2013.04.25. 12:25

Ez a busz elment

TAIW0001.GIFNegyvenötödik vendégem Chuanfu Shu (33) Tajpejből, Tajvanból érkezett hozzám 2 éjszakára. Több, mint 2 éves a CS regisztrációja, ezidő alatt nem hosztolt senkit és 3 helyen volt surfer. 3 pozitív referenciája van. Egy barátjával bérel lakást, ahol nem akar vendégeket hosztolni, de tervezi a közeljövőben saját lakás bérlését, ahol fogadhatja majd a barátait.

Tegnap délelőtt találkoztunk a buszmegállóban, ahol lakom. Elmentünk meginni egy kávét a CafeCinoba. Felvázoltam neki, hogy most nagyon dolgozom, nem megyek vele várost nézni, de este elmehetnénk egy International Meeting Point nevű CS buliba, ahova eddig közel 100-an jelentkeztek be. Nem lelkesedett az ötletért, kifejtette, hogy ő nem egy bulizós típus, de udvariasan beleegyezett. Majd megkérdezte, hogy meddig akarunk maradni. Mondtam neki, hogy most délben nem tudom még megmondani, hogy meddig akarok maradni egy bulin, de majd meglátjuk, ne kelljen ezt most eldönteni.

Chuanfu 7 éve Varsóban lakik. Eredetileg a nagynénje hívta oda és a cipőboltjában dolgozott, de a következő évben idegenvezető lett. Gazdag kínai turistáknak szervez lengyel körutakat. Kifejtette, hogy kb. 15 millió nagyon gazdag kínai él Kínában és szerte a világban, ami tökéletes és megfelelő méretű piac a számára. Az ügyfelek a Facebook oldalán találnak rá, ahol kiépített egy erős personal branding oldalt önmagáról és a szolgáltatásáról. Mellette egyetemre jár angolul közgazdaságot tanulni master képzésen. Kiváló nyelvtannal és gazdag szókinccsel beszél, de az akcentusa nehezen érthető. Ezt kezdem már megszokni, eddig egyetlen kínai surferemet sem értettem rendesen.

Photo1 (49)_1.jpg

Este 21.30-kor szedtem fel a Deák téri Starbucksban. Itt megint problámázott a bulin és a 100 fős létszámon. Elmerengett azon az opción, hogy ő inkább itt marad a Starbucksban netezni, és majd hazajön, ha én is haza akarok menni. Erre kissé határozottan kifejtettem, hogy a couchsurfing arról szól, hogy barátkozzunk és programokra menjünk együtt. A CS nem csak ingyen szállás. Ettől kissé zavarba jött, majd elindultunk a buli helyszínére a Vak Egérbe a Paulay Ede utcába. Érkezéskor a francia szervezők egyből ránktettek egy karszalagot, amivel egy üveg jó francia bort lehetett nyerni. Valamint megkínáltak valamilyen zöldséges falatkával.

A cider rendelés után beszélgetésbe elegyedtem egy barátságos belga vonzó pasival. Őt is le kellett volna fényképezni, de elfelejtettem. Francia területen lakik, üzleti úton van Budapesten. Ő is CS tag. Eléggé tudatában van a vonzerejének, és úgy beszélgetett, hogy belépett az intim zónámba, tulajdonképpen 10 cm távolságot tartott, amit hátrálással próbáltam elkerülni. Oké, a zene is üvöltött. Elmesélte, hogy sok (kb 50) romantikus élményt köszönhet a kanapészörfnek. Megkértem, hogy adjon a blogomra interjút a CS szexuális élményeiről, de elhárította a felkérésemet.

Leültünk a vemdégemmel egy asztalhoz, ahol két CEU-s diák ült. Az egyik lány szlovák Pozsonyból, a másik olasz lány valamelyik Toscan városból. Velük maradtunk az este. Később becsatlakozott egy harmadik lány, aki a honnan vagy kérdésre azt mondta, hogy mindenhonnan. Valójában orosz lány, orosz szülőkkel, orosz gyerekkorral, de éltek Magyarországon is, beszél magyarul is (velem nem szólalt meg magyarul), de a lényeg, hogy az Egyesült Államokban is élt 15 évet. Inkább amerikainak tartja magát.

A vendégemmel beszélgettünk még mennyire változott a tajvani kultúra, a szexualitás és családi élet felfogása a nyitottabb gondolkodás irányában az elmúlt években. Chuanfu szerint nagyon sokat, és nincs már különbség a tajvani és európai gondolkodás között ezen a téren. Megemlítettem neki, hogy a korábbi tajvani surfereim erről más véleményen voltak

Két cider után pont indulnunk kellett volna, hogy elérjük az utolsó 23.40-kor induló buszt, de a vendégem még maradni akart. Na mégis jó lett, hogy "erőltettem" a bulit. Ilyenkor sajnos már csak óránként van busz haza. 20 perc után nagyon fáradt lettem, és kivontam magamat a társaságból. A lengyel lány felajánlotta, hogy hoz nekem italt, odaadtam neki a pénzt és kértem körtés Somersby cidert, megmutattam az üveget is neki. Hozott nekem Cappy almalevet. Majdnem talált. A francia bort nem nyertük meg. Kifelé menet még láttam a belga srácot kb. egy méteres távolságból beszélgetni egy vékony csinos lánnyal.

Kisétáltunk 00.35-ra az Astóriára. A buszunk 00.46-kor indult. Előtte beállt egy másik hosszú busz a buszmegállóba, majd megérkezett másodiknak a mi buszunk. Nem nyitotta ki az ajtókat, és várakozott. Arra gondoltam, hogy biztos megvárja, amíg kiáll az előtte álló busz, emiatt nem rohantunk oda. Chuanfu oda akart szaladni, de lebeszéltem róla, hogy nyugi, nem kell, majd a sofőr mindjárt előre áll és kinyitja az első ajtót. Majd egyszer csak indexelt és elhúzott a fenébe. Mármint a busz. Tátott szájjal bámultunk utána. Egy sor értetlenkedés és szentségelés után elsétáltunk a Madách térig, és útközben hívtam egy taxit. Pont akkora értünk haza, amikor a busz is elhajtott a házam előtt. A vendégem beszállt a taxiköltségbe, bár felajánlottam neki, hogy nem kell, mert az én hibám, hogy nem szaladtunk oda.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

enba 2013.05.02. 00:37:32

„túristáknak”

„Starbucksba”

„ezen más véleményen voltak”

...de a buszos sztori a végén nagyon ütött!!!!!!!!!!!44négy!