2015.01.17. 16:32

Kerítésből egyes

flagge-belgien (1).gifSzázegy és százkettedik vendégeim három éjszakát voltak nálam, a belga Quentin Halsberghe (27) és a barátja, Julien (26) Brüsszelből. Quentinnek 25 pozitív referenciája van vendégektől, és 9 hosztoktól. Juliennek én voltam az első CS élménye. Az első este elmentünk a meet up-osok karácsonyi bulijára december 17-én. Nem voltak sokan, de találkoztunk néhány ismerősömmel. A két srác a középiskola úta jó barátok. Mindketten kissé szégyenlősek, de nagyon kedvesek voltak, finom és érzékeny humorral megáldva.

Quentinnek egy hosszú kapcsolata volt, kb 10 évig, másfél éve szakítottak a lánnyal, azóta egyedül van. Juliennek sohasem volt még komoly kapcsolata, viszont folyamatosan voltak és vannak barátnői. Az első este megkért rá, hogy adjak neki tanácsokat hogyan lehetne jobb az ágyban. Az első reakcióm erre a kérésre először megállíthatatlan röhögés volt, aztán miért ne, gondoltam, beszélhetünk végül is bármiről. Az egyértelmű volt, hogy Julien elméleti oktatásra gondolt :-) Sétáltunk a városban, és próbáltam nekik összeszedni a gondolataimat a jó szerető kapcsán. Nagyon figyeltek, remélem mondtam nekik néhány hasznos dolgot, amit majd felhasználhatnak. :-)

20141219_224431-motion.gif

Másnap este elmentünk először a Gozsdu udvarba, majd a Kiadó kocsmába a Kazinczy utcába. Az volt a terv, hogy felszednek lányokat. Gondoltam akár én is segíthetek, még sohasem szedtem fel csajokat másoknak, érdekes, és módfelett nehéz feladatnak bizonyult. A legalapvetőbb probléma ott kezdődött, hogy azok a lányok, akik nekem tetszettek, azok nagyon fiatalok voltak. Mutogattam Juliennek a csinos hölgyeket, de mindet passzolták azzal, hogy 18-20 évesek lehetnek, és ők inkább hozzájuk korban jobban illőt szeretnének, azaz legyen legalább 25. Egy társaságban láttak egy szép fekete hajú 25 körüli nőt, de egy férfi állt mellette, és így nem mertem megkockáztatni, hogy kihívjam őt a körből. 

Aztán kimentünk a dohányzó részbe, ahol én láttam egy nagyon vonzó férfit. Egy idős úrral és egy nővel beszélgetett egy asztalnál. Nem tudtam róla levenni a szemem, és megkértem a srácokat, hogy őt meg nekem szedjék össze. A srácok azonban kibújtak a feladat alól azzal, hogy biztosan a lány a felesége, az idős úr pedig az apósa. A végén megállapítottuk, hogy nagyon bénák vagyunk mindannyian a kerítésben. 

A végén kikötöttünk a Szimplában, egyenesen kimentünk a dohányzó részre miattam. Egy asztalnál ült két csodaszép lány, így egyenesen leültünk hozzájuk. Azzal kezdtem a közös beszélgetést velük, hogy Quentin azt tervezgeti, hogy leugorjon a Margit hídról, én úgy érzem nem tudom őt erről lebeszélni, de jó lenne, ha ők megpróbálnák.. (nem rossz pick up line, nem?) A két lány a vendégemhez fordult, és tényleg megpróbálták tök komolyan megmenteni. Julien közben súgdolózva panaszkodott, hogy ugyan a lányok csodásak, de megint nagyon fiatalokat választottam.. erre odafordultam a csajokhoz, és megkérdeztem, hogy elmúltak e 18 évesek, válaszoltak, hogy 24 és 25 évesek. Na akkor mégis jó lesz. Kb. még egy órát együtt voltunk, aztán felálltam az asztaltól és hazajöttem egyedül, otthagyva a fiúkat. Hátha..

20141218_203400-motion.gif

A harmadik este átjött hozzám egy Londonban élő barátom, Dániel, aki szintén blogol, és én vagyok az egyik leglelkesebb rajongója. A srácok belga vacsorát készítettek, Dönci hozott krémest. Dönci egy nappal utánam született, ő december 23-án, én december 22-én, ugyanabban az évben, így ezt kineveztük szülinapi vacsorának is. Nekem izlett, de kétségtelen, hogy kicsit szokatlan íze volt. Használtak egy olyan zöldséget, ami nincs Magyarországon. Talán a hagymához hasonlítható az íze, de nem az. A vacsora halas, zöldséges, sajtos valami volt. Az eredeti recept baconnal készült volna, de azt én nem eszem, így cseréltek halra. Ez volt az ajándékuk azon kívül, hogy mindenhol ők fizették az italjainkat. 

20141218_212923.jpg

Kövess facebookon is. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://couchsurfing.blog.hu/api/trackback/id/tr787082009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2015.01.18. 18:02:18

A Kiadó kocsma nem a Kazinczy utcában van. De még csak nem is a VII. kerületben, hanem a VI.-ban.

Amúgy meg meg kellene tanulni magyarul, ha már írni akarsz.
Olyan szó nincs, hogy bekockáztatni (illetve van: azt jelenti, kockákkal elláttatni). Amit keresel, az úgy hangzik: megkockáztatni.

"nem rossz pick up line, nem?"
Nem, nem rossz. Egyenesen ostoba szarság.
A Margit híd meg kötőjel nélkül.

nikita · http://couchsurfing.blog.hu 2015.01.19. 14:48:44

@Mr. Közbiztonság Szilárd: köszi a javításokat és a kedves soraid. A kérdés azonban költői volt, nem vártam válaszra, főleg abban a fényben, ahogy írtam működött, a lányok utána folyamatosan a fiukkal beszélgettek. Szóval ha szarság lenne, miért is maradta velünk? De még ha nem is működött volna, tényleg férfiként úgy érzed, hogy te vagy az illetékes egy nő által mondott és nőnek cimzett ismerkedő szövegben?

aki mást mond az hazudik (törölt) 2015.01.20. 01:32:40

"Használtak egy olyan zöldséget, ami nincs Magyarországon." - Szoval magukkal vittek Belgiumbol azt a zoldseget? En regen beutaztam Europat Globus konzervekkel, de nyers zoldseget sose vittem magammal. Furcsak ezek a flamandok, vallonok. Vagy ok eredeti belgak, mint Kohn bacsi a viccben?
Ha pedig magukkal vittek a zoldseget Magyarorszagra, akkor megis volt Magyarorszagon olyan zoldseg. Legalabbis az az egy adag.
Megannyi kerdes.

nikita · http://couchsurfing.blog.hu 2015.01.20. 16:15:19

@aki mást mond az hazudik: igen, hozták magukkal a nyers zöldséget Belgiumból.

aki mást mond az hazudik (törölt) 2015.01.21. 02:38:18

@nikita: wow, az azert nem piskota, hogy zoldseggel a taskaban utaznak belga fiatalok... Ezt tartottam a legkevesbe valoszinunek.
süti beállítások módosítása