2015.09.16. 23:22

Couchsurfing Shibari

Százhuszonhét és százhuszonnyolcadik vendégem Mikhail (29) és Tatiana (25) Ukrajnából jött hozzám 2 éjszakára. Mikhail Lengyelországban dolgozik informatikusként, a budapesti Wizz Air félmaraton miatt érkezett Pestre, a barátnője meg szintén iderepült Ukrajnából. Mikhail már kb 20 vendéget fogadott otthon, és néhányszor utazott CSvel. 

Szombat este a helyi kocsmában cidereztünk, én panaszkodtam nekik, hogy nem találtam senkit, aki most befestené a hajam, de fodrászra most nincs pénzem. Hétfőn viszont fotózáson veszek részt, így fontos a hajfestés. Tatiana csendesen megjegyezte, hogy ő fodrász lenne. Ezen nagyon elkezdtem nevetni, mert ilyen istentelenül mázlista nem lehetek. Megnéztem a Művész moziban egy filmet, utána hazamentem, Tatjana a kanapén várt otthon. Professzionális hajfestésben volt részem, amit se én, se a barátaim nem tudtak volna megcsinálni.

Kedvesek voltak, hamar megszerettük egymást. Vasárnap reggel korán elmentek a Városligeti start pontra, én sajnos elaludtam a befutót, így csak otthon találkoztunk újra. Mikhail 1 óra 50 perc körül teljesítette a félmaratont. Délután megnézték a Rudas Fürdőt. Vasárnap este átmentek egy hostelbe, de hétfő este Tatjana és én újra találkoztunk a Teréz körúti Pointerbe. Mikhail hétfőn visszarepült Lengyelországba. Tatjana elmesélte, hogy szabadidejében shibari mester, aminek a technikáját Japánban sajátította el. Shibari fesztiválokat és workshopokat szervez otthon. Shibari egy japán szó, aminek szó szerinti jelentése: megkötözve. Mondta, hogy Ukrajnából jön egy barátnője Budapestre szerdán, és shibari szeánszot fognak ülni, azaz jól megkötözi. Mivel még nem láttam ilyesmit, felajánlottam a vendégszobámat erre a célra, és megkértem őket, hadd fényképezhesske közben. Íme Tatjana egyik munkája: 

 

Beszélgetés közben észrevettem, hogy James pár asztallal odébb ül, egy idő után bementünk fizetni, mert Tajana el akarta érni az utolsó metrót. Én odamentem Jameshez megkérdezni hogy van. Picit csevegtünk, azán mikor látta, hogy indulnék, kérte, hogy üljek le hozzá. Megtettem. Ottmaradtam vele zárásig a kocsmában, cidereztünk. James elmesélte mi történt vele Londonban, amiért ide költözött és remete lett. Én elújságoltam neki az isiász sztorimat. A beszélgetést máshol folytattuk reggelig.

Szerda délután megérkezett Tatjana Xenaval, kicsit csevegtünk a konyhában, hogy oldódjon a hangulat, majd bementünk a vendégszobába. Sajnos 16.30 után már nem a legjobb fényviszonyok voltak otthon, és semmilyen mesterséges fényforrást nem használtam, valamint nem volt állványom se, így nem a legtökéletesebb technikai képek készültek. Csodálatos élmény volt az egész. Dolgozó fotósként és voyeurkent ereztem magam. Rendkívül izgalmas szituáció volt ilyen fényképeket készíteni.

Xena a szeánsz után elmondta, hogy felválltva kavarodtak benne az érzések. Nyugalmi relaxációs állapotból került teljes káoszba, kiszolgáltatosságba és alárendeltségbe, attól függően, Tatjana hogyan irányította. A shibari lényege egyébként pont ez, hogy felváltva ejtse végletekbe a modelt, ezáltal könnyebben átadja magát az élménynek és transzállapotba kerül. A shibarit egyébként a BDSM is használja, csak akkor a model meztelen, és a kötözési technika is más (lásd a fenti képet). Amit ők mutattak ma nekem, az inkább volt árnyaltan finom erotikus művészet. Íme egy saját kép az eseményről. És itt nézhető meg a többi fotóim

Ezért is szeretek couchsurfingelni, gyakran történnek velünk nem mindennapi élmények. 

 

 

 

 

 

 

 

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://couchsurfing.blog.hu/api/trackback/id/tr548670604

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: La technique du shibari par 2 lesbiennes 2017.01.06. 00:16:27

Une jolie brune se laisse attacher par sa compagne sur le lit pour étrenner les joies du shibari. Une vidéo fétichiste qui permet d’en savoir plus sur la technique du lien érotique ! Les deux jeunes femmes sont pratiquement nues sur leur lit à montants…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása