2013.05.05. 10:19

Egy közös délután egy milliárdos couchsurferrel

Igazi időt csak Gil ötödik napján tudtunk egymással tölteni. Szerdától folyamatosan találkozói és vacsorái voltak. Az egyik konferenciavendég szervezett neki minden napra és estére programot. Volt olyan nap, hogy nem is találkoztunk. Ha ez egy igazi couchsurfing hostolás lett volna, azaz Gil ténylegesen a CS rendszerén küldött volna nekem requestet, akkor az nem lett volna egy kedves kanapészörfös dolog. De pont fordítva volt minden. Én hívtam meg Budapestre és a lakásomba is vendégnek, ezzel megspórolva magamnak a szálloda költségét. Így az se elvárás, hogy töltsünk időt együtt.

A szombati napja viszonylag szabad volt. Odaadtam neki az ajándékomat: vettem neki 5 tábla különféle különleges csokit. 10 perc múlva el is indultunk és bebuszoztunk a Batthyány térre. Első dolgunk az volt, hogy igyunk egy kávét az Angelicában. Útközben és a kávézóban a kedvenc befektetéseiről és a magyar üzleti kultúráról beszélgettünk. Gil elmondta, hogy a befektetései 75 százaléka sikertelenek voltak. Az adott startup elégette a pénzt és nem lett a projektből semmi, vagy működik, de különösebb nyereséget nem hoz. A maradék 25 százaléka megtérült, és néhány nagyon szép hasznot hozott. A 60 céges portfoliójára tekintve pozitív az egyenlege. Ugyanis a Linkedin, az eBay és a Paypal hozott annyi pénzt, hogy nem kell aggódnia a jövőben sem.

Rengeteget utazik. Múlt héten egy másik konferenciaszervező hívta meg Chilébe, és 4 napra átvitték a Húsvét-szigetekre. Ugyan csak 200 vendégük volt, de a szervezők kaptak jelentős állami támogatást a rendezvényükre. (Szeretnék én is hasonló konferenciákat szervezni.) Gil elmesélte, hogy akkor lakik 5 csillagos szállodában, ha a nagyvállalati meghívó fél azt kifizeti, privát nyaralásokra mindig olcsó hotelszobákat foglal, mivel csak aludni és zuhanyozni megy a szobába. Azt nem kérdeztem meg, hogy mit jelent neki az olcsó. Repülőn viszont mindig business classon utazik a saját költségére is. 

Megérkeztünk a Vörösmarty térre, megmutattam neki a Gerbeaud-t és a Váci utcát. Vett magának kürtös kalácsot. Megmutattam neki a kedvenc épületeimet a Ferenciek terén, majd visszasétáltunk a Gerlóczi kávézó mellett a Deák térre. Megnézte a Városháza téri pavilonokat, majd evett egy töltött káposztát, mellé pálcikára felhúzott kisütött húsdarabokat. Nem ugrik be az étel neve. Én semmit, mert nem volt semmi vega étel. Utána beugrottunk a Starbucksba újabb kávékért. 

Photo1 (53).jpg

Megmutattam neki hol laknak a gazdag emberek az ötödik kerületben. Mondta, hogy ő is itt venne lakást magának, ha itt élne. Mert milyen jó az, ha lemegy bulizni, és ha bezárt a kedvenc helye, akkor hazasétál 2 perc alatt. Én erre azt mondtam, hogy én meg azt szeretem, hogy kiülhetek a teraszomra és látom az óriási kertemet, hogy csicseregnek a madarak és jó a levegő. Ebből itt max. terasz lenne, de se fák, se kert, se jó levegő. És ha bulizni akarok, akkor úgyis 10 perc alatt hazaérek taxival, ami ráadásul olcsó is nálunk. Mondta, hogy ez biztos valami csajos dolog, mert a felesége is a kertes, csendes életet preferálja, nem a belvárosit. Ezért is laknak a külvárosban San Franciscóban, de ha rajta múlna, akkor a cityben laknának a bulinegyedben.

Kérdeztem a családjáról is. A nagyszülők lengyelek voltak. A második világháborúban Palesztínába, majd az Egyesült Államokba költöztek. Gil szülei már ott születtek. A felesége eredeti szakmája szerint marketinges, de nagyon régóta nem dolgozik. Kérdeztem, hogy miért? A válasz az volt, hogy mert nincs rá szüksége. Én szerintem nem azért kell dolgoznunk, mert a férfi nem keres eleget, hanem hogy legyen dolgunk, használjuk az agyunkat és véleményem szerint fontos a saját jövedelem. Az öntudat, hogy saját magunk is képesek vagyunk anyagi bevétel megtermelésére és nem más tart el. Ez egyébként a tipikus férfi-női szerep beágyazása. A férfi a családfenntartó. Vagy ha a nő keresne sokat, akkor Gil nem dolgozna? Ezt már nem kérdeztem meg. Az is igaz, hogy egy részt sem láttam a Desperate Housewives című sorozatból, akkor valszeg több fogalmam lenne a gazdag amerikai férfiak feleségeiről. 

Mivel szorított az idő - az említett konferencia vendég aznap estére is vacsorára hívta - ezért javasoltam neki, hogy menjünk földalattival. Elutaztunk a Terror Házába. Szűk egy órát voltunk ott, végigsétáltunk a termeken, majd Gil lefotózta a lenti tankot. Onnan elsétáltunk a Hősök terére, gyors fénykép, majd vissza. Egy idő után elkezdett fájni a talpam, visszaszálltunk a földalattira. A DiVinóban megittunk egy pohár bort, Gil még részben az ajánlásomra vett 3 üveg Tokajit elvitelre. A Zrinyi utcában beültünk egy étterembe bruschettát enni és egy másik pohár bort inni. 

Gilnek 10 és 12 éves gyerekei vannak, akik magániskolába járnak. 42 ezer dollár a tandíj évente. Gyerekenként. Kérdeztem, hogy nincs jó állami iskola a környéken? A válasz az volt, hogy remek állami iskola van, de ez 20 százalékkal jobb (lehet, hogy 2 százalékot mondott, nem emlékszem, de mindegy is). Jobb az oktatás, jobbak a tanárok, több az egyéb program és sportolási lehetőség. Erre azt válaszoltam, hogy de ez majdnem annyiba kerül, mint a Harvard (az évi 50). Megéri az általános oktatásért ilyen sokat költeni? Erre megvonta a válát, és azt válaszolta, hogy mert megteheti. Majd visszakérdezett, hogy te miért nem PC-t használsz a MacBookod helyett, az töredékébe kerül, de a minőségi különbség csak kicsit rosszabb. Majd folytatta - mert megteheted. Utalt a Gerbeaud látogatásra is, ahol mutattam neki az 1800 Ft-os minisüteményeket. Nem azért veszed meg, mert megéri, hanem a közel 200 éves cukrászda pompáját fizeted meg és a Vörösmarty teret, hogy ott ülhetsz. Nem csak a termék kerül önmagába 1800 Ft-ba. Azaz pl. ha ironikus akarok lenni, akkor elvitelre már semmiképp nem éri meg, helyben fogyasztásra igen.

Gilék fognak a gyerekeknek gimnáziumot és egyetemet is választani. Elmondtam neki, hogy én választhattam gimnáziumot, ahova apám akart küldeni, arra az volt a válaszom, hogy nem és kész. És ezt elfogadták, én dönthettem. Erre Gil elmondta, hogy kihagyok valakit a képletből, a feleségét, ugyanis nem ő fogja megmondani, és nem is a gyerekek, hanem a feleségé a végső szó ilyesmikben. 

Photo1 (54).jpg

Gilnek sok barátja van, de igazán közeli egy sem. Erre elmondtam, hogy nekem nagyon kevés barátom van, csak 4-5, mással nem is tartok kapcsolatot, de ebből 3 nagyon közeli. Gil inkább a barátaival szeret utazni, mint a családjával, mert a család nem feltétlenül olyan programokat szervez, amit ő szeretne. 60 ország van a listáját, amit meg is mutatott, amiből én kitöröltem Scotlandot, amit az UK után külön említett. Így már csak 59. Én is szivesen utazgatnék a barátaimmal, de ők vagy egyáltalán nem utaznak, vagy ha igen, akkor évente egyszer a saját családjukkal. Egyik sem engedheti meg magának anyagilag, hogy többször elutazzon, akár külön a barátaival is. Itt mindenképpen látom az előnyt Gil javára: jobb sikeres amerikai befektetőnek lenni. :-)

Gil egész életében egyszer lakott másfél évig egyedül és rettentően utálta. Nagyon szeret másokkal lenni, egyedül csak kizárólag akkor, ha nagyon fáradt. Én nagyon szeretek egyedül lenni, élvezem a saját magam társaságát. Imádom a családom, a párom és a barátaim társaságát is, de sokkal többet vagyok egyedül, mint mással, és ez így jó nekem. Elmondtam neki, hogy nyártól (részlegesen) összeköltözöm a párommal, de még ettől a havi 2 hét együttlakástól is félek picit, hogy milyen lesz az, amikor hazamegyek és már nem lehetek többet egyedül. Ezen hangosan felnevetett. Szerintem kipróbáltan az a legtökéletesebb kapcsolati forma, ha két külön lakás van. Együtt is lakhatok a másikkal, de ha úgy tetszik, akkor külön is lehet menni és picit egyedül maradni. Gil arra jutott ebből, hogy én introvertált vagyok, abban az értelemben, hogy abból nyerek energiát, ha egyedül vagyok és magamba fordulhatok. Ez persze nem jelenti azt, hogy ne lennék nyílt, és barátkozó. (Sőt alapvetően nagyon szeretem az embereket és nagyon kíváncsi természet is vagyok.) Gil meg extrovertált, ő attól töltődik fel, hogy másokkal van együtt. 

Hívtunk egy taxit és hazajöttünk, Gil lerakta a borokat a lakásomban és átgyalogolt az ismerőséhez vacsorázni. Valamikor 23.00 után ért haza, én épp egy sorozatot néztem. Átváltottunk a 25th Hour mozifilmre, de fél óra után magára hagytam. Hívtam Gilnek egy taxit a reggeli 08.10-es repülőtéri induláshoz. Biztonság kedvéért beállítottam magamnak is az ébresztőt. 07.45-kor Gilt is ébreszteni kellett, mert még aludt. Gyorsan összekapta magát és egy gyors öleléssel elbúcsúztunk. A taxi pénzét még kiegészítettem egy kicsit, hogy legyen bőségesebb borravalója a taxisnak. Apropó, Gil fizetett nekem is egész nap mindenhol.

Búcsúzóul még utánam kiáltotta a taxiból, hogy ír majd nekem referenciát. 

A bejegyzés trackback címe:

https://couchsurfing.blog.hu/api/trackback/id/tr205281680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fashionistas 2013.05.05. 16:21:58

Ezt a cikket valami általános iskolás tanuló írta? Olyan érzésem támadt. Gil ez csinálta Gil azt csinálta ....

Jóléti Dán Kekszesdoboz 2013.05.05. 19:10:41

Gil ilyen arc, végül is ha neki ez jön be miért ne.

Blogin · http://apologetika.blog.hu 2013.05.05. 19:39:22

@Fashionistas: Konkrétan ilyen fogalmazáskészséggel könnyen bukik az ember a gimnáziumban :) A kedvencem: "Itt megnézte a Városháza téri pavilonokat, és evett egy töltöttkáposztát egy pálcikára felhúzott húsdarabokkal. Nem ugrik be az étel neve."

Így kitenni egy írást... Gondolom a saslik volt ilyen nehéz (nem, az nem a ragadozómadár kloákája).

nikita · http://couchsurfing.blog.hu 2013.05.05. 19:48:35

@wmiki: van, de ezt nem tartom akkora teljesítménynek, h csodálkozni kelljen rajta

nikita · http://couchsurfing.blog.hu 2013.05.05. 19:55:14

@wmiki: ha tökéletesen pontos informacioid lesznek rólam, mert rendszeresen találkozol velem, h felmerhesd az életem, na csak azután próbálj meg személyeskedni velem, anélkül nem sokat ér.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.05.05. 19:58:05

@nikita: okéoké, bocsi
közben rájöttem, hogy azért írtad bele a posztba, mert JELENLEG épp van

nikita · http://couchsurfing.blog.hu 2013.05.05. 20:04:19

@wmiki: Bocsi, en meg közben rájöttem, h te pontosan tudod, h JELENLEG elott mikor volt es mikor nem volt. Hisz ahogy írtam pontos informacioid van az eletemről.

Yeto 2013.05.05. 20:09:54

bruschetta-nak írják, és bruszkettának ejtik.

nikita · http://couchsurfing.blog.hu 2013.05.05. 20:10:58

@wmiki: ha majd barátok leszünk, akkor megbeszélem veled. Addig is megmarad neked az, hogy a magánéletem tippelgetésével foglalkozgass. Sajnállak.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.05.05. 20:23:57

@nikita: felőlem talizhatunk **

de nem értem miért sajnálsz, ha van valami elképzelésem valamiről

én legalább nem kényszerítem másokra a véleményemet, állami intézményekben, mint a tudomány nevű szekta... és... velük ellentétben kíváncsi vagyok mások (a te) megtapasztalásaira is **

Masni 2013.05.05. 20:33:02

Fájdalmasan bárgyú, ahogy fogalmazol, és a cst is úgy értelmezed, mint egy 10 éves gyerek, aki felnőttesdit játszik.

Étteremkritikus · http://legjobbetterem.blog.hu 2013.05.05. 20:49:29

Majd meglátjuk, hogy a függetlenségi népszavazás után is érdemes-e Scotlandot törölni az országok listájáról :)

2013.05.05. 21:25:55

Ajjajj, ez tényleg vékony volt, talán azért van indexre kitéve? Egy mondat Gil másik mondat te hogy gondolod ami a kutyát sem érdekli egy ilyen cím után mert elég unalmas dolgok...

Parmezanidész · http://bemorgo.blog.hu 2013.05.05. 21:35:35

csodálatos volt elolvasni, hogy mit vett gil és mit vettél gilnek. remélem, elolvassa a bejegyzésedet és sok embert küld hozzád, hogy vehessetek egymásnak mindenfélét, legalább nem lesz több időd írni.

szellemkor 2013.05.05. 21:40:07

Professzionálisan kivitelezett álnaiv kommentvadászat.

djukel 2013.05.05. 21:57:20

Az a csóka a képen 43 éves? Akkor itt valami nagy baj van.

sellőlány_ 2013.05.05. 22:29:00

Személy szerint nekem bejön, ha valaki annyira önmagát adja, mint te. Nincs semmi köntörfalazás, néha kíméletlen a tárgyilagosságod. De ezt ugyanúgy használod, ha önmagadról vagy a saját hibáidról van szó. Pont ezért gondolom, kb. semmilyen módon nem befolyásolnak az olyan kommentek, amiket előttem egy páran írtak. És ez igy van jól.

Monorau Bukurea 2013.05.05. 22:31:10

Nem értem, miért bántják többen a szerzőt, én érdekesnek találtam ezt a bejegyzést. Lehet, hogy nem tökéletes a fogalmazás, és hogy erősen szubjektív (részben akár érdektelen) egy-egy mondata, de hát ez a blogok alapjellemzője, nem? Szerintem ritka, amikor hétköznapi(bb) helyzetben találunk egy hírességet, és erről jó lenyomatot adott a bejegyzés.

sellőlány_ 2013.05.05. 22:41:37

@Monorau Bukurea: pontosan. Azért ha belegondol az ember, ki is valójában Gil, minimum egy Kempinskis, Andy Vajnaval pózolás fotó ugorhatna be róla. Ehelyett itt ez a kanapészörfös milliárdos, pocakos apukaként ábrázolva, egy igénytelen adidas pólóban... Igen, ez az a tárgyilagos ábrázolás, ami emberivé teszi N vendégeit. Igazság szerint pontosan ezt találom eredetinek ebben a blogban.

euAgWzgmmtq7K 2013.05.05. 22:46:17

@sellőlány_: nekem a couchsurfing kb 5 éve volt eredeti, amikor csináltam, meg még új volt, persze örülök hogy valakinek még ma is érdekes. persze nemzetközi szexparnerkeresésre még jó lehet ma is, végülis én is dugtam a nálam lakók 50%ával körülbelül

nikita · http://couchsurfing.blog.hu 2013.05.05. 23:23:41

@sellőlány_: @Monorau Bukurea: sziasztok, köszi, kedvesek vagytok. De valóban nem jutnak át az ingerküszöbömön azok a kommentek, amik nem építő jellegűek. Még a helyesírás javító kommentek is okésak, mert az legalább javítja a posztot. .-)

sellőlány_ 2013.05.05. 23:24:09

@d.hardman: a CS-t mint műfajt már régóta ismerem, de ezt a blogot nem feltétlenül a CS mivolta miatt olvasom, hanem a fent említett okok miatt. Btw kár, hogy nem írtál blogot anno a kalandjaidról, biztos sokakat érdekelt volna. Mondjuk, ha valaha is arra vetemedtem volna, hogy rendszeresen idegeneket kerülgessek a lakásomban, valószínűleg engem a potyaszex része izgatott volna legkevésbé a CS-ben.

mirx 2013.05.06. 00:14:52

@Parmezanidész: jaj, de jót röhögtem ezen a kommenten

ritmikus csimpifon 2013.05.06. 00:18:13

Nekem tetszett, bár kissé sznobízű volt. Te amúgy gazdag vagy?

ingenium rusticus 2 / reloaded 2013.05.06. 01:37:52

A tizennégy éves lányom különbül fogalmaz. Ráadásul úgy, hogy a szmájli generációban nő fel.

ingenium rusticus 2 / reloaded 2013.05.06. 02:41:46

@wmiki: Neked az orvosoddal kéne találkoznod.

Vagy menj el sámánhoz, javasasszonyhoz, bánom is én, de valamit sürgőssen kezdj el szedni!

sparklie (törölt) 2013.05.06. 03:04:21

Ritka ostoba, bugyuta fogalmazas. Gil eletmodja meg lehet erdekes, de amit a szerzo hozzatesz, az total erdektelen.

mel gibson 2013.05.06. 06:39:09

szerencsétlen.....nem is olvastam végig.amikor elkezdett szüfrazsettkedni,hogy szerinte azért kell a nőnek dolgozni blabla...namenjapicsába.majd,ha lesz milliárdos férjed(SOHA nem lesz...),akkor pofázz.
ritmikus csimpifon tökhülyevagy

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.05.06. 06:53:56

@nikita: :x
azért a másik blogodon kiderült, hogy igenis befolyásolnak internetes szájkaratésok véleményei, ahelyett, hogy kitartottál volna az eredeti terved mellett....

@ingenium rusticus 2 / reloaded: van róla kép? **

zomg · http://lixnix.tumblr.com 2013.05.06. 07:04:54

rettentoen erdekes poszt egy atlagos amerikai befekteto (ki gondolta volna hogy a startupok 75% becsodol???) vasarlasi szokasairol es a poszt szerzojenek aktualis partnererol, tomor, egyszeru tomondatokba foglalt informaciokozles par kisebb nagyobb helyesirasi hibaval. igazi index cimplara kivankozo kis semmiseg, ami nem hogy nem ragadja meg a CS lenyeget de pont hogy azt a benyomast kelti mintha minden ott regisztralt user egy unalmas hetkoznapi tudalekos kis gyoker lenne aki semmit sem tud a nagyvilagrol cserebe markans velemenye van mindenrol. ugy hianyzott mar ez.

Chaoyang · http://xiongyali.blog.hu 2013.05.06. 07:05:35

Egyik mondatban ordit a feminizmus, a nemi diszkriminacio ellenesseg, aztan a kovetkezoben megkerdi; "ha a no gazdag, akkor Gil nem is dolgozna?" Miert? csak akkor "Ferfi" ha dolgozik? Akkor is ha nem szukseges es mashogy sokkal jobban tudna tamogatni a parjat?? Csak akkor tudsz "felnezni" egy ferfira ha az onfenntarto es allandoan elfoglalt? Mi van a beagyazott szerepekkel?? Egy no ne azert dolgozzon, hogy megmutassa, hogy kepes ferfikent viselkedni, onfenntarto lenni stb. Ha nem kell meloznia, csak az elvezet kedveert legfeljebb de jobban teszi ha koveti a termeszet hivoszavat es azt csinalja amit a nok jobban tudnak mint a ferfiak... csaladod nevel, tamogatja a ferfit lelkileg es testileg, es a muveszetekben kieli no mivoltat stb...

A feminizmus ostobasag, egy fluke..

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.05.06. 07:11:14

egyébként szerintem ez a poszt még mindig sokkal jobb, mint az átlagos index címlapos blogok, amikben arról lamentálnak, hogy isten nem létezik, de orbán maga az ördög, és majd 2014-ben eljő dopeman a messiás, és a bajnai/gyurcsány/kuncze szentháromság akik majd elhozzák a kánaánt, a több imf hitel, és kevesebb minimálbér programjukkal

... ja meghogy a tudomány sosem téved, mert bizonyítékokon alapszik, amit pedig nem lehet látni az nincs...

na, azok a posztok az igazán röhejesek

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.06. 07:14:25

de most ebben hol a lenyeg vagy most mi van??? vegig szenvedtem az irast es nincs csattano vagy valami frappans vege -- bazzz

Ardó 2013.05.06. 07:54:22

modoros hulye P. megneztem a rtobbi postjat. erdekes, ott tud normalisan fogalmazni, nem ilyen idiotan mint ebben...

Ardó 2013.05.06. 08:00:57

najo, visszavonom. mashol sem tud fogalmazni normalisan. csak nemertem h akkor minek eroltetni?

Ardó 2013.05.06. 08:07:54

jaaaaaaaaajistenem, te vagy az a csaj aki par eve web2konferenciakat szervezett, ugy h fingja nincs az egeszrol... uristen... azt hittem ez egy tizeneves ingyenkefelni akaro csaj blogja.

sparklie (törölt) 2013.05.06. 08:39:45

@wmiki: -a tudomany bizonyitekokon alapszik, de nem tevedhetetlen
-isten letezese nem bizonyithato a tudomany szerint, ezert en sem ertem minek allandoan vele foglalkozni az index cimlapjan

@Chaoyang: igen, a feministak csak akkor verik a melluket, amikor hasznuk van belole (jobb allasok, egyenlosegnek alcazott nouralom)

@zomg: "aki semmit sem tud a nagyvilagrol cserebe markans velemenye van mindenrol" - igen, azt hiszem pontosan korulirtad azt a tipust, amihez a szerzo is tartozik
buta, de ezt legalabb hangoztatja minden forumon

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.05.06. 08:42:20

@sparklie: ha bizonyítékokon alapszik, akkor hogyan tévedhet?

vagy a tudomány valami szekta? azért kényszerítik a hittételeit állami intézményekben?

Leone_510 2013.05.06. 09:52:46

Valahogy nem lett az igazi a poszt , vagy csak maga az alanya ennyire érdektelen , ha jól meggondolom csak arról, szól mint amikor egy kisgyerek találkozik a kedvenc főhősével de nem igazán tud vele mit kezdeni, nem tud mit kérdezni, mert csak tátja a száját a csodálkozástól. Viszont ha a posztoló megkapta az életre szóló élményét akkor az ne vegyük el tőle.
Nem tudom mi szükség az ilyen zavaros infantilis fogalmazásra, ez valami új trend vagy a posztoló bevette a napi fogalmazásgátlót esetleg szimpla igénytelenség? Szinte olvashatatlan. Aki így ír az nem vehető komolyan szakmailag.

sellőlány 2013.05.06. 11:48:41

Vicces ez a sok önigazoló, teljes félreértést mutató statement.(---> IGNORE) Várom a következő bejegyzésed!

Magica 2013.05.06. 12:56:48

Frenetikusan borzasztó stílusod van. Mire az előző bejegyzés végére értem ugyan elfelejtettem mi is történt, de ha esetleg a Mekbúk Er-t is ellopták akkor szívességet tettek neked. Ha nem, akkor legelső lépésként vágd ki a kukába, vegyél egy normális laptopot, második lépésként akár be is csukhatod ezt a blogot, mert ezt nem lehet szavakba önteni. Nem csak bárgyú hanem unalmas is az egész. Milliárdos? Mi abban a nagy szó? Jézusom...

nikita · http://couchsurfing.blog.hu 2013.05.06. 18:21:40

@Ardó: szia! Honnan tudod hogy mennyi ismeretem van róla? Állásinterjún voltam nálad web 2 témában és kikérdeztél? Az a pici kis buksidban nem fordult meg, hogy nem egyedül szerveztem/szervezem? Volt már belőle 8. És most nagyon kapaszkodj meg: kardiológiai és onkológiai konferenciákat is szervezek, pedig orvos se vagyok. Tudod mi a titok? nem egyedül vagyok a képletben. És most mély levegő be/kis és nyugodj meg kérlek.

nikita · http://couchsurfing.blog.hu 2013.05.06. 18:23:22

@ritmikus csimpifon: sajnos még nem, de sokan örülnének a fizetésemnek.

nevetkőzzcsakszopnifogsz! 2013.05.06. 20:54:22

@visszakettopadlogaz: mondandód első fele telitalálat, és mennyi ilyen van :)

Hatos. Faszt, kilences! (törölt) 2013.05.07. 09:03:56

@visszakettopadlogaz: Fogjul fel úgy, hogy Gil mellett semmi esélyünk. Táltos Úrnak se sok.
Nehéz.

Yumurdzsak 2013.05.08. 16:21:16

@Masni: szépen összefoglaltad, ami nekem már fél éve nem sikerült

nikita · http://couchsurfing.blog.hu 2013.05.08. 18:05:40

@Yumurdzsak: javaslom, hogy ne olvasd a jövőben a blogot. Megkíméled magadat az okozott kellemetlenségektől.

Yumurdzsak 2013.05.08. 19:16:21

@nikita: igen, 3 hónapig sikerült elkerülni az oldalt, de ma nem működött a CS oldal. azért néha megnézem, hogyan ferdíted a nagyközönség szemléletét a CS-ről.

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2013.05.08. 21:15:41

@mel gibson: hat pedig vagyunk paran, akik akkor is dolgoznank, ha milliardos ferjunk lenne.

@Ardó: Teljesen jo konferenciak voltak azok. :)

nikita · http://couchsurfing.blog.hu 2013.05.08. 21:44:36

@Yumurdzsak: áruld már el, miért pazarlod az energiáid arra, hogy ide kommentelgess? Sokkal hasznosabban is eltölthetnéd az idődet.

FlashFWD 2013.08.21. 13:19:51

@nikita:
Értem én, hogy zavar, ha bántanak sznobságod miatt - tudom, ezt még a tükör előtt sem vállalnád be, magadnak - de ha ezt nem tudod feldolgozni, csak a fenti válasz-kommentek stílusában, akkor kár kiállni a "nagyérdemű" elé. - szerintem.
süti beállítások módosítása