliomos lennék, akkor úgysem számít... pénz - kurvák - kokó! :D)
Legyen már egy minimális büszkesége a teste iránt vagy nemtudom, hogy nem adja el pénzért hogy heti 1 dugásért kapjon "szponzori támogatást"... de bármennyire azt hiszik az emberek ez ilyen elszigetelt dolog... nagyon is sok lány csinálja a 18-25-ös korosztályban! (van aki nyíltabban, van aki kevésbé)

Elég csak megnézni a fészen a luxus termékekkel / kocsikkal pózoló 18-20éves kispicsákat! Biztos keménymunkával kereste meg a rá valót - véletlenül sem éppenséggel a kép erejéig egy sugar daddy-vel múlatta az időt vagy épp "dubajozott"! :DDD

Lehet cifrázni meg új szavakat ráaggatni... sugar babay - dubajozás - svájci munka - német munka... aki pénzért dug az kurva és kész!

Huffnágel Pista · http://www.huffnagelpista.com 2016.12.02. 18:06:17

Jön a karácsony, újra aktuális:

A FEMINIZMUS FOGYASZTÁSI CIKKÉ ALACSONYÍTOTTA A NŐKET

#feminizmus #férfiholokauszt #huffnagelarmy

www.huffnagelpista.com/a-feminizmus-fogyasztasi-cikke-alacsonyitotta-a-noket.html

Pan Modry 2016.12.03. 19:45:09

nem ertem a postert, mind a kurvak, mind a sugar baby-k kielegitenek egy fizetokepes keresletet.
En mondjuk nem voltam es nem is tervezek sugar daddy lenni, de csak azert mert vminek nem latom az ertelmet nem pofaznek bele mas dolgaba, foleg nem itelkeznek.

Pan Modry 2016.12.03. 19:52:47

@JunkieeeBoy:

Nem hiszem hogy a sugar babyk egy eletre terveznek.
Ha valaki egy nagyon jol kinezo diaklany es elmegy dolgozni akkor meg belefuthat olyan helyzetbe hogy a fonok/kollega/ugyfel/vendeg kikezd vele az akarata ellenere.
Ehhez kepest valoszinu sugar babynek lenni kevesbe maceras es jobban is fizet gondolom.

En mondjuk konkretan egyvalakit ismertem aki talan sugar baby volt, egyetem utan azonnal dobta az idosebb pasijat es azota szep szakmai karriert csinalt, meghazasodott egy kb vele egykoruval es gyerekuk is van.

Danubius 2016.12.03. 20:02:34

Egy kicsit a témához tartozik, hogy szerintem ezért IS keresnek a nők kevesebbett mint a férfiak. Miért van az hogy a nők nagy általánosságban nem házasodnak lefele anyagilag. Mind megy a csodálkozás hogy a svédeknél apuci is otthon van a gyerekkel. Hát itt is otthon maradna ha anyuci keresne többet...

Jakab.gipsz 2016.12.03. 20:13:07

Ha a közbeszéd tudományos alapokon olyan szófordulatokkal manipulálja a társadalmat, hogy pl. működik közöttük a kémia, nem szabad csodálkoznunk azon, hogy a férfi-nő kapcsolat is egy erkölcsi elvektől már megfosztott, biznisszé silányul.

És pontosan ezek azok a trendi dolgok amelyet a neoliberális szenny filozófia a modernizmus jegyében rázúdít a társadalomra, majd felháborodottan farizeus módon, számon kéri a saját maga által szorgalmazott aljasságot másokon, a hiszékenyeken és a naiv becsapottakon.

A gyógyír pedig a gender-filozófia, már óvodás korban.
Ezeknek a neoliberálisoknak elment az józan esze. Vegyük észre, ez a modernizmus sehova sem vezet.

U.i. Köszönjük bizonyos körökről szóló elrettentő képeket, ez maradjon a te világod.

boom2 2016.12.03. 20:32:02

Van abban valami báj, amikor egy ugyanolyan ribanc osztja az észt. A kurvák meg dolgozó nők a legtöbb 100x különb, mint ezek a szarok..

2016.12.03. 20:42:15

A feleségem, Timike nem ilyen!

Jakab.gipsz 2016.12.03. 21:31:24

@boom2: @Puckman Éliás:
Így igaz ahogyan mondjátok!

A magyarországi nők nem celeb tyúkok és nem annyi ésszel mint ahogyan ez a libsi sajtó meg próbája a nép szájába rágni a saját sekélyes aljas ostobaságát.

tantum verde 3 2016.12.03. 22:25:17

"vett nekem egy Path Mathany CD-t"

Tutira hamis.
Az igazikon az áll, hogy Pat Metheny.

Viszont érdekelne, mi köze ennek a témának a couchsurfinghez.

tantum verde 3 2016.12.03. 22:27:26

"Én 24 éves voltam, ő meg 48."
Mondjuk ezt is kurvának hívják. Legfeljebb ingyenkurvának.

Jakab.gipsz 2016.12.03. 22:54:09

@tantum verde 3: Igen van ebben a történetben egy kis furi színezet, egy valamilyen megfelelési kényszer, de tuti nem őszinte a csajszi, persze ezt az írói fantázia megengedi. Őszintén hazudni tudni kell, őszintének lenni.

nikita · http://couchsurfing.blog.hu 2016.12.04. 00:54:33

@tantum verde 3: ingyen kurva? A kurva az nem az, aki szexualis szolgaltatast nyujt penzert? Ha ingyen szexel, akkor ingyen kurva? Ertem. Akkor az osszes ferfi, aki szexelt velem es nem kert erte penzt, az is mind kurva volt.

nikita · http://couchsurfing.blog.hu 2016.12.04. 00:56:57

@tantum verde 3: koszi, javitom is. Ez egy szemelyes blog, es altalaban arrol irok, ami jol esik.

Spiritmonger 2016.12.04. 01:58:36

Nikita kedves, erős a gyanú, hogy egy hervadófélben lévő nő panaszait hallottuk, akinek nem kellett anno az egyetemen a dagadt, szemüveges, bátortalan csoporttárs, most meg sír,mint a fürdőskurva, hogy időközben a gyerekből sikeres vállalkozó lett, és nem rá fordítja az erőforrásait...
Nem értem, neked mi a bajod ezzel a szférával. Saját bevallásod szerint nem vagy érintve benne. Akkor meg neked nem teljesen mindegy, hogy gazdag faszik és csinos lányok miért vannak együtt?
Van egy mondás, miszerint "lehet, hogy csak a pénzemért van velem, de az egészen biztos, hogy az én faszomat szopja és nem a pénztárcámat"
Nagy általánosságban elmondható, hogy azok nyígnak leginkább a sugardaddy-sugarbaby kapcsolatok ellen, akik már vagy kiöregedtek a baby szerepből, vagy nincs pénzük daddynek lenni.
Ez a szféra amúgy nem árt senkinek. A pálya mindenki előtt nyitott, hiszen senkinek sem tiltott, hogy jól nézzen ki, pénzért dugjon, illetve legyen annyi pénze, hogy megtehesse a támogatást.
Ami nem változik, az az, hogy a sugarbaby is prostituált, legfeljebb nem napi x faszival dug, hanem eggyel, de azzal nagyon jónak kell lennie, mert különben csereérett lesz nagyon hamar.
Amúgy meg nem kell ezeket a lányokat sem félteni, nagyon tudják, mit akarnak, és ezért hajlandóak tenni is, szemben azokkal, akik csak ülnek és várják a sült galambot.
Az a te személyes döntésed volt, hogy egyetemistaként mit teszel a saját jólétedért, te akármi miatt azt választottad, hogy vendéglátózol. Mivel nem ismerlek személyesen, ezért nem tudom, hogy nézel/néztél ki a legjobb éveidben, de az mindenképpen gyanús, ha valaki nem használja ki, hogy osztályon felül jól néz ki, mert ahhoz kell a legkevesebb befektetett munka, és azzal lehet fiatal nőként a legnagyobbat kaszálni. De visszatérve a fiatalkorodra, amikor 24 évesen 48 éves faszid volt, az bizony több, mint gyanús...
Felteszed a kérdést, hogy miért elégednek meg a sikeres, pénzes férfiak azzal, hogy egy cicababa van mellettük. A válasz egyszerű, azért, mert mindenük megvan, ellenben egyedül nem tudnak minőségit szexelni, illetve esztétikaliag is kellemesebb látvány egy 20 éves lány, mint egy korban hozzájuk illő 50-60 éves lány. És nem számít, hogy buta, nem számít, hogy milyen, mert amire kell, abban jó. Beszélgetni ott vannak a barátok, a család, a munka/pénzkereset megint adott, és élvezik azt, hogy megtehetik, hogy akár vetésforgóban fiatal csúcscsajokat kúrjanak.
Az általad említett kevés fiatal, okos, csinos huszonéves lány gyakorlatilag elérhetetlen egy normális, huszonéves, de nem túl jó megjelenésű és nem pénzes, de okos, művelt, képzett, kedves, jólelkű, dolgos faszi számára, akinek azonban a vágyaiban ott vannak ezek a lányok, és bizony ezen vágyak megmaradnak évtizedeken keresztül...
Az élet nem igazságos, mert nem ad mindenkinek egyforma külsőt, de hidd el, egy sugarbaby élete masszívan a kiváló kategóriában van, és erről csak azért, mert néhányan ezt nem tartják üdvözítőnek, még nem fog egyik sem lemondani...

sírjatok 2016.12.04. 03:06:09

Nekem baromira nem tetszik ez az összemosás a sugar babyk meg a gyerekkel otthon maradó anyukák közt, kurvára nem ugyanaz a kategória. A második ugyanis munkát végez, csak annak az eredménye nem a bankszámlán van, hanem a szemünk előtt.

A bejegyzés meg egy nagy nyafogás, a felétől át is ugrottam, úgyis ugyanazt a két gondolatszálat írod le vagy ötvenszer.

bohumil stejskal 2016.12.04. 07:12:09

Melyik Pat Metheny CD? Elcseréled velem? Tudnék érte adni pár törött teniszütőt...

M_Ali 2016.12.04. 07:51:55

Hárman nem tudnak megélni havi 450 ezerből??? Mi kell annak a két gyereknek, hogy ebből ne lehetne megélni? Ja, hogy anyuka százezres tételben szeretne fodrászra meg kozmetikusra költeni... Ez a 20 éves nő 40-50 éves pasas témát sem tudom épp ésszel megérteni.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.12.04. 08:14:25

@Jakab.gipsz: Látod milyen hülye vagy! Megint libsizel agyatlanul, miközben elfelejted hogy a nők egyenjogúsága pont a liberalizmusnak köszönhető.

@M_Ali: Akkor még nem éltél együtt nálad 20 évvel fiatalabb nővel. Remek. :-)) Csak hamar kiüresedik, mert a szexen kívül nincs más közös téma.
Nekem volt 23 évvel fiatalabb barátnőm, 3 évet éltem vele. Klassz volt.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.12.04. 08:15:54

@Spiritmonger: "z általad említett kevés fiatal, okos, csinos huszonéves lány gyakorlatilag elérhetetlen egy normális, huszonéves, de nem túl jó megjelenésű és nem pénzes, de okos, művelt, képzett, kedves, jólelkű, dolgos faszi számára, akinek azonban a vágyaiban ott vannak ezek a lányok, és bizony ezen vágyak megmaradnak évtizedeken keresztül..."

Ez bölcs gondolat volt.

reggelikv 2016.12.04. 08:16:50

Mi közöd hozzá, hogy mások hogy élnek? Eszem megáll! Kereslet-kínálat ennyi. Nekik jó, neked nem mindegy?

tomfree 2016.12.04. 08:17:15

@M_Ali: Ezen fennakadt a szemem nekem is. Marmint hogy anyuka ket gyerekkel szukosen jon ki a mai Magyarorszagon 450 ezerbol. LOL. A legtobb foallassal rendelkezo par nem keres ennyit sajnos osszesen meg Budapesten sem.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.12.04. 08:17:56

@tantum verde 3: "Mondjuk ezt is kurvának hívják. Legfeljebb ingyenkurvának."

Ez hatalmas baromság. Egy csomó fiatal nőnek elege van a körülöttük legyeskedő fiatal, megbízhatatlan, tapasztalatlan pasikból. Egy ilyen kapcsolat bizony pár évig nagyon is jó és a nő lehet nagyon is szerelmes.

NGkiraly 2016.12.04. 08:51:36

A posztolót mintha az zavarná, hogy 39 évesen egyedül van, az ő vadászterületének számító 40-50-es korosztály szóba jöhető pénzes pasijai pedig a huszonéves "sugar babykkel" foglalkoznak, ő pedig maximum fiatalabbat kap akit ki kellene tartania...
Talán nem milliárdosok között kellene keresgélni, 24 évesen még ment (megtartani nem sikerült), bár lehet akkor is késő.
Nyilván ettől függetlenül sok igazság van a cikkben, de alapvető sokezer éves dolog, hogy a nőkben a hatalom, az erőforrás (pénz) vonzóvá teszi a férfiakat. Ez kódolt tény, 30 éve is így volt, csak akkor nem a milliárdos belvárosi vállalkozót kerested, hanem a nyugati autóval járó tsz elnök fiát.

Zsuzsi25 2016.12.04. 09:15:45

@Spiritmonger: naaagyon szep megfogalmazas :D

Zsuzsi25 2016.12.04. 09:18:30

@tomfree: A mernok ferjem ennel tobbet hoz haza! Ennyi penz(450 netto) egy 4 tagu csaladnak (ha en dolgoznek, de dolgozom) szukosen lenne eleg.

Zsuzsi25 2016.12.04. 09:21:16

@M_Ali: igen. Kepzeld a kozmetikus, fodrasz, mukorom, pedikur szent4esre szuksege van egy nonek....ahhoz h jol erezze magat, illetve h szep legyen

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.12.04. 09:39:07

@Zsuzsi25:

Ismerek nőket, akik ezek nélkül is szépek.

martineden 2016.12.04. 10:01:35

@Jakab.gipsz: Idiota, kitartott no mar 2000 eve is volt.

tomfree 2016.12.04. 10:05:38

@Zsuzsi25: "Az én kérdésem az, hogy ezek a sikeres, gazdag férfiak miért nem egy olyan lányt találnak, aki megél a saját jövedelméből, és nem szorul a támogatásukra?"

Csak egy mondat a cikkből. Mégis itt a mérnök férjedre hivatkozol, nem arra amit te keresel meg.

"ha en dolgoznek, de dolgozom" - ez mit jelent akkor?

Örülök, hogy a mérnök férjed a magyar átlagfizetés 3x-át keresi, de sajnos nem ez az átlag és nem mindenki mérnök, jól menő vállalkozó, informatikus. Diplomás, nyelveket beszélő fővárosi emberek nem keresik meg a felét sem ennek a nettó 450 ezernek sajnos és vidéken még rosszabb a helyzet. Sajnos a legtöbb négytagú család nem gazdálkodhat 450 ezerből sem ebben az országban. A ritkább eset ha igen.

backbencher 2016.12.04. 11:19:23

Kedves Nikita,

Erdekes volt a fenti cikk, de keveredik benne a sugarbabyk kozepesen eros elitelese es vedelme.

Ezert nehany eszrevetelt tennek:

1. A sugarbaby effect Mo-n es K-Eu-ban mindig is megvolt, csak Mo-n az elmult kb. 10 evben erosodott fel azzal parhuzamosan ahogy romlott az alt. gazd. helyzet es a fiatalok munkahoz jutasi lehetosegei. Ez a Mo-nal 2006 elott rosszabb helyzetben levo k-eu-i orszagokban (Szlovakia, Romania, Bulgaria, Ukrajna) mar sokkal korabban es eroteljesebben megjelent.
Ld. 1990-es evek elso fele ELTE Budaorsi uti es Budafoki uti koll., Kulker. foisk. koll. lanyok kozul a jobb nok max. 3-6 honap utan mar naluk 20-25 evvel idosebb fickokkal "futottak" (szemelyes koll. tapasztalat).

2. A sugardaddyk kore k-eu-ban igy Mo-n is ket fo vonasban is jelentosen elter a ny-eu-tol.

2.1 Eloszor is Mo-n az 1990-2006 kozotti idoszakban eloszor az ujgazdag vallalk. retegben (pl. zoldseges, benzinkutas, ettermes, broker, ugyvedek) jelent meg erre az igeny. Plusz meg ott volt rajtuk kivul a Mo-ra par evre dolgozni iderendelt expat kulfoldi vezetok a multik mo-i leanycegeinel.
Ld. Nember One (Rapulok).

Az elso igazi stabil "magyar" multimilliomos reteg 2000-2007 kozott alakult ki Mo-n, es sokan kozuluk bizony a statuszukhoz jaro perk-nek vettek a sugarbaby tartast.
Ez 2008 ota csak annyiban valtozott hogy osszefonodott a multi/all./magyar kkv cegeknel korabban is meglevo munkatarsra "vadaszattal".
Ld. kifejezetten sugarbaby kulso tulajdonsagokra szabott mo-i titkarno/asszisztens allasfeltetelek.

2.2 Masodszor a mo-i sugardaddyk nagy tobbsege nem milliardos, hanem "csak" par mio,tizmio HUF tokevel bir (ld. magyar kkv-k manager, tul. reteg, ugyvedek).
Persze sugarbaby igenyuk nekik is van, de a sugarbabyknek csak reszben tudjak cashben nyujtani azt mint a mrdos reteg, ok inkabb magyarosan "okosban biztositjak a sugarbaby igenyeket (ld. ceges tulajdonu v. berelt lakas, ceges lizingelt auto, ceges szamlara fiktiv ktsg-kent elszamolt "szolgaltatasok").

3. Sugardaddy oldalrol viszont mindenhol a vilagon ott az igeny, hogy az el/kitartasert cserebe KIZAROLAGOSSAGOT varnak el a sugarbabytol. Ertsd: nincs mas ficko meg alkalmi sem, es amikor apu odaszol, akkor bizony cicusnak "ugrani" kell.
Ha ezt sugarbaby megszegi es apu errol tudomast szerez, akkor nagyon hamar es drasztikusan lecserelesre kerul a sugarbaby egy hajlandobb es fiatalabb (meg tapasztalatlan) peldanyra.
Tobb olyan mo-i banki, multi managert ismertem, akik ilyen okokbol 2-4 evenkent lecsereltek a sugarbabyt mint egy autot.

4. A cikkben fentebb vazolt sugarbaby escape route/exit strategy viszont Mo-n csak nagyon ritkan mukodik, ket fo okbol kifolyolag.

4.1 Sugardaddy mo-i tokekorlat/ tokehiany. Foleg, ha sugardaddy maga is a legalis 1./2. feleseg v. annak csaladja hozzajarulasaval epitette fel a vallalk-t, mert ekkor a vallalk-bol valo barmilyen nagyobb osszegu kivet v. kifizetes gyorsan felkelti feleseg gyanujat.

4.2 Sugarbaby kepzettseg es/vagy business tapasztalat hianya. Itt nem a diploma/szakvizsga hianyarol beszelek, hanem arrol, hogy sugardaddy eppen a 2-3. pontban irtak miatt eleve nem avatja be sugarbabyt az uzleti dolgokba.
Ahhoz egy tobb even at tarto folyamatosan magas (de neha lehet kicsit hullamzo) szinvonalu, es ezert eros bizalomra epulo kapcsolat kell, hogy sugardaddy a mar "kioregedoben levo" sugarbabyt sajat vallalk./alapitvany inditasahoz segitse.

Zsuzsi25 2016.12.04. 11:52:32

@tomfree: (Ha en nem dolgoznek, de dolgozom) Kimaradt egy nem szocska. Telefonrol irkalok, mert nem hozom haza a gepem, kulonben nem allnam meg, hogy ne dolgozzak itthon is.. (bar ez nem mentesit az alol, hogy nem olvastam vegig mielott ranyomtam a posted-re.)
Tehat: Ha nem dolgoznek, es csak a ferjem keresete lenne, egy 4 tagu csalad igen szukosen jonne ki ennyibol.

"Sajnos a legtöbb négytagú család nem gazdálkodhat 450 ezerből sem ebben az országban. A ritkább eset ha igen."
Nem allitottam az ellenkezojet. De ettol meg igaz amit irtam.
450 ezer elegge keves.

: Kerdesre felelve:
Miert nem olyan not kersnek aki megel a sajat keresetebol es nem szorul tamogatasra -> Miert kellene olyat valasztani? Hat allitolag a penz nem szamit vagy mi? -
Sok baratnom van, aki egyedul pl. nem elne meg, de a ferje keresetevel igen. Most akkor o is kurva?
Amugy azert, mert ezek a sugar baby.k mindent megcsinalnak amit ker a pasi....kedvesek (gondolom) odafigyelnek a dady.re. Miert valasszon olyan valakit, aki lehet, hogy megel a fizetesebol viszont egy hisztis karrierista picsa, tele elvarasokkal. A sugar baby.k egyetlen elvarasa, hogy megfelelo anyagibiztonsagot nyujtson a dady. Marpedig ezt ma, Magyarorszagon, ferfikent, nem olyan nehez abszolvalni, ha valaki piackepes szakmat tanult, tehat nem filozofusnak mondjuk) A baby tobbi szenlmelyisegbeli elvarasa meg elegge tag intervallumban mozog.
Plusz mire ezt a legtobb ferfi eleri, mar 40 korul van. Gondolom neked is jobban tetszik egy 20 eves, mint egy 45.

A ferfiaknak ez a jelenseg azert nem tetszik, mert igy nekik "csak a ronda nok maradnak" - Es duzzognak, hogy a szep nok veluk nem allnak le...amiert nem tudjak megteremteni a magas eletszinvonalat.
Es itt jon szerintem a csavar!
Egy no azonnal kurva ha penzre bukik...."merapenzcsakkulsoseg"
Ellenben arra a pasira aki nem all le mondjuk duci novel, (aki kedves, okos, hazias), nincs semmilyen szo... Pedig a no(duci) kulseje is csak kulsoseg.

Matteo79 2016.12.04. 11:54:32

Ezt meg ki bírja vègigolvasni?
24 evesen 48 evessel fèl èvig? Jaj.

2016.12.04. 11:54:41

Mindig meglepodom azon, hogy leanykak az egyetemi tanulmanyaikra hivatkozva kurvalkodnak. Mit gondolnak, hogy ez majd elmulik es diplomaval a kezukben majd decens nok lesznek es senki nem emlekszik semmire, hogy az HR majd soha nem latja meg a korabbi prosti hirdeteseiket, hogy nem talakozhat ossze egykori klienssel egy interjun, hogy sugar-dady majd nem huzza le oket a felvetel elotti utolso korben valami kamu indokkal, de valojaban azert nehogy a mocskos kis szokasai pletykakent kidetuljenek a cegnel stb? Ostobasag! Mindenki pontosan tudja az egyetemi evfolyamon is, hogy ki mibol el es meg is van a velemeny. Aki kurvanak all, az is marad, mert egyreszt hozzaszokik a penzszorashoz es kesobb egy hetkoznapi munka hetkoznapi fizetese nem lesz neki eleg, plusz nem fogjak rendes munkahelyre felvenni, mert akar volt kliens, akar volt evfolyamtars emlekezhet a csajra es nem veszi fel.

Megis milyen beveteli szint kell ezeknek a luvnyaknak, hogy a rendes munka nem felel meg? Az egyetem alatt es is es minden ismerosom talaltunk tisztesseges munkat es hajtottunk az osztondijakra. Nem telt luxusutakra es draga divatcikkekre, de a kollegiumra-alberletre es a megelhetesre valot szepen megkerestuk tanitassal, gyerekfelugyelettel, beugro bolti eladokent, nyaron taboroztatassal, idegnvezetessel, adatrogzitessel es hasonlokkal. Ha barki megkerdezi nyugodtan vallalhatom, hogy mivel kerestem a penzt. A luxusutakra es dizajner-ruhakra most telik, amikor munkatapasztalattal, kemeny munkaval, evek alatt elertem a megfelelo fizetesi szinten, es buszke lehetek a teljesitmenyemre. Erthetetlen szamomra ezeknek a repedtsarkuaknak az eletmodja.

Draga poszter, ha a pasidtol ajandekot fogadsz el, az nem gond, de ha a szamlaidat fizeti, akkor te is kurva vagy. Nagyon egyszeru a keplet: pasitol penzt nem fogadsz el, soha, semmilyen korulmenyek kozott. Tokmindegy a korkulonbseg, tokmindegy az eletszinvonal kozotti kulonbseg, az alapsllas a nem es kesz. Ha megszorulsz, ott a csalad, legjobb baratno, barki mas, de nem az akivel eppen jarsz. Ertekes ajandekot is csak ferjtol: amig a himnemu egyed csak barat/pasi stb kategoria, addig virag-bonbon-koncertjegy-vacsora. A gyereknevelest ne keverd a temahoz, az mar nem sugar-baby kategoria.

Hogy nem lehet 450k-bol megelni? az rohadt sok penz. Nagyon nem tudsz a penzzl banni, ha ennyibol nem jossz ki!

erkölcsi hulla 2016.12.04. 12:14:47

@Spiritmonger:

"Az általad említett kevés fiatal, okos, csinos huszonéves lány gyakorlatilag elérhetetlen egy normális, huszonéves, de nem túl jó megjelenésű és nem pénzes, de okos, művelt, képzett, kedves, jólelkű, dolgos faszi számára, akinek azonban a vágyaiban ott vannak ezek a lányok, és bizony ezen vágyak megmaradnak évtizedeken keresztül..."

Pontosan.

erkölcsi hulla 2016.12.04. 12:20:08

@NGkiraly:

"Nyilván ettől függetlenül sok igazság van a cikkben, de alapvető sokezer éves dolog, hogy a nőkben a hatalom, az erőforrás (pénz) vonzóvá teszi a férfiakat. Ez kódolt tény, 30 éve is így volt, csak akkor nem a milliárdos belvárosi vállalkozót kerested, hanem a nyugati autóval járó tsz elnök fiát."

Azaz tömören: minden nő egy kurva. Néha pénzért de mindig megkéri a maga (képzelt) árát. Bár most lekurváztam anyámat is, sebaj.

erkölcsi hulla 2016.12.04. 12:24:41

@Zsuzsi25:
" A mernok ferjem ennel tobbet hoz haza! Ennyi penz(450 netto) egy 4 tagu csaladnak (ha en dolgoznek, de dolgozom) szukosen lenne eleg."

Hát erre szavam faszom eláll.
450 ezer nettó. És szűkösen. Beszarás. Zsuzsi 25 te nagyon jó kifogtad magadnak a krémet.
Igaz hogy vidéken ugyan 200 ból tengődik egy négy tagú család, de az nem a te gondod. Csupán megbotránkoztat a szűkösen kifejezés ilyen használata. Ájfont minden gyereknek. Szűkösen. Beszarás.

2016.12.04. 12:25:04

"Barátnő vagy kurva?

Nincs is ezzel semmi gond, ha a felek a maguk helyén kezelik a dolgokat. Ha egy férfi kapcsolatot kezd egy nővel, és azt folyamatosan támogatja anyagilag, akkor gyakorlatilag van egy saját kurvája."

Saját magad megválaszoltad a saját kérdésedet. A poszt további része mellébeszélés.

M_Ali 2016.12.04. 12:33:42

@Kishableany: Igen, a 450 nem kevés pénz, főleg hazai viszonylatban, megkeresni sem egyszerű, még ha két kereső hozza össze, akkor sem.

Egyébként egy havi 450-es pénzből, egy elvált/egyedülálló nő két gyerekkel normálisan meg tud élni, a gyereket nem kell rögtön pénzzel tömni, tabletet és okostelefonokat a kezébe adogatni százerekért, mert akkor 1. anyuka is nagyon hülye, 2. a gyerek is nagyon az lesz, 3. a gyereket valami felelősségre és reális életszemléletre kellene nevelni, nem ilyen cukros bácsikra és cukros prostikra, bár ha anyuka cukros prosti, akkor az a szegény gyerek sok jó példát nem fog látni egy normális életvitelhez.

Aki ezt a cukros prosti és cukros bácsi berendezkedést ráadásul még itthon nyomatja/támogatja/menedzseli, talán még üzleti alapon pénzt is húz belőle (mint a lókötő és bűnöző MOL vezér), illetve a sok fiatal arcába tolja, akik magukkal amúgy sem tudnak mit kezdeni, na szóval az ilyenek meg is ássák ennek az amúgy is rohamosan fogyó nemzetnek a sírját.

De azok a "férfi egyedek" is eléggé üresek és kiégettek lehetnek, akik maguk mellé az amúgy is korban távol eső fiatal suttyókat pénzért szerzik, főleg ha családjuk is van stb. stb. A társadalom elcseszett tagjai minden szempontból. Kurválkodás ez, nem több drágáim, ettől aztán nem lesztek jobbak, vagy szebbek, mert mit ér a Mini, az iPhone és a Furla táska, ha műköröm és a vastag smink mögött csak az üres fejecskék vannak célok nélkül.

Wildhunt 2016.12.04. 12:34:29

@erkölcsi hulla: Ez itt az indexblog. Mindenki egymilla felett keres, 1000 éve boldog család (vagy hetente váltogatja a legjobb csajokat, ízlés szerint), soha nem szavaz egytlen magyarországi pártra sem, környezetrvédőként csakis veterán izomautója van, amit maga tart ideális állapotban, teljesen megértő mindenkivel, kivéve a kereszténységet meg a fideszeseket. Ja, felnevel 5 gyereket, 40 éve dolgozik de csak IT szakmában, valamint diákkora óta IPad-je van. Szólj, ha valamit kihagytam.

bbwd 2016.12.04. 12:52:45

ezmiezezazizé?

totál értelmetlen poszt, felületesen vagdalkozó, ítélkező poszter...

ja, és Louis Vuitton :P

bbwd 2016.12.04. 12:55:30

@Zsuzsi25: szűkösen mi?:)

megnézném a családod havi költségvetését, hogy mire megy el a leves...

Szalay Miklós 2016.12.04. 13:02:09

Egy elemző írás az érzelmek és érdekek kapcsolatáról:

egyvilag.hu/temak.shtml#temaid055

(A legfelső sor a kép tetején, "Érzelmek és érdekek". Az írás doc és pdf formátumban tölthető le. Ez egyébként egy nagyobb mű egy darabja, mely megpróbálja módszeresen, de azért érthetően elmagyarázni, hogyan működik a világ.)

Pan Modry 2016.12.04. 13:21:17

Nem volt sugar babyk es meg csak eletkorom miatt Sem lehettem sugar daddy, nem is tervezek, de a sugar babynek azert lehet elonye egy onerzetes nővel szemben:
1. Nem pofazik bele hogy mire koltod a sajat penzed
2. Nem faraszt a munkahelyi problemaival
3. Nem baszogat hogy a kapcsolati tokeddel szerezz neki jobb munkahelyet

Pan Modry 2016.12.04. 13:36:50

@erkölcsi hulla:
Azert 450 netto sztem is szukos 1 negy tagu csaladnak. Csak nezzuk a fo kiadasi teteleket:
1. Egy 4 tagu csalad normalis kornyeken normalis meretu ingatlanra alaphangon rakolt min 40 milliot
2. Fenntartanak 2 kocsit, abbol az egyik legyen egy nagyobb de nem luxus pl skoda superb, a masik bmilyen fostalicska, ezek ertekcsokkenese/biztositasa/karbantartasa kb havi 100-150K

Tehat a 450k-bol maris elment minimum 300k csak a lakasra es a kocsira ugyhogy egy kmt sem mentek vele.

Es nem luxusingatlanrol es nem luxuskocsirol beszeltunk.

Pan Modry 2016.12.04. 13:49:48

@Zsuzsi25:
Ez teljesen okes, de ez csak akkor fair ha a ferjed legalabb ennyi penzt elpialhat/elbulizhat a haverjsival anelkul hogy belepofaznal.

Zsuzsi25 2016.12.04. 13:53:33

@erkölcsi hulla: Mi nem elunk szukosen. Nem ezt mondtam. Pontosan tudom milyen szerencsesek vagyunk. De azerz azt ne felejtsuk, hogy a jo eletszinvonalert kemenyen megdolgoztunk/zunk. Ezt soha nem irigyli senki....
KKettonkt fizetese boven eleg...de ha lenne 2 gyerekunk, es 4en elnenk 450 bol, az nem lenne sok. Nem azt mondom, hogy nem lehet belole megelni. De szukos lenne.
Ájfont? Hulye vagy? :D Hasznalat mellett gyorsabban merul, mint toltodik.

Wildhunt 2016.12.04. 13:58:21

@Pan Modry: R. Anti! Hát te is ide kommentelsz?

2016.12.04. 14:00:18

@Pan Modry: Ezek szerint a normális körülmény a vidéki USA normális körülmény? Egy ekkora család egy 70-80 nm-es új lakásban 1 új autóval kényelmesen megél. Aki a lehetőségei felett költ az nyomoroghat havi 450 e Ftból.

Felvázolhatunk mindenkinek alapszükségletként egy szaunás, edzőtermes családi házat, egyetemre is járhat a gyerek autóval és akkor 4 darab kell. Az ilyenek felől viszik el a házat. Ezek amik leírásra kerültek egy átlag angolnak vagy németnek sem szükségletek. Városban élő átlag amerikainak is megfizethetetlen.

Zsuzsi25 2016.12.04. 14:02:07

@Pan Modry: Nekunk a kocsira megy el sok. ketten, ket kulon iranyba jarunk dolgozni Videkrol!!!!! - Tudom, jarjak tomegkozlekedessel...
Hajnali 4 kor kelnek, 1 atszallas (elobb busz, aztan vonat) majd utana helyi tomegkozlekedessel bejutni dolgozni -

Pan Modry 2016.12.04. 14:06:10

@tenma:
Bp en egy 40-50 millios ingatlanba te nem fogsz belepteselni semmilyen edzotermet.
Egy 2 gyerekes csalad eseten ha mindenkinek van normalis elettere sz feltetelez egy konyha+nappali+3 szobat minimum, egy jo allapotu normalis kornyeken levo ingatlan kb annyi amit leirtam.
Ne gyere nekem 4 kocsival, mert kettot irtam.
Es igen, szerintem ez az a szint ami nem luxus, de ugyanakkor nem jar idegesito eletminosegi kompromisszumokkal sem.

Pan Modry 2016.12.04. 14:08:22

@Zsuzsi25:
Nem irtam ilyet, hulyeseg lenne hajnalban kelned, biztos az en hozzaszolasomra akartal reagalni?

2016.12.04. 14:09:13

@Zsuzsi25: "A sugar baby.k egyetlen elvarasa, hogy megfelelo anyagibiztonsagot nyujtson a dady. Marpedig ezt ma, Magyarorszagon, ferfikent, nem olyan nehez abszolvalni, ha valaki piackepes szakmat tanult, tehat nem filozofusnak mondjuk)"

Neked ez nőként nem sikerült. Miért lenne férfiként könnyebb? Még a feministák sem állítják, hogy kétszer többet keresnek a férfiak azonos munkakörben.

Zsuzsi25 2016.12.04. 14:11:11

@Pan Modry:
Azert 450 netto sztem is szukos 1 negy tagu csaladnak. Csak nezzuk a fo kiadasi teteleket:
1. Egy 4 tagu csalad normalis kornyeken normalis meretu ingatlanra alaphangon rakolt min 40 milliot
2. Fenntartanak 2 kocsit,......

Erre irtam. Csak erre sokan beszolnak majd, hogy miert nem tomegkozlekedessel jarok.

2016.12.04. 14:13:09

@Pan Modry: Egy edzőtermet egy családi házba nem lehet belerakni? :D

Minek egy családnak 2 autó, ha nem kell munkához és jó a tömegközlekedés? Budai luxusövezetben sem általános 2 autó. New Yorkban sem. Kitaláltál egy elvárást ami számodra megvalósítható és ezt tekinted alapnak. Minden értelem, racionális ok nélkül.

Pan Modry 2016.12.04. 14:15:11

@Zsuzsi25:
Ja, szard le oket, nekem pl semmi bajom a tomegkozlekedessel, de en is csak akkor valasztom ha nem vesztek vele sok idot.

Pan Modry 2016.12.04. 14:19:12

@tenma:
40-50 millioert sztem bp-en nehezen kapsz jo kornyeken jo allapotban , jo tomegkozlekedessel olyan ingatlant ami csaladi haz.
A new york-i tomegkozlekedes meg sztem nagyon jo (en egyedul azt nem szeretem benne hogy a metroban nyarom a pofamba fujja az ac a hideget de ezt is meg lehet szokni par nap utan)

Pan Modry 2016.12.04. 14:21:27

@tenma:
Bocsesz, nekem sem volt mindig megvalosithato, sot alapnak sem tekintettem/tekintem, a helyes fogalmazas talan az hogy ez az a szint ami nem luxus, viszont ami az eletminoseget illeti nem is jar tul sok bosszanto kompromisszummal.

2016.12.04. 14:32:31

@Pan Modry:
4 tagú családról beszélünk, tehát nem most kezdték az életüket felépíteni. 10 éve még lehetett olcsóbban kapni, de Budapest környéki településeken ahol gyalog is közel van az iskola 25-30 millióért még most is kapsz. Solymár vagy Budaörs, Telki tényleg drága. Nem ennyire felkapott településeken sokkal olcsóbb a ház. Budakeszi már olcsóbb, abban az irányban 10-15 km körzetben nagyon olcsók a házak. Most direkt megnéztem. Ott a ház olcsóbb de szükség lehet 2 autóra. Viszont tömegközlekedés sem rossz, gyerek 20-30 perc alatt eljut Városmajori Gimnáziumba, vagy valaki munkába.

A közlekedés számít, Budapesten ezért nem kell 2 autó jó környéken. 450 ezer ezért sok is lehet jó életminőség mellett is. Jól kell beosztani és a körülményeket alakítani.

Zsuzsi25 2016.12.04. 14:37:18

@tenma: Ertem! szuper. Akkor nezzel korbe Budapesttol 200 km re barhol!

Zsuzsi25 2016.12.04. 14:47:22

@tenma: Talalt sullyedt. - ..osztrak hatar kornyeke! Es nalunk nem is a haz kerult sokba. Ha itt nincs kocsid meghalsz....itt a tomegkozlekedes nem tul jo.

tomfree 2016.12.04. 15:14:10

@Zsuzsi25: "Tehat: Ha nem dolgoznek, es csak a ferjem keresete lenne, egy 4 tagu csalad igen szukosen jonne ki ennyibol. 450 ezer elegge keves."

Nézd kinek mi a szűkös és mi az igényszintje. Jó lenne, ha ez lenne az átlag itthon, de baromira nem az. Örülök, hogy jól éltek, nyilván sokat dolgoztok érte, de sajnos tudomásul kell venned, hogy ebben az országban az emberek 95% nem keres ennyit párban sem. Sajnos. Innentől kezdve meg minden relatív. Trump azt mondta, neki a Fehér Ház túl egyszerű a Trump Tower után. Minden relatív. Erről egy cégvezető ismerősöm jut eszembe, aki azt mondta nemrég, hogy épphogy kijönnek félmillióból a két gyerekkel hó végére. Minden relatív, kinek mi a szűkös meg szükséges. Nekem az ötvenezres farmer például nem az, másnak az. Azonban még sem gondolom, hogy jelenleg átlagos dolog a 450 ezres bevétel egy 4 fős családban. Sajnos.

"Marpedig ezt ma, Magyarorszagon, ferfikent, nem olyan nehez abszolvalni, ha valaki piackepes szakmat tanult..." Sajnos az empirikus tapasztalataim mást mutatnak a való életből. Nyilván vannak hiányszakmák amiket jól fizetnek, de az ismerőseim 5%-a ez a halmaz maximum. Amúgy mi bajod van szegény filozófusokkal? :-)

"Sok baratnom van, aki egyedul pl. nem elne meg, de a ferje keresetevel igen. Most akkor o is kurva?" Akkor igen, ha csak és kizárólag a pénz miatt van együtt vele még mindig.

"A ferfiaknak ez a jelenseg azert nem tetszik, mert igy nekik "csak a ronda nok maradnak" - Es duzzognak, hogy a szep nok veluk nem allnak le...amiert nem tudjak megteremteni a magas eletszinvonalat."

Ez így fura, már bocsánat. Ez azt feltételezi, hogy a szép nők csak azokkal a férfiakkal kezdenek ki, akik megteremtették a magas életszínvonalat. Sok nőnél az anyagi háttér nem a legfőbb választási szempont.

"Gondolom neked is jobban tetszik egy 20 eves, mint egy 45." Az attól függ és nem minden esetben.

gurzomisi 2016.12.04. 15:27:09

Akkor a pénz számít vagy nem? Az a lényeg hogy keressen sok pénzt a társad? Csak azt lehet szeretni? Mi a munka? Tudod vannak olyan emberek akiknek az a munkájuk, hogy jól nézzenek ki. Az az ember többet ér aki havi 400ért egész nap ott ül a gép előtt egy irodában? Hallottál arról az egészség a legfontosabb, és az új dohányzás az ülőmunka, és még a sport se ellensúlyozza, ha egész nap ülsz? Az nem baj ha függsz a munkahelyedtől napi 10 órában, de az baj ha egy pasitól? Talán nem mert nem kefélhetsz, találkozgathatsz fiúkákkal?

Jakab.gipsz 2016.12.04. 15:50:52

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Itt van a bibi amit az a pihent ostoba libsi agyad képtelen felfogni.
Nincs olyan, hogy férfi- női egyenjogúság, helyette viszont van az egyen-rangúság egyenrangúan felelősek a következő generáció felnevelésében.
Ebből viszont az következik egyetlen egy apa sem látná szívesen azt amit ez a hibban lotyó propagál, hogy a gyermeke első sorban a lány-gyermeke a ki tapasztalatlan, egy kitartott lotyó legyen. mert mind ez erkölcstelen.
Na ez a baj veletek libsik, hogy nincs erkölcsi érzéketek.

M_Ali 2016.12.04. 16:01:30

A Skoda Superb idehaza már luxusnak számít, azért hányan vannak idehaza akik csak úgy megvehetnek egy alsóhangon is kb. 7 millióba kerülő autót? Maradjunk a realitások talaján, ma a magyar átlag nem a 40 milliós ház + két autó, egyáltalán az autó is luxus történet idehaza.... az autó ráadásul nem létszükséglet.

Zsuzsi25 2016.12.04. 16:14:19

@M_Ali: Dehogynem alap! Ha olyan helyen laksz, kocsi nelkul meghalsz...

Dr. Courtsier Boobsoff 2016.12.04. 16:59:37

Én szívesen lennék sugardaddy. Sokkal szívesebben tartanék ki egy kiscsajt, mint hogy a gyenge és érzelmileg ingatag női lelkületre bízzam a vagyonomat.
A nők a házasságtól elkényelmesednek, a pénzszagtól vérszemet kapnak,e z van.
Ha fixen kitartasz valakit, akkor
- egyértelmű a viszonyotok: megvan, hogy mit akarsz és hogy mit adsz cserébe, tehát soha nem lesz helye a "hova tart a kapcsolatunk", "ha igazán szeretnél, akkor... tennél értem".
- a nőnek legfontosabb késztetése megmarad, hogy csinos legyen és ne hagyja le magát. Ez pénzben alig kifejezhető. Akinek van egy tehén felesége, tudja miről beszélek.
- a költségszint fix! A feleség sokkal drágább és ha nem teszel eleget az igényeinek, a válás lesz számára a kedvező kiút, ami még annál is drágább.
- ha a sugarbaby cserére szorul(elhízik, megöregszik, szarul teljesít, igénytelen lesz, megunod), mi sem könnyebb, mint lecserélni.
Egy feleség... jobb bele sem gondolni.
- a feleség mindig ott van a seggedben, baszogat, hajt, stresszel, követelőzik. Lételeme, hogy ne legyen nyugtod és ezért is olyan boldogtalan, küzd impotenciával sok férj.
A sugarbabyvel nincs ilyesmi. Őt dugni kell, néha elvinni szórakozni és hazaküldeni taxival, majd nyugiban folytatni az életed. Tökéletes!
- ha valami újat akarsz, pl. hármas szex, a feleségek közül hány menne bele?
- ha csak a kielégítő szexre gondolsz, vajon hány szerető/sugarbaby engedi meg magának, hogy ő márpedig nem hajlandó szopni?
És hány feleség? Na...
- Nincs válás, vagyonmegosztás, pereskedés

Ha 40 felett nem lesz párkapcsolatom, egész biztosan ebbe az irányba fogok keresgélni.

Zsuzsi25 2016.12.04. 17:16:46

@tomfree: Igen! Minden relativ.
50 ezret sokallok egy farmerert. Bar a munkam megkoveteli, hogy igenyesen nezzek ki...! Viszont tokeletesen beerem a C und A, Orsay es tarsaival. -
A filozofia szerintem olyan mint a vadgesztenyeszelideto. :D semmire nem jo.

Pan Modry 2016.12.04. 17:21:28

@Dr. Courtsier Boobsoff:
Szerintem is az lehet a fo elonye sugarbabyt tartani hogy a viszonyok tisztak.
Valoszinu van egy havi fix koltsegvonzat amiert te kerhetsz vmit, es azt kapod, se tobbet, se kevesebbet.
Ha vki 50 eves es mar tul van egy ket felesegen, az mar nem akar a nyakara venni feltetlen egy uj baratnot/feleseget, valoszinu egy sugarbabyvel kimazsolazhatja a parkapcsolat osszes elonyet az osszes hatranya nelkul. (Nincs kovetelozes, nincs durca stb....)

Dr. Courtsier Boobsoff 2016.12.04. 17:33:58

@Pan Modry: Hogy őszinte legyek, én is ezt tartom a legnagyobb előnyének.
A nőkkel érzelmi alapon egyszerűen lehetetlen tiszta viszonyokat tartani és egyre kevésbé az. Nincs bennük kötelességtudat a férfi iránt, sőt kiegyenesített kaszákkal vonulnak a patriarchátus ellen, ha csak meghallják a szót, hogy kötelesség, nő dolga, principium, stb.
Valamiért úgy képzelik, hogy az ő megnyerő intellektusukat akarja, kell akarnia minden férfinek, pedig mi ennél jóval egyszerűbbek vagyunk és egyszerűbb megoldásokat keresünk az egyszerű problémákra.
Ha egy nő elhízik, mert szerinte megteheti, nem szül, mert megteheti, válik, mert megteheti, szexet megvon, mert megteheti, félredug, mert megteheti,stb. az bizony nem lehet egyszerű megoldás semmiféle problémára.
Márpedig ma minden ezt nyomja a fejükbe: tégy meg bármit, nincsenek kötelességeid semmilyen minőségben, mondj ellent bárminek, változtass bármin menet közben, ha úgy véled jónak.
Ez viszont ki fasznak kéne egy életre?

A sugarbaby egy kiváló lehetőség arra, hogy nyugalomban élhess, szükségtelen stressz nélkül és megfelelő(!) szexuális élettel.
Persze ha minimálbérből élsz, akkor túl drága, szóval ez csak annak a rétegnek lehetőség, akiket a nők szeretnek is kiszipolyozni.

eßemfaßom meg áll 2016.12.04. 17:34:30

Irigykedek @Zsuzsi25 férjére

[nem]

Pan Modry 2016.12.04. 17:49:14

@Dr. Courtsier Boobsoff:

Lehet egyebkent olyan baratnot/feleseget talalni akivel ezek a viszonyok tisztak, az en felesegem is ilyen.
De mielott ot megtalaltam egy csomo csajjal volt hosszabb-rovidebb kapcsolatom, egy ido mulva persze mar eleg hamar lattam azokat a viselkedesbeli jeleket amik arra utaltak hogy hosszutavon az a csaj nagyon ram fog akaszkodni es sokmindenbe belepofazni, igy halistennek max 1-2 het utan tudtam egy stop losst tolni. Mondjuk en kurvara nem vagyok kapcsolatfuggo, ugyhogy ezeket a stoppokat mindenfele orlodes nelkul siman meghoztam.

Viszont a masik oldalt nezve van egy rakas luzer ferfi is, igy en azt sem itelem el ha egy egyedulallo milf tart egy toyboyt.

Pan Modry 2016.12.04. 17:51:57

@Zsuzsi25:
Ha olcson akarsz jot es nem vagy egy tehen akkor inkabb asos.com semmint fast fashion.

Dr. Courtsier Boobsoff 2016.12.04. 17:57:08

@Pan Modry: Én sem ítélem el a toyboyt tartó nőket, váljék egészségükre!
Az én párom is egy megbízható, normális nő, de előtte soha nem volt dolgom eggyel sem és emiatt nem is nagyon számítanék többre, ha rosszul alakulna a kapcsolatunk.
A gond alapvetően az, hogy hiába hajítod ki büszkén azokat, akik 5 perc alatt lebuknak, esetleg 1 hét vagy 3 hónap után mutatják ki a foguk fehérjét. A veszélyesebb fajta az, amelyik tudja türtőztetni magát a házasságig és egész más nővé alakul, amint feleség lett/megszült.
A 3 legjobb gyerekkori barátom és az öcsém is mind ebbe futott bele és szörnyű volt nézni a szenvedésüket.
Megtört, sajnálni való emberekké váltak mind, pedig én sem hittem volna, hogy ilyen nők voltak a feleségeik.

vajdasagi 2016.12.04. 18:01:08

@Spiritmonger: "Az általad említett kevés fiatal, okos, csinos huszonéves lány gyakorlatilag elérhetetlen egy normális, huszonéves, de nem túl jó megjelenésű és nem pénzes, de okos, művelt, képzett, kedves, jólelkű, dolgos faszi számára, akinek azonban a vágyaiban ott vannak ezek a lányok, és bizony ezen vágyak megmaradnak évtizedeken keresztül..."

Ez valóban bölcs mondat volt.

Pan Modry 2016.12.04. 18:14:36

@Dr. Courtsier Boobsoff:
Nem kell megvarni azt a pontot amig kimutatjak a foguk feherjet, eleg 1-2 jelet latni, es mar akkor dobni oket amint ennek a kockazata fennall.
Egyebkent nekem is van olyan cimbim aki belefutott egy ilyen nőbe, en lattam a veszelyet mar a legelejen de nem a haverokra hallgatott. A csaj azota is a veret szivja.

Dr. Courtsier Boobsoff 2016.12.04. 18:26:16

@Pan Modry: Szerintem ezt nem olyan egyszerű meglátni.
A nők önmaguk megjátszásában sokkal ügyesebbek, némelyek egyenesen zseniálisak.
Persze manipulálni azt lehet, aki hagyja, de ha nem volt dolgod elég nővel(és valljuk be, hogy a férfiak többségének nagyon kevés lehetőséget adnak), esélyed sincs kitanulni a praktikákat, de idejekorán kitanulni szinte senkinek nem sikerül.

Gyakran jut eszembe ez a felvétel, amin egy nő, akit elkaptak, hogy bérgyilkost küldött a férjére, próbálja telefonon még manipulálni őt.
www.youtube.com/watch?v=SddZvNQOuFw&t=3s

Ez a nő profi és elég tipikus dolgokat próbál használni.
Kissé félelmetes hallgatni, mert az előző 2 barátnőm re emlékeztet még a hanglejtése is néha.

Zsuzsi25 2016.12.04. 18:35:56

@Pan Modry: Hat nem tudom mi a tehen definicioja, de olyan 42esba meretem. UK-ban ez a 14-16-os meret. Szoval eppen veleferek a markaba:) ismerem amugy Turiban szoktam vadaszni. Amugy szerintem ez a h and m dragabb verzioja.
Mondjuk a h and m nagyon jo minosegu, csak nem itthon. Aki itt el, kijar ausztriaba vasarolni...szinte mindent, mert ugyanaz a termek jobb minosegu es olcsobb mint itt.

Pan Modry 2016.12.04. 18:43:43

@Dr. Courtsier Boobsoff:
Igazad lehet, foleg azokat lehet a legkonnyebb manipulalni akiken latszik hogy mekkora nagy dolognak tartjak hogy egy esszeru minosegu baratnot kifogtak.
Nekem az volt talan a szerencsem hogy szinglikent is boldog voltam, tehat egy nőnek nemcsak egy másikhoz kepest kellett jonak lennie, hanem a boldog szinglielethez kepest kellett sokkal jobb alternativat kinalnia, mondjuk en ezt mindig egyertelmuve is tettem hogy nekem egy atlagosan jo kapcsolat nem alternativaja a boldog szingliseknek, kizarolag a nagyon jo kapcsolat, amibe viszont az is beletsrtozik hogy a viszonylag nagy szabadsagom anyagi teren teljesen es szabadido teren is jelentos reszben megmarad. Ezt a projektet azert a nehezpalyas manipulatorok nem szivesen vallaljak, foleg ha teli a piac sokkal konnyebben manipulalhato ferfiakkal.

Pan Modry 2016.12.04. 18:47:03

@Zsuzsi25:
Az asos egy csomo brandet arul, en mondhuk a sajat markajukat nem nagyon veszem mert vhogy sohasem passzol ram teljesen, viszont egy csomo mas brand van ahol idonkent nagyon jo arak vannak.
Ausztria egyebkent tenyleg jobb ar/ertek/valasztek tekinteteben mint MO.

Zsuzsi25 2016.12.04. 19:49:42

@Pan Modry: En csak a sajat markajat ismerem. Egyebkent, nem csak ruhabol jobb minosegu minden. Kint, az ottani legolcsobb mosopor is jobb mint az itthon kaphato ariel.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.12.04. 20:37:48

@Jakab.gipsz: Na mondd meg te faszkalap, hogy mi a különbség az egyenjogúság és az egyenrangúság között!

tomfree 2016.12.04. 22:04:13

@Zsuzsi25: "Igen! Minden relativ.
50 ezret sokallok egy farmerert. Bar a munkam megkoveteli, hogy igenyesen nezzek ki...!"

Miért mi a munkád ha szabad megkérdeznem?

"A filozofia szerintem olyan mint a vadgesztenyeszelideto. :D semmire nem jo."

Aha. Mert nem lehet vele jól keresni? Vagy mert nem ismered en bloc a filozófiát? Mi az oka?

Pan Modry 2016.12.04. 22:50:32

@Zsuzsi25:
Ezt viszont rosszul latod, a filozofia mint vegzettseg tenyleg nem ad lehetoseget hogy jol keress.
Azonban filozofia mint tudomany szerintem roppant erdekes.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.12.05. 00:35:00

@tenma: Nem gondol ez semmit, nincs hozzá agya. Csak libsizik egyet, ennyi telik tőle.

Gabi Szombathelyi 2016.12.05. 10:40:50

Miért kell mindenkinek állandóan azon filóznia mi számít normális kapcsolatnak..NINCS olyan!
Viszont lehet élvezni az életet, ahogy szeretnéd...

Egy kis olvasnivaló abban az esetben,ha jobban érdekel a téma..

blog.sugardaters.hu/2016/10/06/sugardating-vagy-rossz-az-aki-rosszra-gondol/

Dr. Courtsier Boobsoff 2016.12.05. 11:54:49

@Gabi Szombathelyi: Szerintem a hiba csak abban van, hogy a legtöbb nő, aki átmenne sugarbaby üzemmódba, nem veszi tudomásul, hogy más szerepre jelentkezik.
Azt hiszik, hogy oda is simán át lehet vinni a neofeminista, kivagyi, nekem senki nem parancsol, a magam ura vagyok, akkor van szex, amikor ÉN akarom, soha máskor-féle attitűdöt és csak annyi a különbség a konvencionális kapcsolathoz képest, hogy itt még a rezsibe se kell beszállnia.
Vagy a másik ördögi hiba, hogy dagadtan, narancsbőrrel, topisan próbálja eladni magát(és igen, a hiba az eladás fogalmának eltérő értelmezésében van, ugyanis attól, hogy egyszer megdugott a sugardaddy, még minden nap topon kell lenned és nem lehet mackónadrágban fagyit zabálva ajtót nyitni, ahogy a pasijának tette egész főiskola alatt).

Egyszerűen nem biztos, hogy a mai világban szocializált nőnek biztosan fekszik ez az alárendelt szerep, főleg, ha maga választja.
Ha pedig a célja éppen az, hogy a nőket érő nyomástól szabaduljon, végképp nem tehet magával rosszabbat, mint hogy egy ilyen kapcsolatba belemegy.

Kissé szarul hangzik ugyan, de született kurvának kell lenni ahhoz, hogy ez beváljon neki, de ez még mindig jobb, mint ha igazi kurvának menne.
A legtöbb csaj viszont csak a pénzt látja az egészben és így ágyaznak meg a saját boldogtalanságuknak.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.12.05. 13:43:08

Fölmerült bennem a kérdés, vajon egy cukorbaba egyszerre hány pasinak lehet a kurvája. @Dr.

Courtsier Boobsoff:

"mint ha igazi kurvának menne."

Szerintem mindenképpen igazi kurva.

mszigeti 2016.12.05. 14:41:22

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ha meg tudod szervezni az időbeosztást, akkor több is. Csak ne kelljen olyan miatt lemondani az egyikkel a talit, hogy "sorry, most a másikhoz kell mennem", mert az ciki.

@nikita: "Ez egy szemelyes blog, es altalaban arrol irok, ami jol esik."

OK, csak akkor mi a picsáért couchsurfing a neve? Ezt már többen is jelezték, nem ártana átgondolni.

Zsuzsi25 2016.12.05. 16:46:23

@Pan Modry: Akkor helyesbitek. Nekem nem erdekes. (vagy csak rossz volt a tanarom, es nem tudta fel kelteni az erdeklodesem.
Nem megfoghato. Nem kiszamithato...
Egysbkent pedig nem piackepes! Gondolom ezt te is igy latod. :-)
@tomfree: HR-es vagyok. Semmi extra. A dress kod annyira nem szigoru, de azert mackoba nem javasolt bemenni. De egy farmerert 50 ezer szeribtem sok es felesleges is. (Szamomra);de ha valakinek arra van igenye, nem tisztem megitelni.....Ahogy a sugar baby- k tandijra/ jo telefonra, csinos ruhakra, szep taskakra valo igenyuket sem.

Yumurdzsak 2016.12.05. 23:03:03

@tomfree: @erkölcsi hulla: akkor az illetők valamit nagyon rosszul csinálnak, ha nem tudnak ketten összekalapozni 450-et.

bármilyen ba diplomával és legalább egy nyelvvel fel lehet markolni nettó 200-t kezdőként.

szerintem felesleges a posztíró ítélkezése a bizniszben résztvevők felett, de legalább generált egy kis vitát meg nézettséget.

az igazán profik meg szintén csak heti egyszer találkoznak a másikkal, csak éppen nem fizetnek pénzt. csak kölcsönös odafigyelés kell, és mindenki elégedett lehet.

tomfree 2016.12.06. 09:16:55

@Yumurdzsak: "akkor az illetők valamit nagyon rosszul csinálnak, ha nem tudnak ketten összekalapozni 450-et.
bármilyen ba diplomával és legalább egy nyelvvel fel lehet markolni nettó 200-t kezdőként."

Esetleg Budapesten, de még ott sem biztos. Vidéken szinte kizárt. És akkor azzal számolsz, hogy mindkettő dolgozik, nincs gyesen, munkanélkülin stb.

Yumurdzsak 2016.12.06. 10:10:24

@tomfree: nincs rálátásom minden megyeszékhelyre, de a régióközpontokban simán. budapesten nettó 140-ért nem találnak raktárost (targonca vizsga se kell).

tomfree 2016.12.06. 18:36:30

@Yumurdzsak: szerintem kicsit el vagy tévedve ha komolyan azt hiszed, hogy mondjuk egy Miskolcon vagy Szegeden "simán" lehet 200 nettó fölött keresni. A budapesti raktáros 140 nettó meg messze nem 200. Jónéhány pesti raktárost ismerek, de senki nem keres 160-180-nál többet (kezdésnek max 140-160).

Zsuzsi25 2016.12.07. 12:32:06

@tomfree: Lehet! Diplomaval! (Ennek a duplajat is) De mar itt kioktattak, hogy micsoda marhak vagyunk....es amugy is: nem fontos a diploma...

nikita · http://couchsurfing.blog.hu 2016.12.08. 01:34:52

@Spiritmonger: lol, ha valamirol irok, es az kisse sikamlosabb tema, egybol jon egy anonim okostoni, aki termesztesen mindent tud rolam. Mindent olyan bizonyossaggal allitva, mintha szemelyes aktat vezetne rolam a gyermekkoromtol kezdve. Ja nem? Akkor meg mitol is vagyunk ilyen biztosak?

Ez nem igaz, h az altalam emlitett okos csinos lanyok elerhetetlenek lennenek az okos huszoneveseknek, hiszen ilyenekkel hazasodnak a vegen ossze. Es meg huszonevesen.

En nem tudom mi abban a modfelett gyanus, ha valaki nagy korkulonbseggel kapcsolatot alkot ki valakivel, nekem volt nagy korkulonbseggel kapcsolatom es volt hasonlo korosztalyban is, egyiket se eltuk meg egymassal nagyon gyanusan egymassal lol.

A irasok meg arrol szolnak, ami engem erdekelnek, vagy egy blogposztra erdekesnek tartom. Most tenyleg neked kell megmondani, h a blogomon mirol irhatok es mirol nem? Ja neked. Oke. Ertettem.

nikita · http://couchsurfing.blog.hu 2016.12.08. 01:37:10

@sírjatok: a kamaszgyerekekkel otthon marado anyukak? Marmint azokkal a gyerekekkel, akik mar nincsenek is otthon, csak anyuka van otthon.

nikita · http://couchsurfing.blog.hu 2016.12.08. 01:38:09

@bohumil stejskal: nem teniszezem, de egy uj minosegi squash utore elcserelem szivesen!

nikita · http://couchsurfing.blog.hu 2016.12.08. 01:59:01

@backbencher: jo ez amit irtal. Valszeg en varok tul sokat a sugarbabyktol es daddyktol.

tomfree 2016.12.08. 08:56:11

@Zsuzsi25: jól van hagyjuk a rizsát. Az ország nem csak a fővárosi multikból meg informatikusokból áll. 450 nettó simán, meg 200 nettó simán vidéki megyeszékhelyen. LOL.
süti beállítások módosítása