2014.10.07. 02:06

Erősítsd meg a jószomszédi viszonyt a virtuális térben is!

Mostanában különböző sharing economy magyar startup szolgáltatásokat mutattam be nektek, ami kapcsolódik a couchsurfinghez is. Az első posztomban a 30km.hu-ról olvashattatok, ami az esti főzéshez segít beszerezni különböző lokális termelők javait, termékeit. A másodikban a Piqniqről, egy főzés eredményét megosztó alkalmazásról írtam. Most a Miutcank.hu startupot szeretném veletek megosztani, ami a jószomszédi viszony megerősítésére szolgál. 

Ahogy írtam a minap, a Terézvárosba költöztem a Rózsadombról, és az első napokban bereggeltem a Miutcank.hu oldalra. A regisztrációs oldalon én hiányosságnak érzem, hogy nincs fénykép feltöltési lehetőség. Mindenki üzenete rajzolt smile-val jelenik meg. Valamint, ha valakitől üzenetet kapok, nem jelzi a rendszer sehogy. Kaptam levelet, mégsem találtam meg hol lehet megnézni, kellene ere valami piros boríték ikon, ha új levelem érkezik. Ott van a boríték, de lekattintva se olvashattam el a nekem küldött leveleket. 

Screen Shot 2014-10-03 at 13.13.42.png

A regisztráció kitöltése után a Terézváros "oldala" tűnik fel nekem minden alkalommal, amikor megnyitom a honlapot. Apró, Szivesség, Sport, Program, Szakember, Lelőhely menüpontok alatt olvashatom a szomszédaim megosztásait. Kommentelhetem őket, és direktben is kapcsolatba léphetek mindenkivel. Valamint én is feltehetek hirdetéseket, programajánlókat, kérhetek szivességet az oldalon. Az egyik couchsurfer írta nekem meg emailben, hogy a miutcank.hu-n keresztül talált valakit, aki segített neki a költözésben ingyen. Én a Sport rovatba írtam ki, hogy futópartnert keresek a Margitszigetre, és rövid időn belül válaszoltak is ketten, hogy csatlakoznának hozzám. 

Screen Shot 2014-10-03 at 13.02.45.png

Az Apró rovatban feltehettek telekocsi ajánlatot, lehetne közösen a munkába indulni egy autóval. Ezzel nem csak a benzinköltséget tudnátok megosztani, hanem a környezetre is pozitív hatással lennétek. De mindenféle cserebere hirdetések is feltünnek ... a 14 hozzászólás is mutatja, hogy sikere volt.. :-)

Screen Shot 2014-10-03 at 13.07.05.png

A lelőhely menüben olyan kérdések jelennek meg, mikor valaki konkrét boltot, terméket keres a környéken. 

Screen Shot 2014-10-03 at 13.09.44.png

Az oldalt öt magyar srác üzemelteti. Szabó Dávid alapítóval személyesen is találkoztam, aki elképesztő szenvedéllyel osztotta meg velem az oldaluk történetét. Az ötlet azon alapult, hogy az offline térben lévő szomszédsági viszonyt szerette volna átvinni a virtuális térbe, hogy még hatékonyabban működjön a szivességi alapon való megosztás. Szeretné, ha az önszerveződő közösségek Budapest minden területén megerősödne. Például, ha egy fúróra van szükségünk, lehet, hogy nem kell megvennünk, vagy a messze lakó rokonhoz, baráthoz elutazni érte, hiszen két lakással odébb van valakinek a polcán elfekvőben. Ha csak a Facebookra posztolnánk ki, hogy kinek van fúrója kölcsönbe, lehet, hogy a vidéki barátunk kommentelné, de az nem sokat segítene rajtunk. Ha a miutcank.hu-ba "mindenki" beregisztrálna, akkor ezek a lehetőségekre könnyen és egyszerűen fény derülhetne, az összes felhasználó profitálhatna belőle, akár úgy is, hogy a költségei megosztását is kéri. Továbbá hirdetnek itt profi vállalkozók kozmetikai szolgáltatást, masszázs lehetőséget stb. Ha kipróbáltuk ezeket a vállalkozókat, akár kommentelhetjük is a hirdetésüket, ami segít az új vásárlóknak a bizalom növelésében, a megbízható emberi kapcsolatok kialakításában. További híreket az oldalról a Facebook oldalukon olvashattok. 

Regisztráljatok be ti is a Miutcank.hu-ba, akár vidékről is. Építsetek magatok körül minél erősebb jószomszédi viszonyt a virtuális térben is.  

Kövess Facebookon és Instagramon is. 

A bejegyzés trackback címe:

https://couchsurfing.blog.hu/api/trackback/id/tr896755583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása