2012.08.01. 15:38

Tőlem ezért nem kapsz szállást

no1.jpegHa úgy kezded a requestedet, hogy "Hi there". Van nevem, sima, és nicknév is, próbáld már meg azt használni.

Ha nincs egy friended és/vagy ajánlásod sem. A szerencsejátékokat sem szeretem, nem rajtad fogok elkezdeni hazárdírozni.

Ha arra nem veszed a fáradtságot, hogy angolul nagyjából helyesen írj, vagy legalábbis leellenőriz(tes)d valakivel. Nyilván a Cartoon Networkon tanultál angolul, és tökéletesen a föld alá dumálod az angol királynőt is, de azért csak felmerül az agyam legeldugottabb szegletében, hogy vajon mi van, ha mégsem?

Ha nem bírsz a hivatalos, erre kitalált formon keresztül kanapét igényelni, csak egy üzenetet dobni.

Ha nincs kitöltve legalább közepesen a profilod.

Ha egy nappal előtte írsz. Bármilyen hihetetlen is, megvan az életem, és én megértem, hogy sürgős, meg, hogy megvan a szépsége, hogy nem tudod, mi lesz holnap, nálam ez nem játszik - persze másnál simán lehet, hogy igen.

Ha E/3-ban írsz. Lehet xy érdekes személynek tűnik, de ezt a megfogalmazást én nem érzem olyannak, amit magamra tudnék venni.

Ha nincs fenn profilképed, vagy csak egy fotód, azon is ellenfényben, és árnyékban vagy, kapucnival a fejeden, félprofilból.

Lehet próbálkozni egy hétig is maradni, de azért lássuk be, mindkét oldalról unalmas lehet két éjszakánál több ugyanannál a személynél.

És végül: ha látszik, hogy csak sablonszöveget másolsz be mindenhová. És nehogy azt hidd, hogy nem jövök rá, mert de.

A bejegyzés trackback címe:

https://couchsurfing.blog.hu/api/trackback/id/tr934690725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dobisan · http://www.dobosistvan.info 2012.08.01. 16:39:28

A cím utalás, Jakab Andor "Tőlem ezért nem kapsz munkát" című blogbejegyzésére? :)

ratman_ (törölt) 2012.08.01. 17:40:57

Igen, és nem ez a legnagyobb hibája. Ez a figura elég kioktató modorban ír vendégposztokat, ami főleg a helyesírás számonkérését tekintve komikus, mivel az ő rövid szövegében is elég sok elgépelés és központozási hiba van. Ennél az embernél akkor se akarnék megszállni, ha a város összes hotele zárva lenne. Tudálékos, arrogáns stílusa van, idegesítő egy pofa lehet.

Jancsa Jani · http://burger.blog.hu 2012.08.01. 17:46:22

@ratman_: igazad van, kimaradt az a pont, amiben leírom, hogy az okoskodó kommentelők miért nem kapnak szállást

Shopping 2012.08.01. 23:20:55

És ez most kit is érdekel?
Ennyire unatkozol, hogy bejegyzést írsz róla?

Inkább menj le, azt fuss egy kőrt a háztömb körül.

Az hasznosabb...

GentleSpecter 2012.08.02. 00:13:48

Nyilván megjárta párszor hasonló alakokkal, mint akiket felsorol. Az arroganciát nem tudom felróni neki, mindenkinek vannak ilyen pillanatai. És a poszt is tartalma és a stílusa tökéletesen passzol.
Amúgy ha vennétek a fáradságot és olvasnátok tőle pár írást, akkor rájönnétek, hogy nem ebből a szösszenetből kell leszűrni, hogy milyen ember.

Amúgy meg aki Gordon Freemant szereti, rossz ember nem lehet... :D

_UnderCover_ 2012.08.02. 01:17:42

Gondolom aztán majd csodálkozunk, ha erre jönnek a trollok...

tucano 2012.08.02. 01:18:46

Pont egy hónap múlva kéne nekem 1 legfeljebb 2 éjszakára szállás külföldön. De nincs se ismerősőm, se ajánlásom, aki már csinált volna ilyet, illetve meg kell kérdeznem. Szívesen kipróbálnám, hátha összejön. Mondjuk ajánlás helyett elfogadható teljes és igazolható önéletrajz? Bocs a hülye kérdésért, de csak vízen tudok szörfözni, bár azt elég jól.

nikita · http://couchsurfing.blog.hu 2012.08.02. 02:26:31

@tucano: szia, ha csak szállásra van szükséged, akkor inkább a hostel vagy hotel megoldást javaslom neked, mint a couchsurfinget.

Környezettudatos 2012.08.02. 07:35:57

@speed: Egyszerűbb lenne, ha leírnád, hogy te egyedül akarsz maradni, mert zavarnak a másik szobában alvók a maszturbálás közben.

Six 2012.08.02. 07:58:08

én azt nem értem, hogy mi akar lenni a mondandó? van ennek bármi információtartalma? vagy csak simán kortárs irodalom?

OftF 2012.08.02. 08:15:08

Nem lennék a helyedben!

Herr Glatzkopf 2012.08.02. 08:27:06

@nikita: Akkor tkp. mi a lényege a couchsurfing-nek?

a_tom 2012.08.02. 08:30:52

Perfecten agreezek youveled.
Both angol nyelv mind hungarian language masterfulon, az high standardság. Especiálisan ha you friendelni akarsz 2 dayt youéd couchodon 1 handsomeos strangerrel.

Andie 2012.08.02. 08:32:39

Az elejétől kezdve követem a blogot, lévén én is szörfölök/hostolok néhanapján (Rodosz, Sharm-el-sheik, Kefalonia, Dubrovnik, hogy csak párat említsek).
A post stílusa valóban kicsit Havas-tanáruras :), dehát vegyük ezt inkább egy szimpla felsorolásnak, a "mire figyeljünk oda" kategóriában. Speed nyilván az a fajta ember, aki 25 pontos listát ad még a sörözésre érkező vendégeknek is, kezdve a "törölj lábat"-tal, egészen a "ne hugyozz a wc mellé"-ig :) Nincs ezzel baj, azt mondom, néha jobb a játékszabályokat ismerni, mint utólag veszekedni, haragudni.

A posthoz: szinte az összessel egyetértek, kivéve 3:
- Hi there: ez egy bevett köszönési forma, kb mint a "szia", "helló". Ettől még elutasítani egy szálláskérőt?... hát nemtom.
- Ha nincs 1 ajánlása, barátja se: világos, megértem a félelmeidet, óvatosságodat. De ha mindenki igy gondolkodna, még mindenki 0 response-os szörfer/hoster lenne :)
- 1 hét: világos, nem több hetes nyaralás szállásköltségének megúszására találták ki a rendszert - de én pl volt, hogy szerettem volna 1 komplett hetet (7 éjszakát) maradni 1 helyen. Igen, azért, mert nem volt rá 7x80 euróm akkor. Nem zavartam volna, az első pár nap izgalmas eszmecseréin túl meghúzódtam volna éccaka a kis kanapémon, azt annyi. Nemtökmindegy, hogy a 7 nap alatt 3 szörfered van, vagy 1? Nyilván, nem kell rendszert csinálni belőle, de azért nem olyan főben járó bűn az, ha valaki ezzel akar spórolni - miért ne segítsek?

Jancsa Jani · http://burger.blog.hu 2012.08.02. 08:36:22

@Andie:
1- nyilván ez véleményes, én jobban szeretem, ha keresztnevemen szolitanak, es ez nem csak ide vonatkozik, hanem altalaban barmilyen levelezesre
2 - ez kivedheto ha hostol egyet kettot, v ha nem tud, akkor csak osszefut egy kávéra, olyanra is szokott lenni sokszor igeny ám.
3 - értem én, de akkor már nem izgalmasabb mondjuk 2-3 hostot is megismerni egy csapásra? :)

Sárga Király 2012.08.02. 08:53:39

Ha mindezt angolul is közzéteszi a posztoló, akkor faszagyerek. Magyarul megosztani meg minek, itthonról úgysem jelentkezne senki. A sértett hangnemet pedig végképp nem értem, olyan, mintha pofozta volna magát írás előtt.

pszicho pete · http://elitklub.blog.hu/ 2012.08.02. 09:12:09

Hostingolni sem túl könnyű úgy, hogy nincs referenciád, én pl. Németországban nem írtam olyannak, akiről legalább 3-4 véleményezés nem volt. Én egyébként találkozókra járással kezdtem, és valahogy pár ismerősömet is behoztam a rendszerbe, tőlük pedig volt referencia. Amikor már láttam, milyen emberek járnak ide, úgy döntöttem, hostolok is.
Amúgy biztos vagyok benne, hogy egyes embereknél nem probléma a referencia hiánya, az egyik hostom pl. a városba érkező együtteseknek adott szállást, menedzser és koncertszervező lévén (és most ne Hollywoodot képzeljétek el valami vérgazdag menedzserrel), na ő aztán az első találkozásnál a kezembe nyomta a lakáskulcsot, mondván, hogy neki programja van, menjünk nyugodtan. Ő hozzá volt szokva ehhez az életmódhoz és a bizalomhoz.
És elhiszem, hogy valaki ilyet ír, én is naponta 2-3 megkeresést kapok, és - bár szégyellem magam miatta - nem mindenkinek válaszolok, főként azért, mert kétségek között őrlődök (szeretnék egy kis nyugalmat és a saját dolgaimra koncentrálni, ugyanakkor szeretnék is emberekkel találkozni anélkül, hogy szararc lennék), más részük pedig tényleg eléggé sablonra veszi a figurát.

Szelid sunmalac 2012.08.02. 09:12:21

@ratman_: +1
A reakcio meg szanalmas. Aki blogot vezet az ne picsogjon. Akarom mondani ha nagykepu kurvanak all valaki, akkor ne csodalkozzon, ha pofan basszak!

neménvagyok 2012.08.02. 10:40:16

"Ha arra nem veszed a fáradtságot, hogy angolul nagyjából helyesen írj, vagy legalábbis leellenőriz(tes)d valakivel."

Legalább ezt a mondatot helyesírási hiba nélkül írtad volna le!

(fáradságot)

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2012.08.02. 10:52:24

"Ha nincs egy friended és/vagy ajánlásod sem."
tehat senki ne KEZDJE el ezt a dolgot.
:D

Cpt. Flint 2012.08.02. 11:08:06

kb. úgy néz ki, mintha konkrétan felbszott volna valaki, aki az összes fenti kritériumnak megfelelt... ezt nem a (volt) barátnődnek írtad?

Mrs.Columbo 2012.08.02. 11:40:30

"Ha nincs egy friended és/vagy ajánlásod sem."

Mondjuk remélem vannak, akik nem így gondolkodnak, mert egy kezdő konkrétan nem kapna szállást.
Plusz egy ilyen poszt után, ha mindenki olvasná, nyugi, nem hiszem, hogy tolonganának a jelentkezők.

blah 2012.08.02. 11:41:09

a faszom se menne egy ilyen taplóhoz, főleg amikor már kitalálták a szállodát...

szájhúzó kutya · http://szajhuzokutya.blog.hu 2012.08.02. 11:47:23

Többnyire igaza van, azonban ez az überbéna, fennhéjázós stílus kiegészítve az "egész nap a neten lógók mert nincs semmi dolgom és a legnagyobb problémám, hogy ki mit ír az ilyen olyan lapjára" magatartással nem túl vonzó párosítás, hát az ilyet nem is kéne engedni, hogy turistákat fogadjon!

Efshariot 2012.08.02. 12:01:58

Igazabol eyek semmit nem syamitanak, mert fogadtam mar vendeget, akinek a levelebol omlott az IQ. Aztan meg is sotet volt nyolc diplomaval es doktori cimmel. Es biza fogadtam no fenykepes, ajanlas nelkuli alap leveles embert. ill. 2-t. Egy édes pofa kanadai par volt, akik smartphonnal a zsebükben vagtak neki a vilagnak, es eppenseggel eyert nem volt agyon varialva a profiljuk.

euAgWzgmmtq7K 2012.08.02. 12:31:55

Nem lenne rossz, ha olyan blogolna a CS-ról, aki tudja is mi a CS feeling. Ez a post körülbelül röhelyes, ahogy mondani szokták, lehet menni szállodába, ha nem tetszenek a fentiek. A "hi there"-n megsértődésért külön gratulálok!

Taxomükke (UK) 2012.08.02. 12:44:34

Nállam a rökamé foglalt, de azér nagy melű inteligencs nöket szivessen vendégül látnák.

nikita · http://couchsurfing.blog.hu 2012.08.02. 12:44:40

@ejszarny: regisztráció után érdemes először hostolással kezdeni, azzal gyüjthetsz sok referenciát és csak utána utazni (szállást kérni). Sok szállás kérő preferálja az újakat, mert még lelkesek és mindenkinek igent mondanak :-)

Mikor beregisztráltam, az elején rengeteg requestet kaptam, ma már csak a töredékét. 13 hostolt vendég után kértem először én is szállást.

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2012.08.02. 12:48:14

@nikita: ertem en amit mondasz, de akkoris ugy gondolom, h ennel tobb tamogatast is kaphatnanak a kezdok. (gondolom kapnak is, csak nem ettol a csavotol)

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2012.08.02. 12:48:52

@Taxomükke: ilyen not meg soha senki nem latott. vendegul meg plane :D

Taxomükke (UK) 2012.08.02. 12:50:52

@ejszarny: nem baly ha nem inteligencs a többi atributuma fontoss

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2012.08.02. 12:57:33

@nikita: es mi van akkor, ha a kezdo mondjuk mucsarocsoge es iszapszentkukakac falvak kozott lakik egy tanyan es senki nem akar odautazni, pedig szivesen latna vendeget?
ezesetben elofordulhat, h x eve regisztralt, de oda nem utazik senki... mert ezzel az allasponttal, amit kepvisel a csavo (es ugytunik, valamennyire te is) akkor o sem utazhatna soha...
/hacsak a padlasan y eve lako bagoly nem regel egyet es huhog rola pozitiv ertekelest.../

town 2012.08.02. 13:04:01

Szinte az összes legjobb bulimon ott volt olyan, akit senki nem ismert, nem hogy ajánlották volna. Ott is aludtak, lehet hogy még kapucniban is voltak. Soha semmi gondom nem volt velük. :-)

Ha valaki ennyire fél, azon születési anyakönyvi kivonat mutogatása se segít.

town 2012.08.02. 13:08:51

@ejszarny:

Vagy van egy csomó friendje, meg állat ajánlásai, csak pont a csávónál kattan be és kinyírja az egész családot. :-)

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2012.08.02. 13:11:55

@town: ebben az esetben egy pozitivat megerdemel utana :D

letmetellyou 2012.08.02. 13:19:49

Na, ez a tag tuti beleállítja a nagykést a vendégbe, ha az túl hangosan veszi a levegőt.

agyameldobom42 2012.08.02. 13:21:24

Mondok en valamit a CS feelingrol:
Konzultanskent szoktam utazgatni, ugyfel fizet repulot, hotelt, berautot. Megis minden ut elott bekoszonok a helyi listara, es ha unatkozom vadidegen helyen este, CS buliba megyek. Becsben is, Istenhatamogottisztanban is.

nikita · http://couchsurfing.blog.hu 2012.08.02. 13:24:03

@ejszarny: ;)) ezen most jót nevettem ;)
Aki guzsajrocsogen lakik, az menjen el a legközelebbi CS meetingre és ott begyűjthet barátokat és referenciát.
A CS veszélyes is lehet, teljesen megértem azt, aki minimalizálni akarja a kockázatot és csak olyat akar fogadni, aki már kipróbált. Igen, általában én se fogadok olyat, aki teljesen új. Bár Egyszer már fogadtam, mert nagyon szimpatikus volt és igent mondtam és nem bántam meg, az Anerican Dream című posztban elolvashatod a sztorit ;)

gombost 2012.08.02. 13:29:19

@neménvagyok: Nem baj, ha nyelvtannáciskodsz, én is szoktam, de elõbb tanulj meg magyarul! Az bizony fáradtságot.

town 2012.08.02. 13:32:46

@ejszarny:

:-))

És hát éppen az a helyzet, hogy a pszichopatáknak van a legjobb "profilképük". Virtuálisan és in real life is. Megnyerő személyiségek, annyi "friendet" és "ajánlást" szoktak az életben kapni, mint a gép. Addig a pontig...

Lehet, hogy a rossz "profilképű", törzsi harciasra kifestett zulu király meg soha nem fog bántani, "CS"-zel vele. :-)

ratman_ (törölt) 2012.08.02. 13:38:10

@speed: Bocs, igyekszem nem okoskodni többet, nehogy a végén szállás nélkül maradjak — bár messze áll tőlem a CS világa. De hátha mondjuk London minden hoteléből is kitiltanak emiatt.

A kollegák már fentebb kianalizálták a remek posztodat, még csak annyit, hogy az előző karcolatodban, melyben bemutatkoztál (couchsurfing.blog.hu/2012/06/01/speed_a_hazban_a_kezdetek), kiraktad a profilodról készült screenshotot, természetesen a neved gondosan kiretusálva, de legalább kapucniban és napszemüvegben, mint a legmenőbb croydoni hoodie. Így senki nem fog megkérdezni, miért speed a nicked. Így ez az axiómád, hogy "Ha nincs fenn profilképed, vagy csak egy fotód, azon is ellenfényben, és árnyékban vagy, kapucnival a fejeden, félprofilból" legalább olyan veretes, mint a helyesírásra vonatkozó.

Szerintem te nagyon benéztél valamit, nem érted se a CS, se a blog szellemiségét, mert a Nikita által írt posztok egy teljesen más, sokkal nyitottabb és őszintébb életszemléletről árulkodnak. Te nagyon nem illesz ebbe bele, negatív figura vagy. Erőltetetten lazának akarsz látszani, mert nincs semmi figyelemreméltó képességed, amiért érdekesnek tartanának (és ezt nem ebből szűrtem le, hanem a saját blogodból). Valószínű átmentél pár súlyos megaláztatáson is, mert ez a mindenkire irányuló gyerekes sértettség nehezen magyarázható mással.

KenSentMe 2012.08.02. 13:41:07

@gombost: Tessék, néhány másodperc guglizás: www.e-nyelv.hu/2009-11-01/veszi-a-faradsagot/

Úgyhogy az bizony fáradság:).

Én megértem azt, hogy valakinek nincs ideje mindenkit fogadni, meg ez nyilván egy veszélyes sport, de a poszt akkor is röhejes, kicsinyesen modoros. Töltsd ki az adatlapod, írj hibátlanul, szerezz ajánlásokat, vegyél inget, köss nyakkendőt, ezek mutatják a világ felé, hogy vagy valaki. Aztán ne csodálkozz, ha majd Patrick Bateman sétál be a nappalidba...

Az egész blog szellemiségében benne van ez, leírva csak egy kicsit ciki, de tényleg csak azért, mert tele van a net ultracool írásokkal, az ilyeneket meg a modorosblogon gyűjtik.

town 2012.08.02. 13:41:16

@nikita:

Akiből ennyire hiányzik az élethez nélkülözhetetlen "csöppnyi" fatalizmus is, az csináljon mást. Pl horgoljon.

Nem kell trendinek lenni, ha nem esik jól.

ratman_ (törölt) 2012.08.02. 13:46:39

@gombost: ez most öngól volt:) a fáradtság az a fizikai állapot, a fáradság az fáradozás, erőfeszítés. Nézz utána, keress rá.

Csak akkor köss bele nyelvi dolgokba, ha eléggé felkészült vagy hozzá. Látod, a speedes srác is hogy járt, minden mondatával tökönrúgja magát, és akkor még nem beszéltünk a stilisztikáról.

town 2012.08.02. 13:48:54

@town:

Nikita ezt nem rád értettem, hanem a vendég bloggerre.

ANTI-SQUIRREL 2012.08.02. 13:52:34

"Ha úgy kezded a requestedet, hogy "Hi there". Van nevem, sima, és nicknév is, próbáld már meg azt használni."

Ebbol nyilvan le lehet merni hogy nem sokat levelezel angolokkal. IT-ban melozok es az ugyfelek fele igy vagy hasonloan kezdi a leveleit. Pedig ezek az emberek nem az 1X,2X-es korosztalybol kerulnek ki, mint a szorfosok nagy resze. Bar meg nem volt szorfdeszkahoz szerencsem nem hogy szorfolohoz :) (igen en csak egy common people vagyok aki dolgozik)

Ezt nem trollkodasnak szantam, de a bejegyzes nagyon troll-os szagu.

Masreszt nem nagyon ertem a frusztraltsagot sem.
A szorf valahogy nem a csoro emberek szorakozasa.

Szoval ha egy pakisztani taxis blogbejegyzeset olvasnam, hogy hogyan hanyta ossze a taxijat az angol drogos hulyegyerek aki nem fizetett a fuvarert, majd kozolte vele hogy "f@ckin.. paki go home", akkor az valahogy jobban atjonne mint ez a poszt.

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2012.08.02. 13:59:44

@nikita: hat, sem mucsarocsogen, sem pedig iszapszentkukacon nincs rendszeres cs-meeting.
viszont nemsokara koltozom, utana szivesen hostolok, leszel az elso vendegem?
tok jofej sorozatgyilkos vagyok, mindig jokat nevetunk a meszarlas elott, es addigra raveszem a baglyot, h irjon ajanlast meg baratnak is bejelolom :]

Jancsa Jani · http://burger.blog.hu 2012.08.02. 14:25:16

@ratman_: ezzel most tuti lett, hogy ezért nem fogok a pszichológusomnak se fizetni, ha ti ingyen elintéztek minden melót. Ha meg nem illek a szellemiségbe, kilincselj @nikita -nal, addig meg life is hard sorry for tourists.
@ANTI-SQUIRREL: én meg pénzügyön, és ott pedig képesek keresztnevet írni, mind az angolok, mind pedig az összes másik náció

town 2012.08.02. 14:37:40

@VRbagoly:

Bateman kitalált személy. :-)Nem ér. :-)

DSK-nak az emberünk tök simán adna szállást, olyan jó kis pedigréje izé "profilképe" van. Talán rá se szólna, amikor a feleségét gyömöszöli a vén kecske.

nikita · http://couchsurfing.blog.hu 2012.08.02. 16:00:03

@ejszarny: Ahogy írtam, legközelebbi CS meeting..

nikita · http://couchsurfing.blog.hu 2012.08.02. 20:45:18

@tucano: menj el addig CS meetingekre, ott szerezhetsz ajánlást és barátot is, utána könnyebb lesz szállást kérned. És/vagy hostolj addig te is.

Yumurdzsak 2012.08.03. 15:28:21

én kb. 15 olyan embert fogadtam, akinek 0 vagy max 2 barátja volt, de ebből 14 tök jóarc volt, 1 meg ipari gyökér. anyagi kárt nem okozott, de két nap múlva elbúcsúztunk. azóta törölte is magát.

HiMiru 2012.08.07. 21:00:43

@speed: Hagyd már ezt a keresztnevezést, az ég szerelmére! Most őszintén b+, te nem szoktál úgy köszönni, hogy "Szia", "helló", stb... simán, KERESZTNÉV nélkül?

Az meg már tényleg csak mellékesen álljon itt, hogy angol nyelvterületen ez a köszönési forma semmiféle negatív jelzővel nem bír. Talán félhivatalos, de nem olyan drasztikusan személytelen (?!?!?!sic) módon, ahogyan azt te gondolod.

Peace, meg minden, - szeretem ezt a blogot, & ezek után is olvasni fogom ... csak ilyet NE MÁR.

2012.08.10. 13:27:09

Az első kettő hülyeség. Az e/3 azt sem tudom, mi. Voltak itt jobb (jó, ételmes) írások is.

ZALAPITYU 2012.08.12. 17:43:59

Ha nem a nevemen szólítanak meg az engem nem zavar ,attól még fogadom a vendéget .
Ha nincs barátja illetve referenciája attól még fogadom ,de tény idén első félévbe 30 vendégem volt és 4 vendéggel volt kis gond ,az volt a közös bennük mind a négy kezdő volt. De nem minden kezdő rossz sőt a többség jó ,de sokan nem tudják merre hány méter.
Egy nappal hamarabb ír az még jó lehet ,persze ha nekem is van kanapém meg szimpatikus az ember,de inkább a Last minute csoportba írjon egy nappal korábban.
Az értelmes fotó fontos ,lehetőleg arckép is legyen közelről ,teljesen egyetértek .
Például tőle kaptam május elején kérést ,persze hogy nem fogadtam ,egy ismerősöm viccesen megjegyezte hogy tanítani kéne hogy az ilyen embereket nem kell fogadni .itt a profil:
www.couchsurfing.org/profile.html?id=SJUDRTU
Viszont ez egy butaság hogy két napnál tovább próbálkozni felesleges mert unalmas lehet.Legutóbbi vendégeimnél épp ez volt a baj csak két napot maradtak.Rengeteg ember van és ki is van írva a profiljukra hogy minimum 3-4nap így kezdődik,megakarnak ismerkedni a vendéggel .Nekem is van ilyen személyes ismerősöm.
Végszóra az itteni nevem a couchsurfer nick nevem is ZALAPITYU vállalom amit írtam .

nikita · http://couchsurfing.blog.hu 2012.08.18. 13:38:03

@ZALAPITYU: köszi a linket, betettük a blogposztba :-)

ZALAPITYU 2012.09.07. 10:54:17

@ZALAPITYU: Gondoltam hogy speed egy kezdő utána néztem, ilyen butaságokat nem szokott írni egy tapasztalt couchsurfer hogy :" Lehet próbálkozni egy hétig is maradni, de azért lássuk be, mindkét oldalról unalmas lehet két éjszakánál több ugyanannál a személynél." Csak hát valamit kellett írjon ,a blog-nak a nézettsége csökkent volna .

vandorboy.com 2012.10.08. 11:23:44

Egyet értek Nikitával:
- ha csak szállásra van szükséged, akkor inkább a hostel vagy hotel megoldást javaslom neked, mint a couchsurfinget.

- a kezdők mit csináljanak?
menj el addig CS meetingekre, ott szerezhetsz ajánlást és barátot is, utána könnyebb lesz szállást kérned. És/vagy hostolj addig te is.

A posthoz:
- Hi there: ez egy bevett köszönési forma, kb mint a "szia", "helló". Ettől még elutasítani egy szálláskérőt?... hát nemtom.

Ő KÉR SZIVESSÉGET. tEHÁT PICI INTELIGENCIA NEM ÁRT, S ODA ÍRNI: HELLO XY

- Ha nincs 1 ajánlása, barátja se: világos, megértem a félelmeidet, óvatosságodat. De ha mindenki igy gondolkodna, még mindenki 0 response-os szörfer/hoster lenne :)

NEM, MERT LEHETSZ VELÜK NAPKÖZBEN IS (CAFE, DRINK),
ERRŐL SZÓL: ISMERJ MEG MÁS KULTÚRÁBAN ÉLŐ EMBEREKET. :)

Haloperidol 2012.10.16. 18:57:53

En is utalaom a nev nelkuli megszolitast szemelyes level eseten...
süti beállítások módosítása