2012.10.08. 08:30

Ezért nem fogok többet couchsurfingezni

Nemrég tértem vissza egy hathónapos dél-amerikai utazásról, aminek az elején úgy döntöttem, hogy spórolási célzattal megpróbálkozom a CouchSurfinggel, amivel korábban minimális tapasztalatom volt Európában. Ami alapvetően rossz volt. Így aludtunk például egy vasfogú bányarémnél Rigában, abban a városban, amelyiknél még nem láttam erősebbet az egy négyzetméterre jutó jócsajok terén, szóval ez kb. olyan volt, mintha egy szépségversenyen pont a 60 éves takarítónő kezdene rád kacsintgatni. Ráadásul a vasfogúnál nem volt bekötve víz, így a 35 fokos nappalok és a szétpiált esték után minimálisra csökkent esélyeinket sem tudtuk megragadni, hogy kihasználjuk a városban rejlő potenciált.

bariloche.JPG

Aztán emlékszem arra a brazil csajra, aki az egyik budapesti lakótársamnál töltötte el a Budapest megismerésére szánt 15 óráját. Ebbe belefért, hogy ivott egy sört a Jelenben, majd másnap kisétált a Dunához, aztán folytatta útját, hogy megvalósítsa a tervét: 29 város meglátogatását 27 nap alatt. Az ilyen viselkedészavaros, maguk elé értelmetlen célokat kitűző, és azokat szüntelenül hangoztató idealisták mellett tapasztalataim szerint az olyan arcok alkotják még a couchsurferek többségét, mint az a trosmöi asztalos, akinél pár napot laktunk.

Az ötfős, kizárólag kanokból álló crew-nkon kívül minden este érkezett hozzá egy csaj, és nem is az volt a furcsa, hogy mindegyiket megkúrta, hanem az, hogy már a csajok megérkezésekor is teljesen nyilvánvaló volt, hogy ez fog történni, olyan, mintha szexrandira érkeztek volna. Szóval európai tapasztalataimat nagyjából úgy tudtam összegezni, hogy a CouchSurfing modellje alapvetően működésképtelen a kereslet-kínálat aránytalansága miatt: aki fogadja az embert, az mindig meg akarja baszni vagy beteges ideológiáit akarja terjeszteni, aki meg valakinél lakni akar, annak az egyetlen célja az, hogy ne kelljen fizetnie a szállásért, és ezen még az sem változtat, ha néha bevállal egy kúrást. 

Amikor Dél-Amerikában voltam, gondoltam, teszek még egy próbát, hátha itt nem annyira opportunisták az emberek. Mivel én arra mentem, hogy ingyen lakjak, nem is nagyon érdekelt, hogy fiú vagy lány lesz a hostom. Először az argentínai Barilochéban próbálkoztam: egy teljesen normális srácnál töltöttem el két estét. A csávó nem sok érdeklődést tanúsított felém, beszélgettünk öt-tíz perceket, akkor is inkább én kérdezgettem. Ez picit furcsa volt, de egyben kényelmes is, mert nem kellett alkalmazkodnom hozzá, és azt sem kellett hallgatnom, hogy mennyire fontos neki a világbéke. Összességében azért nem igazán értettem, hogy miért jó neki az, hogy nála lakom (viszont néhány nappal később kiderült). 

Bariloche 007.jpg

Ezután átmentem egy kis faluba, ami egy nemzeti parkban volt. Egy srácnál laktam ott is, aki kijött elém a buszmegállóhoz. Puszival köszönt, aztán letettük a cuccomat az erdőszéli házában. Elmentünk sétálni, és lelkesen mesélte, hogy holnap nem dolgozik, ezért el tud kísérni a holnapra tervezett túrámra. Beszélt arról, hogy tíz évig együtt volt a párjával, de nemrég szakítottak, ezért költözött le vidékre. Este csinált nekem vacsorát, vett nekem sört, de eszembe sem jutott, hogy a helyzet nem az, aminek én gondolom. Aztán amikor este 10 felé elkezdtem netezni. Nézegettem a CS-es leveleimet és mondtam neki, hogy a csaj, aki a következő állomásomon fog fogadni, eléggé szukásnak tűnik. Akkor mintha picit meglepődött volna, és következő beszélgetés zajlott le közöttünk:

- Kérdezhetek valamit? – kérdezte.

- Persze.

- Te nem buzi vagy?

Hangos felröhögés részemről.

- Dehogyis!

Ezután 10 mp csönd. Ennek az első öt másodperce nem tudom, mivel telt, de a második öt másodpercére már határozottan emlékszem: ekkor kezdtem el azon gondolkodni, hogy vajon ezt miért kérdezte tőlem, és nagyjából rá is jöttem, szóval visszakérdeztem, pedig érzetem, hogy nem akarom:

- Miért, te? 

- Én igen.

Szóval ott voltam a világ faszán, egy egyedül élő buzival az erdő széli házában este 10-kor, és elkezdtem picit kellemetlenül érezni magam. Meglepetésemben valami nagyon hülye kérdést tettem fel. Talán az volt, "hogy ez akkor most para?" Mint kiderült, azért hitte, hogy az vagyok, mert ismerte az előző hostomat Barliochéból, aki szintén az volt (ugye ezt én tőle tudtam meg, és a furcsa viselkedésére is magyarázatot adott). A csávó tök normális volt, mondta, hogy semmi gáz nincs, nem azért fogadott stb., mindenestre picit furcsa volt elkezdeni megint arról beszélni, hogy neveznek egy adott gyümölcsöt spanyolul, vagy hogy milyen olcsó a rezsi Magyarországhoz képest. Mondjuk aznap este egy annyira rémisztőt álmodtam, mint még soha.

Aztán másnap persze nem lett semmi a közös túránkból, én meg persze megfogadtam, hogy soha az életben nem fogok CS-ezni.

A bejegyzés trackback címe:

https://couchsurfing.blog.hu/api/trackback/id/tr924824683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ibn_battuta 2012.10.08. 09:13:36

Írd bele a profilodba, hogy "straight" vagy, akkor nem futsz bele nem kívánatos helyzetekbe.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.10.08. 09:33:53

most teljesen komolyan, vannak emberek akik elmennek aludni akarhova?
a szomszedomhoz nem mennek at

generálpauza 2012.10.08. 09:34:44

hiába, a straight csé az a counter strike marad továbbra is

phaszfej 2012.10.08. 09:35:31

Aki még álmában is fél a buziktól, az tényleg buzi.

satho 2012.10.08. 09:44:15

Olcsó húsnak híg a leve. Baromság az egész. Miért lennének mások az emberek ott mint itt. Ha olcsó szállást akarsz menj hostelbe, ott nem kell senkivel sem bájcsevegni és nem kell tartani semmitől.

villamos alóli kacaj 2012.10.08. 09:45:52

@generálpauza:
"ird bele a profilodba, hogy "straight" vagy, "
"hiába, a straight csé az a counter strike marad továbbra is"
én annak idején sokat vadkempingeztem (én is tudok ám ilyeneket)!

Filhipposz 2012.10.08. 09:46:56

Mi a fene ez a CS? Jópofa dolognak tűnik, bár egyedülállóként belemenni egy ilyenbe valószínűleg kódolt kellemetlenségeket jelent, sajnos. Párosan is lehet próbálkozni, vagy úgy még perverzebb állatokba fut bele az ember?

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.10.08. 09:56:56

olvasva vicces, lehet ott nem tudtam volna értelmesen lereagálni.

Mondjuk már a welcome puszi is olyan lett volna amit furcsállok.

agyameldobom42 2012.10.08. 09:59:15

A CS nem tarskereso, ki van ra irva (CS is not a dating site).
Az en egyeb "koreimhez" kepest a CS-es ismeroseim kozul tobben elnek szabados szexualis eletet, de ez pont olyan egybeeses, mint hogy tobben stoppolnak. Ugyanugy nem is kotelezo.
(disclaimer: CS-ezek, stoppolok, abszolut monogam heteroszexualis hazassagban elek)

Dr. Cica75 2012.10.08. 09:59:55

Azert azt nem artana tudni ennyi idosen, hogy a buzik ugyanolyan emberek, mint barki mas, tehat nem fog megeroszakolni, csak azert, mert ott vagy, mint ahogy az emberek tulnyomo tobbsege nem eroszakolna meg egy csajt sem hasonlo helyzetben.

blacklord 2012.10.08. 10:02:12

Kicsit értelmetlen egy katyvasz ez a poszt. Nyilván értelemszerű, hogy az általad leírt jelenségek léteznek (heteró- és homoszexuális kalanddal egybekötése a CS-nek). Ugyanakkor az, hogy sommásan kijelented, hogy "na, CSAK ilyen és ilyen CS-es van", ráadásul anélkül, hogy leírtad volna, hogy neked összesen hány más fogadása ill. vendégként megszállás van a kontódon (de tőlem akár lehet ismerősök-barátok tapasztalatai is), az kicsit, khm, kiegyensúlyozatlan gondolkodásra vall. Amúgy meg eleve gyökér dolog, hogy egy ingyen kapott szolgáltatást fikázol - ajándék ló, fog, hasonlók.
Ha csóró vagy és nincs kapcsolati tőkéd sem, akkor még mindig sokkal jobban jársz ezzel, mint ha elstoppolsz az adott helyre és ott - a büdzsédnek megfelelően kellően lepukkant helyeken - próbálsz ismerkedve ingyenes (!) szállásadót találni. Így összességében nem nagyon értem, hogy mivel van problémád. Hogy nincs ingyen ebéd? Welcome to the real world, my friend...
Utolsó gondolat: "aki meg valakinél lakni akar, annak az egyetlen célja az, hogy ne kelljen fizetnie a szállásért, és ezen még az sem változtat, ha néha bevállal egy kúrást."
Nem igazán sikerült felfognom ezt a mondat-töredéket. Egyetlen célja hogy ne akarjon fizetni a szállásért, idáig ok. De hogyan változtatna ezen az, hogy bevállal egy kúrást? Úgy már akarna fizetni? :-) Ha ez így van, akkor különösen az előzőleg megfogalmazott, szexuális egybefonódások kapcsán előadtt meglepődésed nem értelmezhető...

Dr. Cica75 2012.10.08. 10:04:51

@phaszfej: hogy te micsoda phaszfej vagy :D!

bunk0 2012.10.08. 10:05:22

"normális körülmények között nem foglalkoznék buzikkal de ezek most nem normális körülmények"

mybudapest · http://mybudapest.blog.hu/ 2012.10.08. 10:08:06

megint egy poszt ahol olyan ember CS-olt akinek abszolút nem való a műfaj, és leírja hogy miért sz@r... mintha elmennék stoppal valahová és panaszkodnék, hogy a sofőr idegesítő zenéjét kellett hallgatni és egy benzinkúton tett ki nem a haverom háza előtt.

Dagda 2012.10.08. 10:11:43

Én (30+ pasi) évek óta CS-zek, 20+ reviewm van mint utas és mint szállásadó egyaránt, és soha hasonló élményem sem volt, pedig egyedülálló lánytól a több fős csajcsoportig minden előfordult nálam, még hat részeg lengyel is a kisszobámban. :) . Egy kedves ismerősöm, aki nagyon szexi csaj, találkozott azzal itt-ott hogy bepróbálkoztak nála, de ha igent mondott, az nem azért volt hogy bevállalja, hanem mert egyébként is tetszett neki a srác.

Szóval azt mondanám, hogy ha azonos körülmények között Józsinak mindig jó tapasztalatai vannak, Bélának meg mindig kellemetlen, akkor vélhetően Bélával van a baj, nem a körülményekkel. Ha a posztolót melegnek nézik, a jó csajok meg otthagyják és nem foglalkoznak vele, ezen el kéne gondolkodnia.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.10.08. 10:12:50

most nem értem mi a gond. ha meg akarnak dugni az a baj, ha nem, akkor meg az a baj?
homokos volt a srác?? na és?? legalább nem rád verte ki.
vagymostezígyhogy?

blaubner 2012.10.08. 10:13:15

de tulajdonképpen miért nem akarsz többet coach surfingezni? ez nekem nem derült ki a posztból.
mert a két buzi közül végül egyik sem akart megerőszakolni vagy mert egy brazil lány 27 nap alatt 29 várost akart megnézni? és hogy jön ide a világbéke, amit szintén nem terjesztett senki...
valahogy nem vágom a logikát.

Llychllyn 2012.10.08. 10:13:51

A fickó jó fej volt, hogy megalhattál nála, meghívott kajálni, lehet, hogy ha egy jó csaj nálad szállt volna meg, ugyanúgy próbáltál volna közeledni hozzá, maximum lepattint.

Az első buzi, akinél megszálltál, nem közelített feléd (ahogy írtad, még csak nem is nagyon haverkodott). Akkor ez volt a baj. A második buzi meg próbált közeledni, akkor meg az volt a baj:)

Mondjuk én is minimum megdöbbentem volna, de hát mondom, ingyen befogadnak, akkor nehogymár én problémázzak azon, hogy ő milyen szexuális életet él (ugyanúgy vonatkozik ez a tromsöi asztalosra is).

gregaba 2012.10.08. 10:14:36

én még 2006-ban CS-eltem intenzíven, a krach előtt. surfölni is voltam (Lisboa) és fogadtam is másokat, főleg amcsi fiatalokat. alapvetően jó fej volt mindenki; azért hagytam abba mégis az egészet, mert több tonna alkalmazkodókészségre és türelemre van szükség, akár surfölsz, akár vendégül látsz. ha ez nincs, jönnek a sértődések, konfliktusok.
ma már toleránsabb vagyok, ezért lehet, hogy felujítom a profilomat, amit offoltak is időközben. a CS legfőbb előnye, hogy igazi barátokat szerezhetsz a világ minden tájáról; de a magasfokú tolerancia alap, erre épül az egész.

tottival 2012.10.08. 10:17:51

skandináv lányokat várok magyaros vendégszeretettel!
ilyen opció van a csban?:)

purga · http://horrormirror.blog.hu 2012.10.08. 10:20:14

Én meg azt nem értem, hogy, akinek telik repülőútra a világ másik felére, az mi a rákért spórol a szálláson?
Mert ez a CS még oké Európán belül, na de ilyen messzire ugyanaz a "világmegváltó ideológiai sznobság", mint ami ellen kapálózik a posztot író srác is.

phaszfej 2012.10.08. 10:29:09

@tottival: A skandináv nők mind buzik! Normális ember nem megy föl lakni abba a kurva hidegbe.

Dagda 2012.10.08. 10:31:34

Akkor hogy ne tévedjen el az esetleg először erre járó:
- A CS arra való, hogy egy idegen városban, országban olyan emberekkel találkozz, akikkel találsz közös gondolatot, érdeklődési kört. Ezek az emberek megvendégelnek a saját házukban, elmesélik azt, amit nem találsz meg a turistakönyvekben, és ha szerencséd van, el is visznek oda ahová magadtól nem jutnál el, miközben segítenek elkerülni a lehúzásokat, a turistacsapdákat.

Nem ingyenszállás egy utazáson, hanem egy külön utazási forma, ahol egészen más szemszögből ismerheted meg a várost, mint ha szállodában laknál. Ráadásul ha egyedül is utazol, akkor sem leszel magányos.

Nekem szokásom például a közös főzés, ahol megmutatjuk egymásnak a hagyományainkat, én a pörkölttel, túrós csuszával, vegetáriánusok esetén a palacsintával, zöldséglevessel szoktam sikereket elérni, én pedig argentin shepherd's pie, indonéz méregerős kókuszos rizs, görög kebab, bolgár paprikás hús, lengyel grillkolbász és más hasonló ételek ízével és néha receptjével lettem gazdagabb.

Emellett én használom arra is, ha üzleti vagy más, nem kifejezetten turisztikai céllal utazom át valahol, és átszállásnál vagy egy későn véget érő program miatt a továbbmenet reggelig akadályoztatva van, akkor ne az utcán töltsem az éjszakát. Egyszer egy hetet töltöttem valakinél amikor külföldön kellett munkavállalókat ellenőrizni de annyira szerény volt a pénz, hogy ha egy hétig szállodában lakom, nem érte volna meg az egész üzlet. Cserébe majdnem minden nap főztem a szállásadónak.

A legszélsőségesebb használat pedig az, amikor valakinek gondja akad (egy külföldi munka nem úgy alakul, kimegy a pasijához/csajához de szakítanak, családi ügye van stb) és nagy hirtelen kell szállást találni, akkor körbenézek és az illető barátomnak próbálok segíteni egy alvóhellyel.

A legszélsőségesebb alkalmazás ismeretségi körben az volt, amikor valaki egy állásra pályázott Angliában, de az interjú és a szerződéskötés között két hét telt el és nem akarta felélni a nagyon szűkös, kölcsönökből összekapart tartalékait idő előtt, ezért 3-4 CS partnernél húzta ki az időt. A munka meglett neki és ma már 2500 fontot keres havonta. :)

phaszfej 2012.10.08. 10:32:07

@Dr. Cica75: Már az elején leszögezném: nem én vagyok a gyereked apja.

Dagda 2012.10.08. 10:38:03

@purga: egyszerű.
Ha van mondjuk 1000 dollárod összespórolva, abból elutazhatsz Európában bárhová, kellemes színvonalon. De azt megteheted ennél sokkal-sokkal kevesebből is. Amerika viszont messze van, bonyolultabb összehozni, mégis, 600 dollárból tudsz repülőjegyet venni és 400-ból akár 3-4 várost is meglátogathatsz és ha ügyes vagy, két hétig ellehetsz. Az étel olcsó kint, a szállásra nem kell költeni, csak a közlekedés és a belépő jelent valódi költséget. Ha nem így állnál hozzá, legalább a duplája lenne egy hasonló út. Szerintem megéri.

phaszfej 2012.10.08. 10:40:42

Még a saját anyámat sem engedem be a lakásomba, nemhogy egy idegent, hogy szétfingja az egymillás bivalybőrkanapémat.

niksike 2012.10.08. 10:48:53

Ja, hát aki kizárólag az ingyen szállásra hajt, az ne lepődjön meg hogy így jár. Persze, hogy vannak furcsa emberek (pl. azok, akik azt hiszik, hogy ez kizárólag az ingyen szállásról szól és én vagyok vendéglátóként a ingyen hotel tulajdonosa, aki azért legyen cuki meg jófej és szép is... hát aki ilyen, az ilyen hozzám be se teszi a lábát), de minimális körültekintéssel ki lehet őket kerülni. Aki nem fogja fel a CS lényégét, az tényleg ne használja, ennek felismeréséért pedig hálás köszönet a CouchSurferek nevében!

indapass90210 2012.10.08. 10:48:53

"Mondjuk aznap este egy annyira rémisztőt álmodtam, mint még soha."

Az nem álom volt! És a segged sem a vacsorához evett erőspaprika csípi.

vandorboy.com 2012.10.08. 10:52:21

C.s. nem ingyenes szálláskereső szervezet! Ezért is a sok frusztráció az új tagok részéről.

Cultural exchange vagy friendship organisation! Ha ezért csatlakozol, nem csalódsz. A szállás csak egy extra plusz! Ne várd el.

A homoszekszuálisok nem agresszivak.
Ha nő vagy akkor érdemes vigyázni a fiukkal pár országban.

niksike 2012.10.08. 10:55:05

@satho: Cserébe 8-an horkolnak körülötted emeletes ágyakon, a széfből meg esetleg lába kel a cuccaidnak. Nem mondanám, hogy a hostel annyira biztonságos, de legalább kifizethetsz érte egy csomó pénzt.:)

agyameldobom42 2012.10.08. 11:03:56

@Dagda:
Mondok extremebbet: nalunk lakott egy csavo egy hetig, (tok jo fej volt, imadtuk!) akinek a hazat lebontottak egy autopalyaepitkezeshez (pont mint a galaxisutikalauzban :-) ), es ami penzt kapott, azon elete vegeig utazgat.

RealNick 2012.10.08. 11:04:27

Voltál egy pár helyen a világon, de az előítéleteidből nem sokat sikerült levetkőznöd.

A sztoridban, amit hatalmas horrornak próbálsz eladni, az a legdurvább, hogy két fiúról kiderült, hogy meleg, pedig nem is sejtetted róluk. A többi a te félelmeidről szól, meg arról, hogy innentől kimenekültél a helyzetekből és nem is próbáltad megismerni őket. Hátha kiderült volna, hogy az önmagában nem jelent értéket, hogy valaki heteró, mint ahogy te gondolod. Mint ahogy az önmagában nem rémisztő, ha valaki nem az.

Barnamaci 2012.10.08. 11:16:05

Jó nagy baromság, de sztem Te ne próbálkozz tovább, mert tuti, csak ilyenekbe fogsz belefutni az előítéleteid miatt. Nekem barátaim tökéletesen sokkal pozitívabb tapasztalatokat szereztek CS-sel!

phaszfej 2012.10.08. 11:16:34

@RealNick: Lehet, talán te vagy előítéletes, ha azt gondolod, hogy a csávót ilyen homályo gondolatok vezérelték. lehet, hogy te félsz, és ezért keresed mindenki viselkedésében a félelmet, ott is, ahol nincs.

Dagda 2012.10.08. 11:33:03

Ez az egész leírás kb. arra emlékeztet, amikor egy spirituálisan és empatikusan inaktív ember azt írja a Caminoról hogy az a csajozásról meg a bulizásról szól, miközben a felét átbuszozza mert fáj a lába.

phaszfej 2012.10.08. 11:47:45

@Dagda: Egy spirituális ember sosem menne el arra a buzi kamionozásra. Mert egy spirituális embernek nincs erre szüksége. Az itthon is tud kamionozni, ha akar.

kukatr 2012.10.08. 11:52:07

Persze azt azért elvárod, hogy jócsajok szállásoljanak el, különben felháborodsz... Srác, te az első bekezdéssel leírtad magad. Kerüld a CS-t messziről, nem neked való ez.

Béla, tudod a Béla 2012.10.08. 11:54:43

A poszttoló pedig kipróbálhatta volna, ha már úgyis ott a "lehetőség" :DD

Béla, tudod a Béla 2012.10.08. 13:16:22

Takkra megállt a kommentelés?

blacklord 2012.10.08. 13:22:36

@blacklord: on an entirely unrelated note, ezen a hígfos blog.hu-n mikor lesz végre valamilyen komment-értékelő (pl. felúsztatás, hogy a legtöbb pozitív értékelést kapók legyenek legfelül) és egymásnak adott válaszokat egymás alá csoportosító funkció?? Több éve jelzem már nekik, hogy jót tennének ezek a fícsörök, de csak nem jönnek...

Celtic 2012.10.08. 13:36:24

@killin tours: Szomszed ellopta az akvariumat?

Celtic 2012.10.08. 13:40:20

@blacklord: Oruljunk, hogy nem szuntettek meg a kommenteles lehetoseget, mint uj ficsort. Neha a status quo a legjobb....

afazekas 2012.10.08. 13:54:34

"minden este érkezett hozzá egy csaj, és nem is az volt a furcsa, hogy mindegyiket megkúrta..."

Az asztalos jól csinálja. :)

GrenAbla 2012.10.08. 14:13:56

Ha egy férfi (aki nem rokon mondjuk) köszönésképpen megpuszil, akkor megfejelem. Csak a miheztartás végett.

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2012.10.08. 14:35:46

@GrenAbla: Szóval idegennel nem buzulsz, de rokonnal simán. Király csávó vagy :D

Treff7 2012.10.08. 14:37:17

éveket cs-tem (hospitality clubbal) és nem igazán volt rossz tapasztalatom. egy két érdekesebb emberke volt csak és mindenki bőven tűréshatáron belül. (talán egy osztrák srác volt a legfurcsább, de ő sem okozott problémát). nem voltam sehol csak fogadtunk. a legritkább esetben választották a vendégeink a szállás ezen módját anyagi megfontolások miatt. (5db 19-20 éves szöszi csajnak az USA-ból ugyan miért ne telt volna szállásra.) minket (magyarokat) akartak megismerni. szerintem remek szórakozás vendéget fogadni, körbevezetni a városon és bulizni velük. a végére kb napi 10 levél érkezett hogy jönnének hozzánk lakni, így válogathattunk szimpátia alapján. (jóbaráttal laktunk egy fedél alatt, akkor űztük ezt a sportot.) minden fiatalnak akinek van szabad kapacitása csak ajánlani tudom ezt a szórakozást. Csak szimpatikus embereket fogadj és nem lesz baj!

GrenAbla 2012.10.08. 14:40:15

@Tomi from Space: te meg szimplán hülye vagy, ha nem érted.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.10.08. 14:52:49

nem értem mit kell ezen túlpörögni? seggbebaszott? nem. hátakkor?

Void Bunkoid 2012.10.08. 15:08:12

@niksike: aaazaz, az üdítő lábszagról nem is beszélve, meg a hajnalban hótrészegen hazakerülő szobatárs, aki jobban bűzlik az alkoholtól, mint egy pálinkafőző berendezés :)

naja, hostelt többé soha :) én is egyszer voltam csak, jááááj.

DeadBodiesEverywhere 2012.10.08. 16:29:20

Elég szar lett ez a poszt, se eleje se vége.
A CS-t nem ismerték meg jobban az emberek és még a sztori sem volt érdekes. :-(

BöszmeBunkó 2012.10.08. 16:36:44

@phaszfej:
"Aki még álmában is fél a buziktól, az tényleg buzi. "
mondják a buzik.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.10.08. 18:38:26

@killin tours: valoszinu
amugy tenyleg elcsodalkozom nehe
hogy atlepnek embereken az utcan, racsokat szereltetnek fel a bejarati ajtora,, nem mernek kozlekedni ejjel stb stb stb. de egy tok idegenhez bekoltoznek aludni a vilag masik vegen, de akar csak szomszed varosba is
hat ez normalis?
hozzam aztan idegen be nem jon, me 10 percre se, nem aludni...
mintahogy en sem megyek
van motel, hotel, szalloda
akinek erre nem fussa, az dogoljon otthon

Slano 2012.10.08. 18:44:38

Hát azért ennél durvább sztorit vártam. Én mondjuk nem mennék el így egy vadidegenhez aludni, nőként ez mindig rizikósabb. De ha valaki olyan bevállalós és laza, akkor mit számít neki, hogy nincs valahol víz, vagy, hogy buzi a szállásadó (mondjuk ezt különösen nem értem, nem erőszakolt meg, adott szállást, nem mindegy, hogy buzi-e, vagy nem?).

fülesboci 2012.10.08. 18:51:37

gyerekek, most baj, hogy nem hágták meg a postolót, vagy sem?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.10.08. 18:52:24

@Slano: en nem tudom, en mindent tiszteletben tartok, de pl. buzival sem igazan szeretnek egy lakasban aludni
nem azert mert megeroszakol
tajidegen nekem
regen meg sokat jartunk autostppal, ma mar szinte senkit fel nem vesznek, erre jon ez a baromsag, hogy aluggy akarhol akarkinel
hat inkabb a nyullal szemben

fülesboci 2012.10.08. 18:52:51

@Slano: na ezaz. egy dugásért meg kár ennyit lófrálnia

biododírium 2012.10.08. 19:23:20

Ez a CS valóban egy faszság. Akinek egy nyamvadt hostel sem fér bele a keretébe, az maradjon otthon vagy aludjon a híd alatt.

giga66 2012.10.08. 19:31:59

Azért egy közös recskázás talán még belefér,

csak semmi buzulás!

SarahConnor 2012.10.08. 19:56:38

Nem látom a problémát. Aki mások kanapéjára jelentkezik be világjárás közben aludni, az készüljön fel az emberek, helyek sokféleségére és a furcsa, szokatlan helyzetekre. A homoszexualitást meg nem kell így túlreagálni.

2012.10.08. 20:02:33

Tényleg elhiszitek h vmi ingyen van???
Ingyen semmi sincs, miért pint 1-2 éjszaka lenne ingyé?
1-1 cumi, vagy egy gyors kúrás alap.

Ha igazi agybeteg, degenerált sorozatgyilkos, kannibál lennék, én tuti regelnék ezen az oldalon, aztán jöhetnének a sok kaják házhoz. :)

7esbusz 2012.10.08. 20:09:28

A blog szerzője "valakinek a valakije"? Vagy miért tolja ennyire az index? Lassan minden bugyuta bejegyzés címoldalas....

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.10.08. 20:27:24

@Hivatásos beszólóművész: hat nem?
hat ezt mondom kia pocsom engedne be egy vadigent?
raadasul ejszakara
ez ilyen tulelo sport lehet

nikita · http://couchsurfing.blog.hu 2012.10.08. 20:36:56

@7esbusz: a blognak egy fő szerzője (én) és több vendégszerzője van. Ez a poszt pl egy vendégblogger írása.
És nem, nem tol senki :-) Azért teszik címlapra, mert jók a posztok.

gaucsogyik 2012.10.08. 21:18:11

@blacklord: Próbáltam úgy fogalmazni, hogy véletlenül se lehessen teljesen komolyan venni ezt a poszotot, ahogy látom a próbálkozásom nálad bukott el a legszégyenteljesebben:((@d'oh: Az tetszett a legjobban, amikor egy ingyen kapott szolgáltatást fikázva azt írtad, hogy gyökér dolog egy ingyen kapott szolgáltatást fikázni.

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2012.10.08. 21:57:09

@hagyma: Igen, vannak. Ha te meg nem mesz,(ellenben mintha remlene valami kis "lakokocsi " vagy mi, amerikaban) akkor nem neked valo a couchsurfing.

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2012.10.08. 21:58:40

@hagyma: Ha nemis couchsurfinggel, de wimduval ( ott fizetsz, de maganszallasert) laktam mar valahol.

De gondolom amerikaban Cimmer Feri sincsen :D

Sh3rlock 2012.10.08. 23:30:06

Hát öreg te peches vagy. De buta is, az azért látszik. Én több mint egy tucat embert fogadtam, és több helyen voltam is már, és soha semmi, de tényleg semmi panaszom nem volt. Csak barátokat és élményeket szereztem. Próbáld újra (egy kicsit talán körültekintőbben, balfaszok mindenhol vannak...)

gregfulop 2012.10.09. 08:32:53

Sok embert fogadtam, utazni majd nyáron fogok...

CS. Sok oka van. Kényelmesebb az esetek 99%-ában mint egy hostel, biztonságosabb szerintem, nem avgy összezárva egy rakat emberrel. Persze tolerancia meg türelem kell hozzá, dehát istenem...

Nálam volt eddig francia, német, ukrán. Egyikkel sem volt baj, pedig 3 különböző kultúra. Maradjunk annyiban, hogy a postíró valamit elcseszett! :D

Cavalcanti 2012.10.10. 08:13:43

Ez a blog hibátlan,ennek a bejegyzésnek az olvasása közben pedig csapkodtam a térdem a röhögéstől ! :)

Cavalcanti 2012.10.10. 08:18:54

@Fenimore: Nem volt túlreagálva a homoszexualitás. A melegeknek el kell fogadniuk,hogy nem ők a normális dolog a világban,és nem a heteró emberek azok,akiknek össze kell húzniuk magukat. Vannak országok,ahol sajnos így van már,te ott biztos jól éreznéd magad.

Gyikarc 2012.10.10. 18:29:40

Lame vagy baratom. Ha arra hasznalnad a CS-t amire valo es nem arra, hogy ingyen aludhass vagy meghuzhass csajokat, akkor ilyen gaz elmenyeid sem lettek volna.

Ha valaki veszi a faradtsagot es atnezi a profiljat, a review-it masoknak, es csak akkor fogadja, kuld requestet ha tenyleg szivesen megismerne a masikat mindenfele masodlagos szandek nelkul, akkor ilyen nincs.

Just sayin' Megerdemled!

Mamlasz 2012.10.11. 17:31:19

@GrenAbla:
Argentinában akkor fejelgethetnél kedvedre, ott ez nem annyira meglepő. OK, vadidegenként talán ritka, de már aránylag távoli ismerősként is bőven előfordul...

@Fenimore:
Egy férfinak meglehetősen kényelmetlen érzés, ha egy másik férfi ráhajt illetve tartania kell a közeledésétől. Míg a nők az ilyen szituációkat tizenéves koruktól megszokják, addig a férfiaknak ez nem egy önbizalomnövelő helyzet, inkább olyan, amiből minél gyorsabban elmenekülnének.

Sziporka 2012.10.15. 12:32:22

@Filhipposz: Én párosan pont, hogy tuti nem mennék... főleg pasimmal, mint egy pár, egyedülállóként tök jó volt...

Sziporka 2012.10.15. 12:38:43

Amúgy meg "Mivel én arra mentem, hogy ingyen lakjak, nem is nagyon érdekelt, hogy fiú vagy lány lesz a hostom." - hát pont nem jött át a CS lényege... Nekem volt olyan, hogy nem találtam szimpatikus hostot, akivel éreztem, hogy nagyon egy húron pendülnénk, ezért inkább nem mentem, vagy hostelbe mentem, és csak nappal találkoztam valakivel..ez erről szól :)

Yumurdzsak 2012.10.18. 12:20:36

amiről a blog bejegyző írt, sajnos létező jelenség, és egyre több ilyen tag van, de ha ügyes vagy, ki tudod ezeket szűrni.

feketerbizli 2012.10.18. 18:06:19

én, mint couchsurfer, személy szerint nagyon örülök hogy abbahagytad a couchsurfölést. A CS-ben pont azt szeretem hogy nincs sok az olyan bunkó, beszűkült agyú, állandóan panaszkodó, mindenben csak a rosszat látó, rettentően agresszív, elítélem-csak-mer-nem-teszik emberekből mint te.

telepi vagány (törölt) 2012.10.18. 20:56:06

Nekem van egy külföldi ismerősöm, aki benne van ebben a coachsurfing-ben, annyi nőt kúr meg, amennyit akar, pedig nem egy Adonisz.
Egy elhízott, fakó hajú, nem tipikusan macsó török srác. Aztán minden lánynak beakaszt, akik belépnek az ajtaján. Persze utólag egy lány sem vallaná be... mert hiszen ők nem azért mennek idegenekhez aludni... na persze :)
Külföldi ösztöndíjból ismerem, voltam nála Isztambulban is, neki tényleg az európai nők kúrásáról szól a dolog. És igaza van, a nők nagy része ezt keresi, csak ezt kimondani ciki.

@gregfulop: maradjunk annyiban, hogy az ukrán, német és francia az pont nem egy különböző kultúra, mex a nyelv eltérő... egy kultúrkör vagyunk, nem olyan nagy a különbség, hogy misztifikálni kelljen őket
mondjuk egy arab vagy kínai az esetleg valamennyire különbözik kultúrában a magyartól

NIK 2012.12.29. 21:50:53

Érdekes a blogot író véleménye, amit kemény 3 tapasztalata alapján állít. Biztosan akadnak ilyen CS tagok is, de ez alapján általánosítani?! Nekem kevés tapasztalatom van a CS működéséről, de az csak pozitív. Ritkán utazgatom, de mikor a múlt hónapban végül egy iráni utazás mellett döntöttem, egyben kipróbáltam a CS-t is, mert csak jó tapasztalatokat olvastam róla a neten. Az én vendéglátóim is mind kitűnő vendéglátók voltak, kedvesek, segítőkészek, rendkívül kult

NIK 2012.12.29. 22:03:45

folytatom, csak véletlenül kattintottam az előbb a "komment küldés"-ére. Szóval: rendkívül kulturáltak voltak az iráni vendéglátóim. Egyedül utazgattam nőként, de végig nagyobb biztonságban éreztem magam, mint néhány helyen Magyarországon. Az egyedüllétemmel senki sem akart visszaélni, inkább extra pátyolgatást, féltést kaptam Tőlük. Ha hajnalban érkeztem meg egy városba, akkor kint vártak rám a busz pályaudvaron. Érkezésem előtt és után is pár naponta érdeklődtek sms-ben, hogy minden rendben van-e és hogy szóljak, ha bármi segítségre van szükségem....Ja, és tényleg sok múlik a CS profilon és a referenciákon.
süti beállítások módosítása