2012.10.15. 08:52

Érdekes CS infografika- petrai barlanglakásban is találhatunk kanapét

Néhány izgalmas adatot böngésztem ki a lenti infografikából.

  • 3 couchsurfer 4 kontinenst és 51 országot utazott be taxival adománygyüjtés és világrekord felállítás célból. Ugyan a taxi számla vagy a begyüjtött pénz volt a magasabb?
  • A Déli-sarkvidéken 44 CS tag fogad vendégeket. Petraban 41 tag hostol vendégeket, az egyikük egy barlanglakásban. 
  • Az egyik tag 689 éjszakát szörfölt mások kanapéján és az egyik host 2593 éjszakára adott szállást vendégeinek. 
  • 4.8 millió CS tag van, 93 ezer városból és 207 országból. 
  • A surferek háromnegyede 18 és 29 éves korosztályba tartoznak, 366 nyelven beszélnek, 53 százaléka férfi és 47 százaléka nő. 
  • A legnagyobb CS tagság az Egyesült Államokban van. 
  • 300 városban van heti CS találkozó
  • A tagok 46 százaléka hostol vendégeket. A többi utazik vagy csak találkozókra jár vagy inaktív. 

Ha nem tudtok minden adatot elolvasni, itt látszik nagyobban is. 

CouchSurfingInfographic_notext.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://couchsurfing.blog.hu/api/trackback/id/tr34849076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GrandMasterB 2012.10.16. 13:41:49

Rita, lehet tudni miert lett uj design? Rettenet ez az uj fontkeszlet es a fooldal fotoja is jobb volt.

nikita · http://couchsurfing.blog.hu 2012.10.16. 14:54:05

@GrandMasterB: mert jobbat, szebbet akartam. és az új ilyen is. te vagy az első ellenvélemény, de majd megszokod :-)

GrandMasterB 2012.10.16. 15:06:49

En csupan egy dicsero kommentet olvastam, egy 'jo' jelzot, miota van az uj design, de az a fontos, hogy neked tetszik.

nikita · http://couchsurfing.blog.hu 2012.10.16. 15:11:20

@GrandMasterB: abban a kivételezett helyzetben vagyok, hogy vannak olyan barátaim, ismerőseim, akik nem csak a blog kommentjeiben kommunikálnak velem, hanem ismernek más csatornákat is hozzám. :-)

Azért remélem továbbra is olvasni fogod a blogot!

GrandMasterB 2012.10.16. 15:17:51

Remelem oket nem szoktad ilyen modorosan kioktatni, mert esetleg meg elpartolnak melloled.

nikita · http://couchsurfing.blog.hu 2012.10.16. 15:22:54

@GrandMasterB: Mi volt ebben a kioktató? Írtam neked, h te vagy az első, aki negatív véleménnyel van a dizájnról, erre te azt válaszoltad, h csak egy komment van erről. De hát mikor ezt irtad, magad is gondolhattad, h élnek körülöttem emberek, akiknek megmutattam. Vagy nem gondoltad? Erre írtam ezt, semmi sértő nincs ebben. De ha megbántottalak vele, akkor elnézésedet kérem. Nem állt szándékomban.

dooky 2012.10.16. 17:39:09

Rita,

Tenyleg modoros vagy, mint allat. GrandMasterB-nek pedig respect, hogy ilyne stilusosan intezte el a valaszt, en paraszt lettem volna:D

D.

Emmet Ray 2012.10.17. 01:46:43

valóban, néha furán írsz Rita, de azért szeretünk :) az elégedetlenkedők pedig olvassák mobilon, ott nem látszik a design!

SonyBlack 2013.03.09. 10:30:32

Szia Rita!

Ne haragudjatok, hogy itt írok de sajnos más módot nem találtam. Szeretném veled felvenni a kapcsolatot, mert a szakdolgozatomat a kanapészörf témájában írom. Nagyon hálás lennék ha ebben segítségemre tudnál lenni és egy elérhetőséget, e-mail címet tudnál küldeni.
Az én e-mail címem: viragkiss.123@gmail.com
Segítséged előre is köszönöm.

További szép napot kívánok!

Üdv,
Kiss Virág
süti beállítások módosítása