2013.11.29. 14:48

A leghelyesebb magyar couchsurfer pasik - 2013-ban

A magyar pasik jók (ha adnak magukra). Gondoltam megosztom veletek is, hogy (szerintem) kik a legvonzóbb kanapészörfös magyar férfiak 2013-ban. A tavalyi poszt sikere után elkészítettem az idei év "válogatását" is. Nem néztem át 20 000 magyar CS tag adatlapját, de kb 1 500-at biztosan. Íme sorrend nélkül a hét fős lista. :-). A legszebb magyar CS lányokat itt nézhetitek meg. 

S4300017.JPG

Péter 22 éves egyetemi hallgató. Berlinből a Pireneusokig elkerékpározott (Párizson át) onnan pedig lesétalta az El Caminot. Referenciái szerint 9 vendéget fogadott, kettőnél ő maga volt vendég, valójában több, mint 30 vendéget fogadott és 5 alkalommal szörfölt. 

OZ 010.JPG

Ákos 35 éves ügyvéd. Egy éve tagja a CS-nek és 17 vendéget fogadott, néhány alkalommal volt maga vendég. Van egy elképesztően nagy festménye a nappalijában egy halról. 

18244280_l_dc5bdc78da0ffdbd8a8e12a13dcfdcb5.jpgGábor 32 éves sales-es egy lapkiadónál. 6 éve tagja a CS-nek. Néhány alkalommal szörfölt, de még nem fogadott senkit. Ő a kedvencem. 

gyula2.jpg Gyula 28 éves jogász. Egy hónapja tagja a CS-nek, még nincs kanapészörf élménye. 

425919_275858312487783_825070994_n.jpg
Dávid 38 éves hegymászó. 2006 óta tag, ős CSer, 132 vendégtől van referenciája!! Két 8000 méter feletti csúcsot ért el. A Mount Everesten 2007-ben 8650 méterig jutott oxigénpalack nélkül.

6848138901_600b53bc71_o.jpg

Dávid 21 éves fizika szakos egyetemista hallgató. 3 éve tagja a CS-nek és kb 30 vendéget hosztolt eddig, és féltucat alkalommal szörfölt. Egy verseny győzelemnek köszönhetően egy hetet töltött a NASA-nál. 

profil_lehet.jpgIstván 19 éves közgazdász szakos egyetemi hallgató, alig két hete regisztrált be a CS-re, de már fogadott szörfereket. Balatonfüredi vitorlázó. 

Kövess a Facebookon is. 

A bejegyzés trackback címe:

https://couchsurfing.blog.hu/api/trackback/id/tr955568949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gglle 2013.11.29. 16:13:40

Nálam a fotó alapján Péter a nyerő!
A "NASA fiúval" pedig biztosan nagyon érdekes lehet beszélgetni. :-)

Projektmenedzser 2013.11.29. 20:08:23

Na, gondoltam hogy ilyen feminim fejű srácokat szedsz ismét össze. És tudom, majd mindjárt jön beírás, hogy dehát megmászta 10x a Himaláját. Maradjunk annyiban, hogy ezek a srácok max. Budapest belvárosában lehetnek top.

Gglle 2013.11.29. 21:10:18

Szerintem viszont elég vegyes a társaság.

Viszont ha Neked nem tetszik, mert feminimnek gondolod, akkor állítsd össze a saját kis listádat, nagy szívesen megnézem azt is. :-)

Huncutkukac (törölt) 2013.11.29. 22:21:21

Szeptemberben töltöttem be az 50. évemet, de izmosabb vagyok, mint az első.

És ez gáz a 20 évesekre nézve...

nyehehe 2013.11.29. 22:35:52

Azért nem semmi, hogy a híres magyar hegymászót, Klein Dávid-ot csak egyszerűen "Dávid"-ként emlegetik. Egyébként a google képkeresőben rá lehet keresni, hogy a srác egyáltalán nem "feminim". Ez egy babás kép róla, de amúgy meggyötört arcú már ő is.

nyehehe 2013.11.29. 22:36:35

@Projektmenedzser: az előző neked ment volna, hogy megnyugodj.

nikita · http://couchsurfing.blog.hu 2013.11.29. 22:50:25

@nyehehe: ha végigolvasod mit írtam Davidrol, láthatod h ott vannak a hegymászói eredményei.

Projektmenedzser 2013.11.29. 23:01:10

@nyehehe: Nyugodt vagyok, a képeket kommentáltam. Az előző posztnál meg meg is kerestem az egyik lány adatlapját, mert érdekelt, ki van az egyik tök jó kép mögött.

@Gglle: Nincs időm listákat felállítani, nikita ízlésével semmi baj, csak nekem nem tetszik. De ettől még lehet véleményem, ezt írtam le. Ha nem tetszene a blog, akkor nem nézném heti 2x.

nikita · http://couchsurfing.blog.hu 2013.11.30. 00:21:07

@csentecsa: soha nem tartottam Brad Pittet jó pasinak. George Clooney-t igen, nagyon is. A mostani kedvenc pedig Michael Fassbender.

panPeter 2013.11.30. 01:00:10

@Huncutkukac: A "gáz 20 éves" nevében kihívlak néhány szigetkörre az ő "módszere" szerint (pár 10 kiló homokkal a hátizsákban, 500 méterenként 50 fekvőtámasz), és utána tárgyaljátok meg, hogy ki az erősebb.

Huncutkukac (törölt) 2013.11.30. 05:09:46

@panPeter:

Nem azt írtam, hogy erősebb, hanem azt, hogy izmosabb vagyok. Más sportágban vagyok járatos - testépítés IGEN, még 50-en túl is -, és abban nem a kerékpár a fő attrakció.

De például ha a Pireneusokig nem is, de Székesfehérvártól a Vértesen át a tatai tavakig néhanap elkerekezek a kedvesemmel.

Egyébként általánosságban jegyeztem meg, hogy gáz a mai húszévesek sporthoz fűződő élete.
És ez vitathatatlan tény.

2013.11.30. 09:47:51

@Huncutkukac:

Ez jó. :)
Szerintem írd be azt is, hogy izmosabb vagy, mint Buakaw Por Pramuk, és ez milyen gáz rá és a sportttársaira nézve.

2013.11.30. 09:52:04

@Huncutkukac:

Ő meg valószínűleg olyan sportot csinál, ahol nem az izomtömeg-növelés a fő attrakció, mint nálad. Most akkor mi legyen?

Egyébként én nem tapasztalomm, hogy ezt így általánosságban ki lehetne jelenteni, hogy gáz a huszonévesek hozzáállása a sporthoz.

Jóléti Dán Kekszesdoboz 2013.11.30. 10:22:29

@Huncutkukac: az izmok fejlesztése után rátérhetsz a jókedélyre. A modern kor öregembere ugyanis rendszerint kedélybeteg.

InteriorLulu 2013.11.30. 10:29:19

@Huncutkukac: Tudod, mi a gáz? Hogy az ötven éved ellenére is éretlen vagy. Mert teljesen irreleváns, hogy te, vagy bárki is a képeken szereplőkön kívül mennyire izmos. Ebben az országban több ezren vannak a srácnál izmosabbak, úgy, hogy emellett még mondjuk minimum kétszer annyi idősek, mint ő, mégsem hencegnek ezzel, és pláne nem mondanak ilyen ökörséget, hogy miután ők úgy izmosabbak, hogy emellett sokkal idősebbek is, ez a tény gáz a húszévesekre nézve. A két ismérv egyetlen személyben való együttes megléte ugyanis az égvilágon semmit nem jelent bármilyen korcsoport viszonylatában. Öncélú felemlegetése viszont elég sokatmondó az illető irigységi és frusztráltsági szintjét tekintve.

panPeter 2013.11.30. 12:52:24

@Huncutkukac: Félreértés ne essék: én tisztelem, akár kicsit irigylem is a Te 50 feletti sport-teljesítményedet. Gondoltam, hogy testépítő-féle vagy -- a srác viszont hangsúlyozottan NEM testet, "csak" erőnlétet, kitartást "épít", ezért aztán fölösleges is az "izmosságra" vonatkozó összehasonlítás. Igazából csak azért szóltam hozzá, mert furának tartottam, hogy épp az ő apropóján érzed szükségesnek megjegyezni, hogy "gáz a 20 évesekre nézve". Azt gondolom, hogy 22 évesen (sőt, 20!) a Caminon (2 hét alatt, időnként napi 70 km-rel, felvezetőként 10 nap alatt 1800 km-t kerekezve), emellett számtalan félmaratonnal, 3 maratonnal, a Kinizsi 100-zal a tarsolyban, az "nem gáz" -- ez utóbbiakat a "srác" apjaként tudom, aki fia inspirálására itthonról "kísérte" őt a Caminon, igaz, hogy csak a 350 km-es "Mária úton", de 60-on túl, és fiára (tán némi joggal) büszkén.

bambanő (törölt) 2013.12.04. 06:45:00

Mind olyan mesterkelt, pozolos, megcsinalt kepeket toltenek fel magukrol. Latszik, hogy az imidzs, onmaguk eladasa mennyire fontos manapsag meg a CS eseteben is. Nagyon ugyekeznek valamilyenek lenni, aztan az eredmeny az, hogy mind ugyanolyanok lesznek. Arcra is szinte egyformak, mintha testverek lennenek.

A lanyok is nagyon megcsinalt, elvont, tarisznyas bolcseszes, nagyon meg nem ertett muveszkedo, egyforma kepekkel nyomultak, ez valami divat most Magyarorszagon?

Es CS-ben sem valami aktivak a legtobben. Bar ferfikent biztos nehezebb host-ot talalni.

nyehehe 2013.12.26. 10:37:54

@nikita: pfff.. odaírtad, amit ő leírt magáról. Nagy ügy. De talán jobban jellemzi őt a vezetékneve, mint a sporteredményei. Kábé mintha leírtad volna, hogy "ez a vastagállú német fiatalember, Michael, aki szeret autóversenyezni". Holott a Schumacher vezetéknév jobban beazonosítja őt.

szdan 2019.04.10. 00:23:02

na a sok faszom díszbuzi... és ez ma a menő. Szánalmas!
süti beállítások módosítása